Filtre

220 adapter was defect. Na een telefoontje werd er direct een nieuw onderdeel toegezonden

Perfecte communicatie en levering !

Perfecte communicatie en levering

Uitstekend beveiligingssysteem

Elro home+ in huis gehaald na een inbraak. Zeer gemakkelijk om zelf te installeren. Tot nu toe geen opmerkingen. Tevreden over het beveiligingssysteem, geeft me mijn veiligsheidsgevoel een beetje terug.

Kwaliteit en goede prijs

Gewoon perfect

Eenvoudig en goed

Zeer snel te installeren, alles netjes geleverd en werkt meteen. Geen gedoe met bewakingsfirma maar snel controle over je eigen woning. Blij met onze keuze.

Top Producten

Op tijd geleverd en zeer eenvoudig te installeren home+

super babyphone

Très content de cet achat. Belle image, facile à utiliser et caméra dirigeable. Je recommande.

Dit alarm is goed en snel geïnstalleerd in mijn camper. Meldingen gaan via de camper wifi Werkt heel prettig. Instellen van het alarm d.m.v. de app is een fluitje van een cent. Bovendien is het alarm compact en niet zo zwaar. Ik had even een probleem met de pushmelding, maar samen met de helpdesk was dit heel snel opgelost.

i order and i pay BC 4000-2 monitor with 2 camera and i recive BC 4000 monitor with one camera

i pay 199 euro and i recive an product who is 99 euro

• Would you recommend us? No

Uitstekende babyfooon

Zeer gemakkelijk in gebruik en heel wat nuttige functies op de oudermonitor zoals de drie verschillende slaapliedjes die kunnen afgespeeld worden, de richting van de camera kunnen verstellen vanop de oudermonitor,… Ook handig dat je een app op je gsm kan installeren waarop je meldingen kan krijgen dat er beweging of geluid geregistreerd wordt.

Snel, makkelijk en goed

De ELRO BC-4000 was snel en makkelijk geïnstalleerd. Ook de app was snel gekoppeld. De meldingen van geluidsdetectie komen betrouwbaar en snel binnen via een push melding. Wanneer je de melding even niet wil ontvangen (bij ons bv wanneer we zelf in de woonkamer zijn) is deze via de oudermonitor makkelijk uit te schakelen. Erg tevreden over het gebruiksgemak en de functies. Ook het bereik d.m.v. de wifi/app is naar verwachting.

Zeer vlotte levering en installatie.

Na een hele zoektocht naar de geschikte babyfoon, kozen wij uiteindelijk voor de BC4000. Dit na het lezen van heel wat positieve ervaringen. Snelle levering na bestelling. Bij ontvangst de babyfoon meteen geïnstalleerd en uitgetest. Ook dit verliep allemaal heel vlot. Duidelijke handleiding. Tot op heden de babyfoon nog niet in gebruik, dit omdat ons kindje nog niet geboren is. Maar ook dat lijkt mij allemaal vlot te gaan verlopen.

Top systeem

Met de komst van de tweede kleine zijn we erg blij met een systeem wat zo makkelijk aansluit en meerdere schermen tegelijk kan volgen. Echt een aanrader!

Zeer tevreden.

De Babyfoon die wij hebben aangeschaft bevalt goed! Onze vorige babyfoon had alleen geluid en daarvan werd de kwaliteit (batterij) en snel minder. Nu hebben we gekozen voor een babyfoon met twee camera’s ivm geboorte van onze tweeling. Het werk tot nu toe heel goed! Erg blij mee.

Erg tevreden over Elro!

De Babyfoon die wij hebben bevalt echt prima! Eerdere babyfoons van andere merken bevielen niet, maar de keuze voor Elro is een goede geweest! We raden deze babyfoons dan ook zeker aan!

Prima alarmsysteem en top service

Bestelling snel en keurig geleverd. Alle componenten waren binnen korte tijd met het basis unit gekoppeld. 1 deur/raam contact werkte niet goed. Na contact met Laura stuurde zij mij nieuwe magneten en alles werkt nu perfect. Ook via mail contact vlotte reactie terug.

Zeer goede camera maar snel kapot

Geeft een zeer goed beeld, gemakkelijk in gebruik. Wel zeer duur, na 2 jaar waren onze camera's stuk, enkel nog zwart beeld. Toch 2 nieuwe gekocht omdat het zo een goed beeld geeft.

It’s a match!

De zoektocht naar een geschikte babyfoon is overweldigend. De vele keuzes, opties en verschillen. Uiteindelijk hebben we de keuze gemaakt voor de Baby Monitor Royale Full HD Babyfoon met 12,7 cm touchscreen en app (BC4000). Voor ons sluit deze perfect aan bij onze wensen. Veelzijdig gebruik via de monitor én app. Makkelijk en vlot in gebruikname én bij gebruik. Duidelijk beeld/geluid. Optie om uit te breiden met een extra camera bij gezinsuitbreiding. Makkelijk in te stellen, ook na verplaatsen. Kortom, een aanrader!

Super babyfoon!

De Elro Baby Monitor Royal is super De installatie ging zeer vlot. Het beeld op het touch screen én gsm is zeer goed, zowel overdag al s avonds. Heel handig dat je de babyfoon ook met je gsm kan verbinden, via de app kan je de camera ook bewegen. Beide ouders dienen wel op hetzelfde account in te loggen op de app anders gaat de verbinding bij 1 van de 2 verloren. Wij zijn zeer blij met deze aankoop!

Snelle service. goed geleverd, direct werkend.

Het pakket wat aan mijn wensen aangepast. Gelijk geïnstalleerd wat vlot ging. De App instellen was wel even zoeken, maar doet precies wat ik wil. Er zit geen abonnement aan, Ook heb ik er een simkaart in zitten en krijg direct een sms als er een alarm is.

Handig en gemakkelijke installatie.

Handig en gemakkelijk te installeren. Moet wel effe de handleiding online opzoeken.

Installatie verliep vlot

De levering en de installatie zijn vlot verlopen. Dus ik ben tevreden van mijn aankoop. Leerpunten zijn : De programmatie van de camera kan niet via een IPhone, wat toch wel een nadeel is. Ook de communicatie met Elro verloopt niet vlot. Op mijn vraag hoe de camera wel te programmeren is, heb ik nooit antwoord gehad.

Systeem werkt voldoende

Buitencamera's via Wifi en geplaatst binnen 2 meter van de router met 1 muur ertussen hebben het zwaar in een nieuwbouwhuis. Signaalversterkers op de camera's is geen overbodige luxe. Het alarm op het basis station had meer volume mogen hebben, alarm op de buitencamera's is veel te zacht. Basisstation batterij loopt sneller leeg dan aangegeven, deze is nu continue op stroomnet aangesloten. Systeem is prijzig. Camerabeelden zijn van goede kwaliteit en verder werkt alles naar behoren.

Tot op heden niets ontvangen?

Besteld op 23/07 en nog niets ontvangen buiten de factuur.

Snel geïnstalleerd en doet zeker zijn ding

Snel in huis na bestellen, goede instructie voor het installeren. Dit duurde bij mij ongeveer 15/20 minuten en daarna werkt het! Doet wat het moet doen, snel en makkelijk in gebruik.

46 Meirseweg

Zundert 4881MJ