De klanten genieten er altijd volop van.

Prima ervaring met jullie. In de winter gaan wij ze weer serveren bij de koffie.

Geweldig lekkere chocola!

Villa Chocola levert echt ontzettend lekkere chocola maar ook de pakketten in combinatie met wijn zijn heel goed! Kortom, ik koop hier graag zakelijk maar ook privé.

Excellent service. Premium quality products. Highly recommended!

Staff ☆☆☆☆☆ Service ☆☆☆☆☆ Products ☆☆☆☆☆ Highly recommend!

Altijd een feestje met villa chocolat

Heerlijke bonbons met frisse gevarieerde vullingen. Mooi om weg te geven fijn om te krijgen.

Slechte aflevering

Als cadeau besteld om ergens af te leveren. Krijg je bericht van post nl dat je hem zelf op kunt halen. Als ik het langs had kunnen brengen was ik wel naar de chocolaterie bij ons in het dorp gegaan. Ik bestel het extra zodat het als verrassing bezorgd wordt. Dus ik ben niet tevreden.

Heerlijk en Goed

Er wordt echt aandacht besteed aan de bestelling waarbij er ook rekening gehouden wordt met eventuele voorkeuren voor smaken etc. De keuze is groot en de levering is snel en netjes geregeld

Heerlijke chocolade met een goede service

Mijn ervaring met Villa chocola is erg goed. Snelle levering en heerlijke chocolade. Voor meerdere doeleinde al gebruikt.

heerlijke bonbons

krijg van ontvangers altijd enthousiaste reacties over de heerlijke bonbons, alleen de bezorging is nooit op de gewenste datum.

Heerlijke chocola met roomvulling Goede service met bestellen. Perfect verpakt

Prachtig cadeau

Werkelijk prachtige cadeau opties!

Heerlijke chocolade

Al diverse keren chocolad gekocht. Zowel voor anderen als cadeautje als voor mijzelf. De bonbons zijn overheerlijk. Lekkere smaken en geen kleine bonbons. Levering gaat altijd prima.

Superleuk

Als cadeau weg gegeven

Heerlijke chocolade, mooi verpakt.

Overheerlijke chocolade

Wat een ontzettend lekkere chocolade/ bonbons, heel leuk om cadeau te doen, in de superleuke geschenkdozen, maar ook heerlijk om zelf in huis te hebben!!

Ze zijn allemaal even lekker

Online besteld en alleen met die ingrediënten die ik lekker vind, iedere bonbon is een feestje!

Heerlijke chocolade. Als kado zeer gewaardeerd door anderen

Echt heerlijke chocolade

De aller lekkerste chocolade ooit!!! En het wordt nog thuis bezorgd ook, helemaal top!

Heerlijk!

Super lekkere bonbons en veel keuze!

Heerlijke chocolade van hoge kwaliteit

Ik bestel altijd via de site. Krijg altijd een snelle respons en de leveringssnelheid is prima voor elkaar. Prijs/kwaliteit verhouding is top voor elkaar.

Topkwaliteit in prachtige luxe verpakking

Villa chocola heeft voor iedere gelegenheid een mooie geschenkdoos. Daarnaast is de levertijd heel snel. Elke bonbon is een feestje op zich!

Valt altijd in de smaak, Letterlijk en figuurlijk

Ik vind t alleen jammer dat ze alleen wenskaarten leveren met chocolade zinnen/ spreuken erop. Ben soms op zoek naar net een andere wenskaart.

Door een foutje aan onze kant kwamen wij op de valreep nog een aantal chocolade dozen te kort. Hier is direct op gehandeld door Villa Chocola. Zij hebben er voor gezorgd dat de chocolade als nog op tijd binnen bij ons is aangekomen.

Ik heb nu meerdere keren bestelingen per post verstuurd. 1 moment zou het te warm zijn waardoor ze met mij telefonisch contact zochten om te overleggen, super dat noem ik nog eens service en zeker weten dat kwaliteit geleverd kan worden. Iom is er besloten later te versturen. Super.

Super service, en heerlijke bonbons

Ik had m'n ouders een doos op laten sturen! was het kaartje vergeten toe te voegen maar deden ze helemaal niet moeilijk over :D Hele lekkere chocolade ook (volgens mijn ouders) en die zijn gek op bonbons. Ook snelle verzending!

Makkelijk en snel goed geregeld!

Bestelling gedaan, deze was snel en makkelijk geplaatst. Ook de bezorging was snel! Aanrader!

Oranjerie 110

7311WD Apeldoorn

055 5219863

Over Villa Chocola

Villa Chocola is de overtreffende trap in chocola. Altijd lekker en net even leuker!