Filter

Prima zoals het hoort

Geen klagen prima levering en service

Snelle bezorging. Goed produkt en liefdevol ingepakt met een kaartje!

TOP

Goede en snelle service

Super goed verlopen levering

Bij telefonisch contact vriendelijk en goede informatie ontvangen en vervolgens afwikkeling van de bestelling uitstekend verlopen. Chapeau ! Dank

Ik werd vriendelijk te woord gestaan, er werd mee gedacht over mogelijke andere opties

Alles verliep vlotjes!

Herensloffen van Giesswein besteld. De bezorging was correct, echter waren ze mij te klein. De ruiling naar een grotere maat ging zo netjes en vlot, dat ik zeg: 'Chapeau!'

Service en kwaliteit producten komen overeen met wat beloofd wordt in de webshop.

correcte levering en service

correcte levering en service tevreden klant lief dat persoonlijke kaartje

Levering was vlot en netjes verpakt.

Zeer goed.

Als man moest ik wel wennen om panty's te dragen. Daarom durf ik dit niet aan anderen te vertellen. De kwaliteit is uitstekend . De naam wil ik dan ook anoniem houden.

Geleverd zoals beloofd. Netjes verpakt. Kwaliteit product zoals beschreven en kleur kwam overeen.

TOPBEDRIJF

Altijd snel en keurig en persoonlijk verstuurd. Leuk om zo te ontvangen Mijn lievelingsbedrijf voor mijn panty’s. Ook leuke nieuwe trends..bestel soms ook een paar kindersokken of maillots voor de kleinkinderen.., zo mooi altijd.

Prima service altijd weer van Beenmode. Top

Prima service.

Fijn bedrijf goeie service en snelle levering.

Fijne service. Mooie producten

Heel attent de persoonlijke boodschap.

Uitstekende ervaring

Na uitgebreid en prettig telefonisch contact aangekocht warmbatpantoffels. Juiste advies maat 42; is ook mijn schoenmaat. Draag de pantoffels met veel plezier!! Nu warme voeten!!

UITSTEKEND!!!

Service prima! Aardige mensen aan de telefoon. Doen erg hun best dat order goed gaat!

Goede service en levering

Ik heb al vaker besteld bij deze site. Altijd snelle levering. Dit keer was een deel van mijn bestelling echter vertraagd en kreeg ik een mail met lange levertijd. Daarna telefonisch contact opgenomen. Heel vriendelijk geholpen en snel een oplossing geboden. Artikelen werden snel nageleverd.

vriendelijk

goed geleverd en vriendelijk personeel

Prima levering

Ervaring met Beenmode.nl was helemaal goed. Levering was snel en nalevering ook

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering.

Altijd betrouwbaar

Denken mee.

Snel en netjes

16 Driehoeven

Haaren 5076 BB

+31 85 902 8001

Om yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

Kiyoh Recensioner