Filtre

perfect

item zoals aangegeven op website en snel verzonden. Klantendienst antwoordt zonder verwijl.

Helder, snel, en niet te duur!

Helder, snel, en niet te duur!

goed product en prijs.

Goed product maar het achterplaatje is te zwak ik zou dat op het kozijn laten vallen zonder tijdelijke plakmiddelen dan buigt het niet zo vlug.Jack.

Inbraakalarm

Gisteren mijn inbraakalarm ontvangen van Elro. Vandaag geïnstalleerd, fluitje van een cent. Goede handleiding. Mooi materiaal, gelijk vandaag nog 3 deursensoren en een binnensirene bij besteld zodat alles beveiligd is.

De geleverde systemen werken perfect

Het systeem doet wat het moet doen, zonder mankeren. En het blijft ook over een langere periode goed werken.

Betrouwbaar alarmsysteem

Doet wat het moet doen. Eenvoudige bedieing. Makkelijk te installeren.

Snel en correct

Mijn bestelling was makkelijk te plaatsen. Een dag later lag het artikel in de bus.

Mooie aanbieding

Snel geleverd en interessante prijs voor een toch recent model. Had al model 13 waarvan ik zeer tevreden was.

Alle complimenten voor de deskundige en vriendelijke after-sales service van ELRO!

Na installatie bleek de extra monitor geen beeld te geven. De klantenservice gebeld en een mail gestuurd. Ik werd direct terug gemaild met het verzoek te omschrijven hoe de installatie was uitgevoerd. Na overleg bleek het probleem te zitten in een update van de extra monitor. Er werd direct een nieuwe extra monitor gestuurd, waardoor het intercom systeem nu perfect functioneert. Het intercom systeem is een aanwinst voor onze woning. Alle complimenten voor de vriendelijke after-sales service van ELRO!

Correct

Correct en o ptijd geleverd

Zeer tevreden!

De bestelling van een huisalarm compleet en snel geleverd. Duidelijke gebruiksaanwijzingen en de installatie was vrij eenvoudig uit te voeren. Alles werkt naar behoren. Zeer tevreden klant!

Bijna helemaal goed

Ik zei bijna, omdat er niet binnen de afgesproken tijd geleverd werd, maar dagje later. Zal wel aan de afstand en ver voerder gelegen hebben. Kwaliteit OK en rookmelders werken alle 6.

Regelmatig vals alarm met koppelbare rookmelders en niet serieus genomen door klantenservice

De koppelbare rookmelders van ELRO geven me slapeloze nachten. Ze geven regelmatig vals alarm. Advies is om ze elke maand te stofzuigen om ze schoon te houden, maar binnen een week geven de rookmelders weer vals alarm. Na een klacht hierover bij de klantenservice krijg ik te horen dat dit niet kan, het aan externe factoren ligt en dat ze gestofzuigd moet worden. Nadat ik aangegeven heb dat ik ze stofzuig geven ze aan dat ik de rookmelders open moet schroeven en met een compressor moet uitblazen... Met deze adviezen voel ik me niet serieus genomen door de klantenservice. Naar mijn mening moet een rookalarm niet met grote regelmaat vals alarm geven en zonder groot onderhoud te gebruiken zijn. Ik beveel deze koppelbare rookmelders van ELRO absoluut niet aan.

Makkelijk te installeren

Duidelijke instructies om te installeren. Sirene is luid genoeg. Zeer tevreden!

Kwaliteit

De levering heeft niet lang op zich laten wachten

Vlotte levering, heldere website.

Zie boven.

Erg blij met onze aankoop!

De bestelling was er snel en alles was aanwezig. Keurige uitgebreide gebruiksaanwijzing. Erg blij met onze aankoop (babyfoon!)

Snelle levering zoals beloofd

Installatie procedure is mij niet duidelijk

Ik heb een K1 connector "smoke alarm" al enkele jaren in dienst op een locatie "Thuis",, account mijn e-mail adres, app op iPhone. Mijn recente aankoop is een Connector 2 "smart smoke alarm" die zal geïnstalleerd worden op een locatie "2de verblijf", maar met hetzelfde e-mail adres en te openen app op dezelfde iPhone (Apple) Hoe dit te doen? Dus 2 app's op éénzelfde iPhone met hetzelfde e-mailadres maar met verschillende locatie of is het mogelijk op de reeds actieve app, mbt K1 connector, een K2 toe te voegen? Graag uw advies op : [email protected]

Ik kan er pas over oordelen als de rookmelders een jaar oud zijn en er wel of geen storingen geweest

Snel geleverd, goed product

Elro DV50 besteld. Zeer snel geleverd en installatie vrij eenvoudig.

Super snel

Rookmelders

Ik ben dit tevreden met mijn besteling

Werkt vlekkeloos

Groter scherm dan gemiddeld. Goed beeld. Geen problemen met de ontvangst. Eenvoudig uit te breiden met meerdere kinderunits.

Product heeft alles wat je nodig hebt alleen de vraag is hoe lang het meegaat

+ nachtlamp + zowel op monitor als op mobiel te gebruiken + aardig goed geprijsd t.o.v. concurrenten + snelle reactie van support + meerdere camera's op aan te sluiten - moeilijk instelbaar op de wifi en telefoon - slechte constructie, laagwaardige materiaal en oplader past niet als je gebruik wilt maken van de wandplatform - slechtere beeldkwaliteit dan concurrenten Toch gekozen voor dit product omdat concurrenten bepaalde combinaties niet aanbieden

46 Meirseweg

Zundert 4881MJ