Filter

Mooie overzichtelijke site

Mooi product, snelle levering, duidelijke en overzichtelijke levering

Altijd tot in de puntjes verzorgd

Ik bestel al jaren mijn sokken ed bij Beenmode.nl en atijd dik in orde zowel de spullen als de bestelling/levering.

Super goed

Goede bestelling afhandeling en snelle levering

Levering was snel. Het pakketje was wel gedeukt, maar dat lang volgens mij aan de bezorgdienst. Inhoud was in ieder geval onbeschadigd.

Prima afhandeling.

Logistieke proces liep een dag vertraging op, maar dat werd gecommuniceerd. Verder prima.

Snel en vriendelijk

Altijd als ik iets bestel, of telefonisch contact heb valt het mij op hoe professioneel en vriendelijk het contact is. Ik word er blij van !

Snelle en goede service

Het bestelde product ontvingen wij snel en netjes verpakt met een persoonlijk bericht erbij. Daar is duidelijk aandacht aan besteed?

Fijne service

Zoals altijd heel goed geholpen.

Alles top en dik in orde.

Voor bestelling was goede informatie en (vaak veel) foto's van de artikelen te op de site te vinden. In het overzicht van alle artikelen per categorie waren de beschikbare kleuren per artikel direct te zien. Dit is zeer klantvriendelijk en tijdbesparend. Hoedje af daarvoor. Het bestelproces verliep goed. De bestelde artikelen werden snel en mooi verpakt in een brievenbusdoos verzonden met tijdige track &trace gegevens. Samenvattend: alles top en goed in orde.

Goede kwaliteit sokken, goede service, snelle bezorging

Zeer goede ervaring

Wat ze beloven komen ze na.

snelle goede levering en een mooi product

Snel geleverd, goed verpakt, en een mooi product

Super goede webshop

De kousen zijn van zeer goede kwaliteit. Er word snel en correct geleverd. De service afdeling is goed bereikbaar. Ben een zeer tevreden klant.

Snelle bezorging en juiste gegevens

Goed product en snel bezorgd op het juiste adres. Volgens de maattabelgegevens aangegeven de juiste beenmode maatadviezen. Mooie producten.

Uitstekend!

Keurig vlotte bezorging van mooie zomerpanty. 8 denier en ook sterk !

Alles precies volgens afspraak

Het verliep zoals afgesproken

Erg vriendelijk aan de telefoon ,volledige medewerking, zeer mooie kwaliteit van zwemkleding paste jammer genoeg niet werd goed afgehandeld !

Vlug via de post geleverd. Prima!

goede service en kwaliteitsproducten

We hebben twee Cotton Touch-leggings gekocht. De service is goed en de kwaliteit van het product is uitstekend, al was het wel wat lastig om de juiste maat te kiezen.

Vriendelijk geholpen

Klantgericht en goede kwaliteit

Online makkelijk te bestellen en snelle levering

Snelle levering. Online makkelijk te bestellen. Top!

Prima en snel geregeld

Besteld en volgens afspraak volgende dag netjes geleverd

Helemaal goed

Goede en snelle levering van fijne kniekousen.

Goede ervaringen met de serviceverlening

Snelle en adequate service

Mooie panty maar na twee keer dragen al kapot aan de rechterhiel

Oroblu Magie 40 is werkelijk magisch. En zeker de kleur hazel. Het is een prachtige tint, goed voor mooie combinaties. Ik trek altijd handschoenen aan als ik mijn panty aantrek. Ook bij de 40 denier heb ik dat gedaan. Helaas, na twee keer dragen had ik al een kapotte rechterhiel. Ik had echter een sterkere panty verwacht. Mooi, die 40 denier Magie hazel, maar ook teleurstellend door de vroeger ladder.

16 Driehoeven

Haaren 5076 BB

+31 85 902 8001

Om yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

Kiyoh Recensioner