perfecte service

Zeer ruime keus, altijd snelle levering en heel netjes verpakt. Dikke pluim!

Snel geleverd en netjes ingepakt

Beenmode heeft goede producten en deze worden snel en netjes geleverd. Erg tevreden.

Product en klantenservice (telefonisch) is top.

Een deel van de levering liet enorm lang op zich wachten. Na diverse keren contact te hebben opgenomen werd de nalevering toch nog bezorgd. Medewerkster bood excuus aan en gaf aan dat er intern niet goed was opgelet. Dit stemde mij tevreden. Gebeurt zelden dat een bedrijf zijn of haar fout(en) toegeeft. Product, Cette panty 50 den, voldoet aan mijn verwachtingen. 4 **** omdat er ruimte biedt voor verbetering wat betreft de interne communicatie van dit bedrijf.

Heel fijn dat jullie ook telefonisch en via app erg goed bereikbaar zijn en goed advies geven. En erg vriendelijk. Enorm tevreden!

Zeer snelle levering

Grote sortering sokken. Klantgericht en klantvriendelijk.

duidelijke site. Goede service.

Duidelijke communicatie.

Produkt was niet leverbaar en dus is het zo fijn als je op de hoogte wordt gehouden.

Gewoon goed.

De informatie is goed, uitgebreid en eerlijk. De ontvangen sokken waren dan ook prima. Brievenbusverpakking is ideaal.

Snelle en goede levering. Ook fijn dat het pakketje door de brievenbus kan.

Altijd alles leverbaar, perfecte snelle service

Al jaren klant. Perfecte Falke panty’s voor mij. Een panty onder een jurk scheelt mij een maat. Jurk of broek zit dan veel mooier mijns inziens. Nu voor de zomer 6 stuks Seidenglatt 15 kleur Espresso besteld. Een dame belde even of het goed was als ze een dag later complete bestelling zou sturen of dat ik liever alvast een deel wilde ontvangen de volgende dag. De dames denken met je mee. Alsof ik ze ken.

Geweldige service!

Mijn bestelling was uitverkocht, maar ik werd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Mevrouw was erg vriendelijk, dus alles is netjes opgelost.

Dit is precies wat ik wilde ontvangen! Een maand groter van hetzelfde blousje wat ik al op Terschelling heb gekocht!

Goede service en goede artikelen

Hier vind ik de artikelen die ik nergens anders kan aanschaffen.

Mooie legging en snelle service.

Mijn bestelde legging en anti slip sokken werden snel bezorgd. Mooie producten!

goede service

Snelle service. Besteld en de volgende dag werd het netje geleverd. Fijne schoenen.

fijne broekjes

Snelle en nette levering

Perfect!

Ik had een klacht. Deze klacht is zeer goed opgepakt door diverse medewerkers. De klacht is zeer goed afgehandeld. De service is echt perfect!

Gewoon heel goed

Leveringen gaan snel, meestal de volgende dag al in huis. En ook voor advies is Beenmode goed en snel ze per mail bereikbaar. Fijne ervaring!

Keurig netjes verpakt, een kaartje erbij met een handgeschreven persoonlijk berichtje en op tijd en perfect geleverd. Dus voor mij kan het niet beter!

Duidelijk en snel

Panty’s niet meer verkrijgbaar. Kreeg hulp bij het zoeken naar vervanging.

Groot assortiment, geweldige en snelle service!

Groot assortiment aan beenmode. Na bestelling zeer snelle levering en met zorg verpakt.

Fijne webshop, goede service

Veel keuze op de webshop. De door mij bestelde panty’s zijn heel mooi, snel geleverd en zelfs met een handgeschreven kaartje erbij! Het zijn mooie zomerpanty’s voor de bruiloft van mijn dochter in september.

Ik ontving snel de bestelling met een vriendelijk kaartje erbij. De compressie kousen bevallen goed. Jammer dat zo’n mini pakje in flinke ‘brievenbus doos’ kwam terwijl het ook in en enveloppe had gekunt.

Ruime keus op de site. Snelle bezorging.Zorgvuldig verpakt,met een persoonlijke noot dmv toegevoegd kaartje met handgeschreven tekst. Ben inmiddels vaste klant.

16 Driehoeven

Haaren 5076 BB

+31 85 902 8001

Acerca de yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

Comentarios sobre el Kiyoh