Duurde erg lang voordat het artikel werd bezorgd

Het door mij bestelde product was zoek geraakt. Een zeer welwillende medewerker heeft ervoor gezorgd dat het product boven water kwam.

Alles goed geregeld.

Ben al jaren klant, en het gaat altijd goed.

Supergoede service

Hele persoonlijke en snelle service

Blij

Heb gemerkt dat ik al blij wordt als als ik ga bestellen, zo aardig, vriendelijk en voorkomend zijn deze mensen. En een TOP service

Vlot en attent

Bedankkaartje bij de bestelling was erg attent en gewaardeerd.

Geweldig goed

Geweldig goed en snel

Heel goed! Prijs, bezorging en service zijn heel goed. Ook bij persoonlijk contact heel goed geholpen door vriendelijke medewerkster.

Superfijne winkel

Heel goed advies, super vriendelijke medewerkers. Mooie kwaliteit artikelen! Altijd zeer tevreden!

Super correct. En vooral het handgeschreven kaartje er bij

Uitmuntende service!!!!!

1 paar sokken niet meer leverbaar, hierover ben ik gebeld met ingesproken bericht . Ik heb terug gebeld en werd goed geholpen bij het kiezen van een alternatief! Ik heb gekozen voor dezelfde sokken in een andere kleur, lag volgende dag al in de brievenbus

Netjes en snel bezorgd

1e keer hier besteld . Goede keuze , netjes verpakt en snel verzonden. Aanrader !

Snelle levering, ruim assortiment

Beenmode levert altijd binnen een kort tijdsbestek mijn bestelling. De correspondentie gebeurt op een persoonlijke en correcte wijze bij bijvoorbeeld vragen. Ik koop hier al jaren naar tevredenheid mijn beenmode.

Snelle en keurige levering

Prima 1e ervaring

Geweldig!!

Duidelijke site, makkelijk bestellen en snelle levering! En als kers op de taart een bijzonder aardig kaartje met een handgeschreven boodschap! Chapeau!!!!!

Goede producten en service

Ik bestel al een aantal jaren bij beenmode.nl naar volle tevredenheid. Er was een artikel niet voorradig en in bestelling. Toen ik dat om wilde zetten in een ander artikel, werd dat heel vlot afgehandeld. Artikelen die op voorraad zijn, worden heel snel geleverd en keurig verpakt. Geen klachten tot dusver. Blijf zo doorgaan!!

Fantastische ervaring!

Super tevreden over mijn ervaring. Hele goede producten en fijne service.

Goede kwaliteit wel prijzig

Duurde langer dan ik verwachtte alles niet voorradig

Gevarieerd assortiment, nette prijzen en een fijne, persoonlijke telefonische klantenservice.

Kwaliteit snel en persoonlijk

Snelle levering geen verzendkosten en ook nog een persoonlijk kaartje erbij. Super attent!

Mooi product,

Aardige mensen daar bij Beenmode. En ze leveren een goed product. Ik kreeg, met enige vertraging, een paar fijne pantoffels toegestuurd en daarmee ben ik zeer tevreden.

Bestelling van Rohde slippers. In de bevestigingsmail stond “nalevering van uw bestelling”. Na een paar dagen opgebeld om te vragen wat dat betekende. Ik werd meteen vriendelijk te woord gestaan, zonder keuzemenu’s of andere omwegen. Mijn bestelling werd meteen gevonden in het systeem, maar de maat was niet op voorraad. Dit had ik over het hoofd gezien in “mijn winkelmandje”! De slippers zouden worden nabesteld en zsm worden verzonden. Na twee en halve week bezorging door DHL. De Rohde doos is om te ontvangen al een plezier op zich, en was met een vloeipapier omwikkeld. Hier wordt duidelijk zorg aan besteed. De Rohde slippers als altijd van uitstekende kwaliteit. Ook ben ik zeer te spreken over het telefonisch contact en de service, hopelijk blijft dit nog lang zo bestaan.

Service met een hoofdeltter S

Mijn bestelling werd vertraagd, en daarvan werd ik door beenmode.nl telefonisch op de hoogte gebracht. Dit vind ik heel netjes en correct, en daarom koop ik vaker bij beenmode.nl, niet alleen vanwege de geweldige service, maar ook vanwege het prachtige assortiment. Wat mij betreft een absolute aanrader! Inspirerende dienstverlening, en mijn bestelling was mooi ingepakt met een persoonlijk handgeschreven kaart erbij om mij veel plezier te wensen met mijn aankoop. Hier word ik heel blij van!

Geweldige service

Ik had moeite met een bestelling en de manier waarop ik ben geholpen, zo vriendelijk en correct. Tref je zelden. SUPER!

Snelle levering en goed assortiment

Snelle levering, goed assortiment en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Prima en snelle levering

Prima ervaring netjes ingepakt met een leuk briefje erbij.

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8001

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!