Eerst besteld bij hmw.nl nu hmw. BE !!!

Opletten... voor Belgische klanten: bestellen bij HMW. Be, en niet .NL.. De betaling is veel eenvoudiger !

• Betrouwbaarheid

Komen de belofte om de volgende dag te leveren niet na.

'S morgens rond 11.00 uur besteld. Direct een rekening ontvangen en betaald. Geen bericht ontvangen van verzending. De volgende dag ook niks ontvangen. Wees gewaarschuwd!!

Bestelling laat geleverd

Bestelling was niet conform afspraak geleverd. Telefonisch was Hulpmiddelwereld niet bereikbaar. Ik kreeg een antwoordapparaat dat uiteindelijk doorschakelt naar een niet bestaand nummer. Per email contact gehad. Daar werd wel meteen op gereageerd. De bestelling is meteen daarna geleverd en ik heb korting gekregen voor het ongemak.

Heel fijn bedrijf

Hele behulpzame mensen aan de telefoon en goede producten.

levering veel later

Ondanks beloofde dat bestelling volgende dag wordt geleverd, na twee dagen (en nog beloofde via mail) nog steeds geen bevestiging dat de bestelling verstuurd is.

Altijd betrouwbaar en snel

Fijne winkel met fijn assortiment. Nieuwe site werkt snel en goed!

• Betrouwbaarheid

Met de nieuwe site heel slecht

Kan niet in mijn winkelwagen. Dus ook niet te bestellen. De wens om teruggebeld te worden, wordt ook niet beantwoord. Nieuwe site? Waarom, niets dan prutswerk

• Betrouwbaarheid

Na de met trots aangekondigde nieuwe website:: HOPELOOS

Kan niets bestellen. Winkelwagentje opent niet. Ik zie alleen: Data Laden. En dat 2 uur lang. Hopelijk gaat het snel beter. Nu kan ik echt niet aanbevelen

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Mijn pakketje vlug ontvangen

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Alles correct geleverd en afgehandeld

• Betrouwbaarheid

Uitstekende persoonlijke service, goede kwaliteit en scherpe prijs.

In een combi bestelling bleek een onderdeel zoek geraakt bij PostNL. Het andere product was binnen 1 dag al in huis. De medewerker besloot zelf al vast een nieuw product te sturen omdat het nazoeken bij PostNL veel tijd zou gaan kosten. Goede kwaliteit en scherpe prijs.

goede kwaliteit

wederom een hele goede ervaring, blijf nog altijd terugkomen!

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar, goede prijs en service

Bestellingen verlopen altijd prima. Laatste keer een fout gemaakt bij het bestellen en die is zonder morren rechtgezet - prima service

Prima en op tijd

Ik kreeg wat ik wilde, alleen hadden de plaatjes op site wel duidelijker gemogen. Want achteraf heb ik wel schaar besteld die praktijk minder praktisch was. Daarnaast leek of het zelfde plaatje stond bij verschillen type lus-scharen. Ik vond het ook leuk dat zo'n boeken erbij kreeg. Verder was de levering op tijd, fijn hoe hier over werd gecommuniceerd via email. Verder helemaal tevreden.

Correcte en snelle service

De service is snel en alles wordt ook degelijk verpakt... Een minpuntje is de gebrekkige levering door Post.nl Hun communicatie staat haaks op die van jullie...

Correcte en snelle service

Service

De bestelde zitwandelstok werd snel en keurig ingepakt geleverd. Het past precies bij de omschrijving en voldoet aan mijn wensen. Als veel gebruik van gemaakt. Topper!

Geweldig team

Enkele weken na aankoop artikel mogen terugsturen en terugbetaling gekregen. Was wegens overlijden. Andere firma’s deden deze moeite niet, Firma met een groot ❤️

• Betrouwbaarheid

super service! tevreden klant erbij:)

telefonisch heel goed geholpen door de collega's van hulpmiddelwereld, hier kom ik zeker terug!

goede service en klantvriendelijk

ik had een wandelstok besteld met vier poten. de brede en smalle poot waren helaas niet meer leverbaar. ik kreeg een goedkoper wandelstok met vier poten. het teveel betaald bedrag krijg ik terug.

• Betrouwbaarheid

Blanko verpakking zodat niet iedereen ziet waar het pakket vandaan komt.

Goede service, snelle levering

Er ging iets mis met de bestelling, ik werd meteen gemaild met een alternatief.

• Betrouwbaarheid

Slechte klantenservice. Worden fouten gemaakt door onoplettendheid.

Nieuwe rollator gekocht provo zwart. Helaas niet nodig. Meerdere keren gebeld voordat retour adres werd gestuurd. Uiteindelijk verzonden had men het over een artikel die ik niet had gekocht. Foutje!

• Betrouwbaarheid

De inklapbare wandelstok voldoet aan de gestelde eisen.

Het voldoet goed

Weerhuisweg 4