Product zoals foto

Zeer netjes verpakt en prima levering

Supersnelle levering.

De boedha was was netjes ingepakt in een grote doos vol met piepschuim dus er kon niks mee gebeuren onderweg. Top De levering was ook supersnel

Teleurstelling

Het boeddhabeeld dat ik kocht is een stuk donkerder dan op de foto’s. En de pagode is hier en daar beschadigd en niet egaal van kleur. De eigenaar mailde me dat een nieuwe voorraad een stuk duurder zou zijn, daarom kocht ik snel de laatste die op voorraad was. Toen ik daarna nog eens keek was er gewoon weer voorraad en voor dezelfde prijs. Dat maakte geen betrouwbare indruk. De winkel op zich kan ik wel aanraden omdat ze mooie beelden hebben en goede leveringsvoorwaarden hebben.

Beschadigd artikel geleverd en meteen goed opgelost! Snelle reacties en vriendelijke mensen. Top

Het was top!

Lang gezocht en hier gevonden! Super!

Mooi beeld, snelle levering. Ook goede communicatie tijdens de levering.

Perfection in stone

From our first contact to final delivery every aspect of service and product was 5 star.

Mooi assortiment van beelden,levering toppie!

Mooie beelden,kwaliteit,zeker vr de echte stone gaan,zeker vr wintervaste beelden,jammer dat je vr het (kapot)palletje 10€ moet bijbetalen! Bij aankoop van zo n toch prijselijk beeld!

heel goed contact

wat vragen gesteld goed antwoord gehad meedenken.. geintreseerd zijn in de klant..

Heel goede service. Mijn beeld zat heel goed verpakt in de doos. Snelle levering. Mijn volgende beelden staan al klaar in mijn winkelmandje. Zeker een aanrader op bij boeddha-beelden.com beelden aan te kopen

Fijn geholpen deskundige service

Deskundige service en fair handel

geweldig

De producten van Boeddha-beelden.com zijn heel mooi. De binnen beeldjes zijn heel mooi. Wij zijn hier heel blij mee. En wordt heel snel geleverd.

OK

prima verpakt, op tijd bezorgd, maar kleine beschadiging aan een schouder

Perfekt

Schnell geliefert,super verpackt…die Ware ist wunderschön

een 100% positieve ervaring met uw firma

Vanaf het moment van bestelling tot en met levering een topservice. Contact via mail en gsm verliep steeds correct met een heel warm gevoel. Wij zullen zeker bij deze firma nog bestellingen plaatsen. Een echte aanrader in zijn soort.

Alles nestjes verlopen

Alles nestjes afgehandeld

Geweldige service. uitstekende communicatie

Beeld besteld bij webshop. Bezorgd met DHL. Helaas beschadigd ontvangen. Zonder problemen nieuw beeld ontvangen en beschadigd beeld geretourneerd. Zeer tevreden over de afhandeling

Zeer prettig contact na ontvangst bleek de Boeddha door de vervoerder niet zorgvuldig behandeld te zijn , en was er daardoor schade aan de Boeddha . Ik heb contact gezocht , en het is op een zeer vriendelijke correcte manier opgelost. Werkelijk 10 punten voor de service. Mvg Margret van der Kaay

Reuze goed verzorgd en bezorgd

Contact en verpakking was erg goed.

Prachtig

Het is mooi van goede kwaliteit

Mooi ornament...staat prachtig in de tuin

Verzending ging prima. De pagode staat mooi in de tuin.

Goed contact. Geen flauwekul als er iets niet goed. Het wordt gewoon opgelost.

Snel geleverd en goed verpakt . Mooie Boeddha. Heel blij mee

Mooi product

Snelle levering. Goed product. We zijn tevreden.

Perfect beeld en snel geleverd

Uitstekend beeld en mooi afgewerkt.

Mooi beeld, snelle levering!

Nijverheidsweg 103 E

8071DD Nunspeet