Nemen geen verantwoording voor foute info op Bol.com

Ik bestelde een ondersteunende Beige arm/ nek/ schouder band . Die kan ik overal kopen! Die van hen op Bol.com had een betere zomerse kleur, Beige. Besteld en betaald zou volgende dag of dag erna komen. Niet dus. Na e-mail over het product , met foto van wat ik besteld had’Beige’ band, arriveerde er een zwarte. Bol.com verwees mij naar hen en die weer terug naar Bol.com. Niemand nam verantwoordelijk. Met gebroken ledematen kan ik niet naar Post.nl voor return!! Daarom online besteld in de eerste plaats! Enfin dan blijkt dat die band niet in beige te leveren is Vandaar die zwarte…. geen fijne ervaring met mensen van klantenservice.

• Betrouwbaarheid

Geweldige service en telefonisch zeer behulpzaam

Had nederlands sprekende klok besteld. In de doos (waarop nederlandstalig stond vermeld) zat helaas een engels sprekende klok. Gemakkelijk geretourneerd en na enkele dagen kreeg ik de juiste klok. Klok heeft een grote drukknop waarna, als je die indrukt, door een duidelijk en beschaafd nederlands sprekenke vrouw de tijd, dag en maand wordt gezegd. Mijn 87 jarige dementerende partner is er erg blij mee.

• Betrouwbaarheid

Goede service en informatie, duidelijk en heldere brochure en website. Snelle levering.

Top na snelle reactie op 1 ste recensie

Bestelling geplaatst echter 3 verbeterpunten: 1: gratis levering onder 50,- is pluspunt ( of is dit alleen bij eerste bestelling?). Na reactie: mooi dat Tena dit al bij €20,- doet! Minpunt voor andere leveranciers. Beter als Hulpmiddelwereld hier 1 beleid in maakt, duidelijk voor consumenten. 2: wou graag achteraf betalen aangezien ik jullie bedrijf niet ken! Jullie adverteren dat dit mogelijk is: ècht niet!!! Dus blijft het voor mij nu gissen of geleverd wordt….Na reactie: mijn fout, wil gratis achteraf betalen. Zijn bedrijven die daar niets voor rekenen: klantvriendelijk en geeft vertrouwen. Misschien eens om de tafel met tussenbedrijf?!?! 3: al 4 mails ( bestelling- recensies- klant leren kennen- bedankje bestelling)! Maak volgorde anders qua mails1 bestelling 2 wanneer levering ( weet dit nog niet na 4 mails uwerzijds!) en dan kun je rest doen na levering!!! Na reactie: jullie zeggen hier intern werk van te gaan maken om dit beter op elkaar af te stemmen: dat zou idd beter zijn! Dus voor nu beveel ik jullie zeker (nog) NIET aan! Er valt nog niets aan te bevelen en dat is snel te verhelpen door wijziging strategie. Na reactie: Ik voel me als klant gehoord en dat is zeker wat waard. En krijg een bonus voor mijn 1 ste beoordeling : top!!! Denk wel dat de levering vrijdag besteld, dinsdag geleverd iets sneller zou kunnen, maar voor de rest dik tevreden!

• Betrouwbaarheid

Uitgebreide collectie van uitstekende hulpmiddelen

Na het zoeken van een time timer zijn we op de website van hulpmiddelen terecht gekomen. Door hun uitgebreide collectie en duidelijke productomschrijving hadden wij snel de timer gevonden die voldeed aan onze wensen. De dag na het bestellen hadden we de timer al in huis en zat er zelfs al een batterij in die er niet standaard bij geleverd wordt. Inmiddels gebruiken we de time timer met veel plezier en gemak. Al met al een zeer fijne eerste ervaring met deze online winkel. Mochten we in de toekomst nog hulpmiddelen nodig hebben dan zullen wij zeker weer op deze website kijken.

Prima winkel

Prima webwinkel! ⁷

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Hulpmiddel wereld.nl "eerlijk en betrouwbaar"

De bestelling is zoals omschreven op tijd , en product die je koopt altijd om te ruilen bij verkeerde keus. Betaling gaat veilig en snel! Super zoals alles verloopt, "eerlijk en betrouwbaar"

Fantastisch!

Snelle levering van een mooie sticker voor mijn Freestyle Libre 2 Sensor

Lange levertijd slechte service

Een bestelling gedaan.. en van beloofde levering binnen 24-uur komt niks terecht. Uiteindelijk gebeld maar ook dan kom ik geen stap verder. De telefoniste verwacht dat de levering Niet maandag maar waarschijnlijk woensdag plaatsvindt. Op mijn opmerking dat het gaat om een artikel voor pijnbestrijding en dat ik wel graag wil weten of het artikel wel geleverd wordt morgen omdat ik aan waarschijnlijk niks heb volgt weer dezelfde riedel dat het druk is bij de leverancier en dat ik het artikel waarschijnlijk morgen krijg. Waarschijnlijk.. en of je nou pijn hebt of niet.. waarschijnlijk.. En of ik de bestelling kan annuleren weet ook niet zeker.. want als het artikel al ingepakt is komt zo de track en trace code en komt het waarschijnlijk morgen en kan ik dus niet de bestelling annuleren.. Bellen naar de leverancier voor duidelijkheid wil ze ook niet..b Kortom hele hele hele slechte service.

teleurstellend

Artikel was niet wat ik er van verwachte. douche krukje bleek een dekje voor een douche krukje te zijn. Retour gezonden maar dat koste mij 7, 25 omdat ze retour zending onder de 50, 00 niet wordt vergoed. Staat in de kleine lettertjes.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Prima informatieve website: razendsnelle levering

Fijne zitkussen tegen zeer scherpe prijs

Aanrader

Prima snelle levering uitstende producten

• Betrouwbaarheid

Snelle levering van een perfect product!

Snelle levering van een perfect product!

Uitstekende en snelle service

Leveren snel. En de service medewerkers zijn coulant en goed bereikbaar.

Perfecte lichtgewicht rollator

We zochten voor mijn moeder een lichtgewicht rollator die makkelijk in te bouwen is. Die vonden we bij Hulpmiddelwereld.nl. Het grote voordeel is dat deze rollator ingevouwen beneden in de hal kan blijven staan, zonder dat je moeite hoeft te doen om er langs te lopen. Daarnaast is de rollator erg makkelijk ik te klappen en achter in zelfs hele kleine kofferbakken te leggen. Een goede koop voor een prima prijs!

kapot apparaat geleverd

Beetje knullig van jullie. Heb ik een correspondentie over dit product en het teruggestuurd omdat het niet werkte en dan vraag je mij of ik tevreden ben. Kun je eens gaan nadenken of dit een goede manier is om reacties van klanten te vragen? Het kan echt beter!

Ruime keuze, snelle levering

Ruime keuze aan hulpmiddelen tegen scherpe prijzen. Snelle levering

Raden naar het gewicht.

De weegschaal wordt geleverd met een testbatterij. We hebben deze direct vervangen door een nieuwe. Als ik mij ga wegen geeft hij de eerste keer een gewicht, afstappen en hij geeft een error. Weer opstappen en hij geeft standaard één kilo minder gewicht aan. Én als ik voor een andere ondergrond kies (steen i.p.v. laminaat) geeft hij weer andere waarden aan.

• Betrouwbaarheid

Had ik het maar eerder geweten

Ben zeer tevreden met mijn rollator. Op één, twee, drie te monteren en het is echt prettig om er buitenhuis met rond te rijden. Mijn buren waren blij om mij terug buiten te zien.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering van de douche kruk. Kruk voldoet aan onze verwachtingen. Poten in hoogte verstelbaar. Comfortabel zitgedeelte. Lichtgewicht. Dus makkelijk verplaatsbaar.

Keurig en snel bezorgt

Is goed

Zeer tevreden.

De door ons besteld bedrek voldeed geheel aan de verwachting. Product komt 100% overeen met de foto's en beschrijvingen ervan. Het is zeer degelijk/veilig. Levertijd binnen de gestelde termijn.

Prompte levering. Klein mankement direct verholpen @@@

Zeer snelle levering voor een toiletstoel. Bij het uitpakken een klein stukje gevonden dat bleek te zijn afgebroken van de klapzitting. Direct getelefoneerd en een heel vriendelijke Britt vroeg om een foto op te sturen. Zij hebben de leverancier gecontacteerd en binnen de kortste keer werd de vervangzitting bij ons thuis geleverd. Dus : vijf sterren zijn nog te weinig voor deze koopervaring.

goed en snel

goede site en goede en snelle bezorging

Prettig bedrijf

Uitstekende service nav telefonisch contact omdat een besteld artikel niet op voorraad bleek. Was wel prettig geweest als dat vooraf op de site was aangegeven. Ander besteld artikel wel snel ontvangen en goed gecommuniceerd. Kortom, prima bedrijf maar bij bestellen misschien vooraf informeren of het artikel inderdaad wel op voorraad is.

Weerhuisweg 4

6226 NC Maastricht