Filter

Pakje snel in huis

Goed en snel in huis Kleur perfect

Goede service, maar niet duidelijk dat het niet op voorraad is

De service en persoonlijke touch is top. Alleen klopt de voorraad op de website niet. Dat zorgt voor onduidelijkheid en verwarring. Afspraken en communicatie hierover is beperkt.

Geweldige service

Ik ontving mijn pakket sokken met een handgeschreven bedankje en keurig netjes verpakt. Wat een goede service. Daar word je blij van. Het zijn heerlijke sokken en prima kwaliteit. Echt een aanrader.

Goede service en zeer vriendelijk in het contact

De bestelling werd niet in een keer geleverd door fout van PostNL. Telefonisch contact met Beenmode was zeer goed, vriendelijk en meedenkend in oplossingen. En prima kwaliteit product!

Goede shop

Altijd goede producten. Goede service. Klantenservice goed bereikbaar. Zeer tevreden over deze shop.

Snelle service, netjes verpakt

Goede service!

Via mail vlotte communicatie! Bestelde product was niet direct leverbaar, werd goed op de hoogte gehouden. Nadat ik gevraagd had of andere kleur mogelijk was, kreeg ik direct reactie en het product werd direct verzonden

Betrouwbaar

Betrouwbare en vlotte service. Mooi verpakt en een attent briefje erbij! Top!

Prettig snel efficiënt

Zie boven

Duidelijke site, goede en duidelijke bestelprocedure, en zorgvuldige aflevering. CHAPEAU!!

Fijne producten

5 Condor maillots besteld voor mijn dochter. Deze waren verdeeld over 2 pakketten. De pakketten werden apart van elkaar afgeleverd wat voor mijzelf wel een beetje verwarrend was. Later is mij uitgelegd dat dit komt doordat de producten nog onderweg zijn vanuit het magazijn. Al zat er wat tijd tussen, de pakketten zijn beide netjes ontvangen. Er werd bij de eerste levering een pakket verkeerd bij mij afgeleverd wat ik niet besteld had. Contact opgenomen met Beenmode. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. De verkeerde bestelling mocht ik terugsturen met een door hun toegestuurde retour label (uiteraard zonder kosten). Telefonisch contact gehad met de klantenservice, als dank voor bovenstaande moeite een tegoed gekregen om te gebruiken bij mijn volgende bestelling. Naar mijn mening echt super service en zal hier dan ook zeker vaker gaan bestellen, dit ook vanwege het ruime aanbod op de website!

Zeer goede service

Zeer goede service. Vragen worden altijd beantwoord. Ik had twee accounts, maar die zijn, ondanks, dat het technisch lastig was, samengevoegd.

Pakket was zoek. Toen ik dat aangaf kwam er direct antwoord. Het pakket kwam alsnog enkele dagen later.

Geweldige kousen!!!

Goedemorgen! Heerlijke kousen,maaaar…de voorraad is steeds op,wil graag steeds weer bestellen!

Top in keuze en snelheid

Ik vind wat ik zoek, tegen een goede prijs en snel bezorgd. Voor mijn sokken ga ik de deur niet meer uit!

Prima hoor, snelle levering!

Mooie panty, en goed contact!

Uitstekend!

Goede artikelen, snelle en nette levering. Top. Kan ik zeer aanbevelen.

Zeer snelle verzending

Zoveel keus en de volgende dag bezorgd

goede artikelen, overzichtelijke site, snelle levering

Er is een ruime keuze en goede omschrijvingen, zodat je weet wat je krijgt.

Ongelooflijk

De dag na de bestelling in huis. In werkelijk net zo mooi als op de site. Perfecte pasvorm. Kortom, het was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

Lossen ook op als er onverhoopt iets mis gaat.

Goed snel en verzorgd

Verzorgd

Prettig snel en persoonlijk

Voor het eerst Falke sokken bij beenmode besteld. Bestelling ging makkelijk, levering was snel en in de doos zat een persoonlijk handgeschreven bericht van een medewerkster.

Duurde erg lang voordat het artikel werd bezorgd

Het door mij bestelde product was zoek geraakt. Een zeer welwillende medewerker heeft ervoor gezorgd dat het product boven water kwam.

Alles goed geregeld.

Ben al jaren klant, en het gaat altijd goed.

16 Driehoeven

Haaren 5076 BB

+31 85 902 8001

Om yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

Kiyoh Recensioner