uitstekende webshop!

snelle levering , keurig verpakt en dat bij een concurrerende prijs.

Oplossingsgerichte klantenservice

Makkelijk bestellen, maar de post maakte een fout. Klantenservice heeft mij vriendelijk en adequaat te woord gestaan .

Verkeerde postorderbedrijf

2 keer thuis gebleven en wachten en op het laatste moment gewijzigd

• Betrouwbaarheid N.v.t.

We hebben een zeer goed gevoel met de klantendienst

Beste Ondanks dat wij de fout maakte met in ons adres gaven jullie nooit het gevoel dat het aan ons lag. De email contacten liepen zeer vlot.

• Betrouwbaarheid

Goede levering na eenvoudige bestelling.

Zie boven en niet te duur.

• Betrouwbaarheid

Daar mijn pakket niet werd afgeleverd door Post Nl heb ik telefonisch contact gehad en werd er direct actief ondernomen. Chapeau hiervoor.

Goede producten, snelle levering

• Betrouwbaarheid

Probleempje zeer adequaat en snel opgelost

Zelden zo'n snelle oplossing meegemaakt !! Fantastisch !!

• Betrouwbaarheid

medische drank niet retour kunnen zenden

Erg jammer dat de medische drank niet retour gestuurd kan worden. Mijn zoon kreeg er buikpijn van en moest er zelfs van overgeven. Ik had 24 stuks gekocht omdat hij een week vloeibaar moest eten na een kaakoperatie. Maar hij heeft maar een drankje gedronken. Daarna wilde hij niet meer. De verpleging gaf aan dat het bij meer mensen zwaar op de maag valt.

• Betrouwbaarheid

Bij de nieuwe telefoon voor mijn man liep batterij gewoon leeg zonder er iets mee te doen! Contact gehad met hulpmiddelwereld.nl die de telefoon geleverd had,die nam contact op met de leverancier van Fysic die zeiden is normaal! Hulpmiddelwereld.nl heeft toen nieuwe batterij besteld en naar mij opgestuurd en wat een verschil na 4 dagen nog niet op hoeven laden! TOP SERVICE VAN HULPMIDDELWERELD.NL

• Betrouwbaarheid

Hele vriendelijke mensen, uitstekende service!

Heel vriendelijk geholpen aan de telefoon om tot het juiste product te komen.

• Betrouwbaarheid

Hulpmiddelwereld: een aanrader in alle opzichten!

Uitstekende producten, snelle (discrete) leveringen, scherpe prijzen en een hele goede klantenservice bij vragen van klanten!

• Betrouwbaarheid

Veel hulp en uitleg gekregen. Zeer tevreden !!

Veel hulp en uitleg gekregen. Zeer tevreden !!

Goede service!

Een product ging meteen kapot. Gebeld met de klantenservice, krijg een nieuw product. Top service!

Ging helemaal goed.

Snel geleverd. Vrije keus in ophaallocatie.

• Betrouwbaarheid

Goede klantenservice en zeer behulpzaam

Ik had een vraag over een zitkussen m.b.t het verhogen van de stoel van mijn moeder met daarmee rekeninghoudend haar lichte doorzitplekken. De medewerker die ik aan de lijn had luisterde goed en heeft aangegeven welke kussens in aanmerking kwamen. Uiteindelijk het meest geschikte kussen uitgekozen en meteen besteld. Mijn moeder zit nu weer heerlijk en met minder pijn. Super, dankjewel voor jullie hulp. Bij een volgende keer kom ik zeker bij jullie terug.

Uitstekende klantenservice

Ik heb hier een bestelling geplaatst en de klantenservice bracht me op de hoogte van een andere levertijd ze waren ook vriendelijk

• Betrouwbaarheid

Fijn bedrijf en goede service

Vorige week heel goed geholpen door een enthousiaste jongedame. Als ik nog eens een hulpvraag heb dan weet ik wie ik ga bellen.

Uitstekende en snelle klantenservice

Ik had een bestelling geplaatst, maar geen e-mail ontvangen over de levering. Ik heb toen een bericht gestuurd naar Hulpmiddelenwereld en ze gaven me al heel snel een gedetailleerd antwoord. Mijn pakketje was teruggestuurd, maar Hulpmiddelenwereld heeft al gauw beloofd de bestelling de volgende dag opnieuw te leveren aan mijn adres. Top!

• Betrouwbaarheid

Ongekend snelle en correcte aflevering.

Op maandag om 13:20 uur besteld en de volgende dag om 11:00 uur door PostNL afgeleverd.

slechte communicatie over levering

Tot 2 maal toe iets besteld, zou een melding met track&trace krijgen. Tot 2 maal toe geen track&trace gekregen en ontvangen. In de bestelling wordt dit wel beloofd. of dit ligt aan het feit dat ik de bestelling bij een afleverpunt laat afleveren is mij niet duidelijk. Telefonische navraag hierover na de 1e bestelling was hierover ook niet duidelijk. volgens mij een punt van aandacht, beetje vervelend als je wel de melding ontvangt dat de producten na 7 dagen zijn teruggestuurd. De producten zijn overigens wel goed. een geirritteerde klant.

Meedenkend en behulpzaam

In het kort: Goede levering en zeer snel contact, meedenkend, vriendelijk, tegemoetkomend uit coulance. Onlangs heb ik via bol.com de Wheelzahead Track 4.0 besteld voor een kennis, deze had ik al eens eerder gekocht voor mijn moeder en het is een geweldige rollator. Helaas kwam ik erachter dat het lampje en dienblad er deze keer niet bij zaten in de verpakking en heb ik hiervoor via de chat contact opgenomen. Reactie binnen een minuut, en nu blijkt dat deze accessoires niet standaard inbegrepen zijn in hun pakket en er los bij gekocht dienen te worden (prijs van het product was ook aanzienlijk lager dan elders). Stond op het punt te zeggen oke geen probleem, dan zal ik deze ergens anders bestellen (ze hebben deze 2 onderdelen niet in het assortiment), toen ze plots zei dat ze wel een kleine terugbetaling kunnen doen zodat ik daarmee het dienblad kan bestellen! Het dienblad is €30,- euro en ze wilde €15,- euro terugstorten. Zeer dankbaar hiervoor sinds ze dit puur uit coulance aanbiedt. Product was ook binnen 2 dagen geleverd en in perfecte staat.

• Betrouwbaarheid

Goed en snel afgehandeld.

In eerste instantie dacht ik dat het pakket nog niet bij mijn vader was afgeleverd. Bleek aan PostNL te liggen, die had niets gecommuniceerd. Het was, zoals beloofd op de site, de dag na de bestelling bezorgd. De behandeling van mijn klacht is door Hulpmiddelwereld uitstekend, snel en zeer vriendelijk afgehandeld. Niets dan lof van mijn kant!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Dinsdag besteld, woensdag al in huis (en dat in de drukste pakketjes-maand!)... Top!

Uitstekende service bij falen Post.nl

Mijn bestelling zou bezorgd worden door Post.nl. Die bezorgde het in onze kliko, die uiteraard de volgende ochtend geleegd werd door de afvalreiniging. Volgende dag troffen wij een verfrommeld briefje aan tussen de kleppen van de brievenbus.... Toen wisten wij wat er aan de hand was en direct nieuwe besteld. Post NL is onbereikbaar, maar een telefoontje naar Hulpmiddelwereld was een verademing. Geld binnen 1 dag teruggestort en alsnog nieuwe bestelling ontvangen!! Super en dank!

Weerhuisweg 4

6226 NC Maastricht