Mijn ervaring met beenmode is dat het doet wat ze op de site hebben staan, vandaag besteld morgen geleverd.

Goeie kwaliteit en snelle service

Goeie pasvorm

Geweldige slofjes

Top sokken, het is t eerste wat onze kleinkinderen doen als ze binnenkomen, die heerlijke sokjes aan. Omdat ze aan de kleine kant waren en na 3 jaar toch wel versleten , ging ik op zoek naar nieuwe...wel dezelfde. En gevonden!!! Heb wel eventjes moeten zoeken hoor!!! Ik eist dat ze uit Haaren kwamen. Onze kleinkinderen weer helemaal blij

Laat

Beste Van de 4 maillots heb ik er 1 ontvangen. Heb gemaild en ze zeiden dat het eraan kwam maar nog steeds 3 maillots niet ontvangen. Of ik wil ze alsnog toegestuurd krijgen of mijn geld terug

Snelle levering en pakket is heel mooi verzorgd

Veel keus en super snelle levering met altijd een lief hand geschreven kaartje erbij

Snelle levering, producten zijn keurig verpakt en voorzien van handgeschreven bedankbriefje, erg leuk!

Altijd super service en klantvriendelijk

Al vanaf de eerste keer zeer tevreden, bij het niet op voorraad hebben word er per mail of zelfs per telefoon even vermeld dat het nabesteld word of dat er eventueel iets anders voor in de plaats moet komen, in elk geval altijd alles netjes verpakt en goed verzorgd.

Zeer snelle en correcte levering!

Top service en snelle bezorging

Pakketje wordt altijd snel bezorgd, het is netjes ingepakt zelfs met een persoonlijk kaartje. Kortom top service!

Prima site en snelle levering

Site was prima, zoeken had makkelijker gekund, ruim aanbod en snelle levering.

Zeer goed.

Netjes verpakt, op tijd geleverd.

Goeie kwaliteit en snel en netjes geleverd

De bestelde producten zijn van hoge kwaliteit. Voldoet zeker aan de verwachtingen. Het was netjes ingepakt en snel verzonden. De persoonlijke boodschap vond ik erg sympathiek.

Heel klantgericht

Sinds enkele jaren schaf ik mijn ondergoed en panty's bij Beenmode aan. Altijd tot volle tevredenheid. Goede communicatie via de mail, maar ik heb ook wel eens gebeld om advies. De kwaliteit van de producten is uitstekend. Kortom, heel tevreden.

Goede samenstelling van artikelen.

U bent erg vriendelijk aan de telefoon. Ruim assortiment.

Super snelle levering en vriendelijke klantenservice

Zeven paar sokken besteld, volgende dag geleverd, hele vriendelijke klantenservice, ik had een vraag en ik kreeg gelijk reactie. Zeker een aanrader!

Toppie

Ik heb ze goed ontvangen, goed verpakt, goede maat, niet beschadigd.

Klantvriendelijk!

Ik had een vraag en kreeg meteen duidelijk en vriendelijk antwoord.

Uitstekend product en ervaring

Mooie sokken voor een goede prijs

Prima kwaliteit

Goede en snelle levering

Mooie producten, goede service.

Heb panty's besteld van een goed merk. Toen het pakketje niet geleverd werd conform de berichten van Post.Nl prettig en adequaat contact met leverancier. Is goed gekomen.

Mail kwam niet aan.

Er was flinke vertraging bij postnl. Communicatie daarover van beenmode bleek ik niet te ontvangen (ook niet in spam) maar was wel verzonden. Waarschijnlijk een technisch issue tussen mailservers. Aan de inzet van beenmode lag het dus niet. Wel goed om te controleren waarom dit soort mail niet aankomt bij sommige domeinen.

Goed alleen de maat valt tegen

Maat valt kleiner uit

Meest slechte klantenservice ooit!

Na mijn bestelling te hebben teruggestuurd, is het pakket kwijt? Klantenservice reageert niet op mijn berichten en komt dus ook niet met een oplossing… geld kwijt en bestelling weg!

komen afspraak na

16 Driehoeven

Haaren 5076 BB

+31 85 902 8001

Acerca de yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

Comentarios sobre el Kiyoh