zeer goed makkelijk

Slecht

Ik heb een bestelling gedaan en betaald,die de volgende dag binnen zou komen. Nu 2 dgn later nog niks ontvangen en ook geen trackingnr.

Produkt voldoed

Dit produkt werd vlot geleverd en voldeed volledig aan de verwachtingen.

correct

Het was even zoeken maar daarna ging het bestellen vlot.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Perfect geholpen met meedenkende werknemers!

Ik had een bestelling geplaatst waarbij er 1 product niet op voorraad was, een medewerker nam contact met mij op en ze deed super erg haar best om met een oplossing te komen of een vervangend product, hierbij zocht en dacht ze mee met het zoeken naar een vervangend product omdat dat mijn behoefte was!!!

Alles perfect

Bestelling en levering is pikobello !!

Gebruiksvriendelijk onderneming

Discreet en goede service

Onduidelijke overdracht van promotie

Doordat het onduidelijk werd overgebracht heb ik niet kunnen genieten van de promotie. Ik had op de dag waarop de promotie van kracht was mijn bestelling doorgegeven maar door het onduidelijke systeem niet van de promotie kunnen genieten. 5 stuks kopen 1 gratis (5 +1), Ik kocht dus 15 stuks van Tena inleg doeken dus 3 keer 5 +1. Niets was minder waar want je moest ipv 15 stuks meteen 18 stuks bestellen met de gratis artikels inbegrepen. Dus heb ik geen gebruik kunnen maken van de 3 pakken gratis Tena waar ik recht op had kunnen hebben. De promotie was op zondag dus niemand van de klantendienst beschikbaar om eventueel een aanpassing te doen.

fantastisch

Veel keuze in smaken van nutridrink, snelle bezorging

• Betrouwbaarheid

steeds vlot besteld, betaald en geleverd.

• Betrouwbaarheid

Overzichtelijke website en uitgebreide informatie over de produkten

Zie boven

• Betrouwbaarheid

heel tevreden, altijd correct en snel geleverd.

ik koop reeds enkele jaren mijn producten bij jullie en ik ben heel tevreden zowel over de producten als over de leveringen.

Betrouwbare winkel

Product is vrijwel altijd op voorraad. Ook nooit problemen gehad met versheidsdatum.Fijn dat bezorging binnen een dag is.En dat de mogelijkheid bestaat om telefonisch contact te hebben,mocht er toch iets zijn. Dus ik ben een tevreden klant!

• Betrouwbaarheid

Goede service en goede prijs, noodzakelijk voor iemand met alleen AOE.

Altijd goed advies en medicatie gehad na Prostaat Operatie

Super klantvriendelijk

Bestelling zowel als levering zijn perfect verlopen

Bestelling zowel als levering zijn perfect verlopen

• Betrouwbaarheid

Mooie prijzen en snelle levering

Verantwoord en goede kwaliteit

Leuke lichtgewichte schoenen, handig met de klittenband en mooie pasvorm . Ziet er ook mooi uit !

Geweldig snelle bezorging

Goede producten voor prima prijs en duidelijke website

• Betrouwbaarheid

Slecht, nu een recensie moeten schrijven, terwijl ik al week op medicijn wacht

U vraagt om een recensie, maar heb na een week mijn bestelling nog steeds niet binnen!

Maat tabellen kloppen niet

De stoma zwemband 2x xl klopt maatvoering niet van Word geleverd met 2x xl als label maar wekelijke maat schandalig Terug sturen kan niet en bedankt echt schandalig

snelle en correcte levering

Ik heb geregeld bestellingen bij Hulpmiddelenwereld die altijd snel en correct worden uitgevoerd tegen een redelijke prijs

• Betrouwbaarheid

Ongerust, bestelling werd niet meteen geleverd

Ik bestelde bij hulpmiddelwereld omdat vermeld werd dat het de volgende dag bezorgd zou worden en de middelen snel nodig waren. Die kwamen niet en ook de dagen erna niet. Ook werd mijn bestelling niet gevonden als ik het ordernummer op de site ingaf. En ik hoorde niks. Toen ik belde zagen ze mijn bestelling wel, maar die was nog niet verstuurd. Het magazijn zou mij bellen (beetje vreemd), die belde niet. Na het lezen van de reviews ging ik me zorgen maken en heb een mail gestuurd. Werd gebeld door een gejaagde medewerkster, die zei dat alle producten van mijn bestelling niet op voorraad waren en dat ze daarom wachtten met verzenden. Uiteindelijk ontvangen. Ongerustheid zou weggenomen kunnen worden door meteen te laten weten dat de bestelling later verzonden wordt en waarom. Bespaart tijd en ergernis.

Prima snelle service

Ze doen wat ze zeggen

Ik trof dit bedrijf aan op internet in mijn zoektocht naar incontinentie materiaal. Ze leveren prima kwaliteit (merk)artikelen. Ze lage prijs. De supermarkt kan er niet tegenop. Ook de levertijd is zooals aangegeven. De ene dag bestelt, de volgende dag in huis. Keurig discreet verpakt. Alle lof voor dit bedrijf.

Weerhuisweg 4

6226 NC Maastricht