Slechte service

De babyfoon deed het van de een op de andere dag niet meer. Soms kregen we ‘m opeens weer werkend, maar was het beeld erg slecht. Elro wil dan dat we het scherm opsturen, dus dan heb je tijdelijk geen babyfoon en moet je maar wachten wat er dan volgt. Nou we wachten nog steeds want ze hadden een verkeerd verzendlabel gestuurd dus pakket kwam niet bij hem aan. Ellende, nog steeds geen babyfoon, al weken! Geen mogelijkheid om het anders op te lossen, wordt totaal niet meegedacht. Spijt van de aankoop!

goede camera zeer tevreden over

mijn ervaring is alleen positief

Heb de Elro AS90 gekocht,werkt prima op een ding na,de ene keer als ik het alarm inschakel krijg ik de geluidsmelding op mijn telefoon en dan weer niet. Bij uitschakelen nog minder,vooral met de afstandsbediening,of pas na 2 a 3 minuten. Zijn ermeer met dit probleem,tips zijn welkom. Daarnaast heb ik de AS90SRA sirene aangeschaft,als ik de achterdeur binnen kom met een tussendeur ertussen en afstand sirene is 5 meter dan hoor ik hem piepen,ik schrik daar niet echt van,een 2e sirene is geen overbodige luxe,zeker op de bovenverdieping. Buiten deze punten is het een Uistekend apparaat...

Goede grote winkel met veel keuze

Snel willen leveren

Alleen jammer dat DPD de courier was want ik moest daardoor toch 3 dagen wachten!

Goed, degelijk product maar matige handleiding en batterijen

Montage van K2-interface, CO- en rookmelders gaat op zich prima, maar de rookmelders passen niet op een standaard Attema centraaldoos, daarvoor moet je echt met de nodige handigheid het deksel van de centraaldoos aanpassen. Apparaten voelen voldoende degelijk aan, maar de meegeleverde batterijen kon ik zo weggooien omdat ze van een inferieure kwaliteit èn in 4 gevallen ook nog leeg waren! Voor een veiligheidsproduct is dat eigenlijk een schande. Heb dure batterijen als vervanging gekocht. Koppelen gaat redelijk makkelijk, maar de handleiding van de rookmelders is té summier en onduidelijk. Als de K2 even van de netspanning wordt gehaald kan het zo maar een minuut of 15 duren voor de apparaten in de app weer online staan, dat staat nergens vermeld bijv. Al met al een (hopelijk) goed product dat vooral qua installatie nog flink wat aandacht verdient.

Klein probleempje met 1 mailtje opgelost.

Deur/raamsensor defect. 1 mailtje en er komt een nieuwe sensor. Het systeem is simpel te installeren. Wij zijn er blij mee.

goede en snelle verzorging en levering

Snelle levering voor een goede prijs Juiste levering van de gevraagde producten.

Vlotte bestelling + levering!

keurig geleverd, installatie van een toch wel uitgebreide systeem prima te doen

Set ontvangen en geïnstalleerd binnen een halve dag een werkend systeem. Er was een min puntje dat 2 dagen na installatie een raammelder losliet. Alleen in de magneten zitten schroefgaatjes. Dit heb ik opgelost door ook alle sensoren te voorzien van een schroefje. Meteen na installatie nog een extra sirene en slimme stekker besteld.

prima apparaat

prima goed werkend DV477IP. instellen app kost wel moeite. ondersteuning van het bedrijf duurt som lang - enkele dagen totdat antwoord op de vraag per email is gegeven. uiteindelijk heel goed geholpen!

Eenvoudig te installeren alarm

Heldere uitleg, simpele installatie, mooie vormgeving, goede app. Enige nadeel is dat het volume van de sirene van het basisstation bij installatie in de meterkast wat beperkt is. Daarom naderhand een extra sirene besteld.

Gewoon goed. 4e camera

Heb het systeem voor 4 camera's en heb nu de 4e besteld. Met opzet bij Elro zelf om de reden dat ik het spuugzat ben om terug gestuurde artikelen van andere webshops te ontvangen. Echt waardeloos om een reeds gebruikt en gemonteerd apparaat te krijgen. Daarom RECHTSTREEKS van de producent. Camera nog niet getest maar ik ga ervan uit dat die gewoon werkt net als de anderen. Duidelijk beeld ook in de nacht(wel zwart-wit) en super afschrikking voor onwelwillenden.

Ook de service van ElRO is zeer goed heb ik gemerkt, als je een vraag heb kun je ELRO gewoon bellen. Als er iets stuk is krijg je meteen een ander.

Leuk speeltje voor een veilig gevoel

Na een week ontvangen. Maar dat was de schuld van DPD. Apparaat gebruiks vriendelijk. Handig dat de sensoren reeds gekoppeld zijn aan de baseunit.Ook in de app is de bediening makkelijk. Als extra had ik een sleutel zender,bewegings sensor en een raam/deur sensor bij besteld. Aanrader.

ELRO AS 90 S

We hebben dit complete alarm + de Elro Home ++-applicatie geïnstalleerd. Het alarm werkt, maar de applicatie crasht vaak tot op de dag van vandaag, het toont me "Apparaat in offline-modus" en ondanks de manipulaties is het onmogelijk om opnieuw verbinding te maken, wat betekent dat we geen zicht hebben tijdens onze afwezigheid! Het is meer dan 2 maanden geleden dat ik e-mails naar de after-sales service heb gestuurd om me te helpen en slechts 1 e-mail terug in 2 maanden met een reactie om een ​​''reset'' alarm te doen! En elke keer dat je alle extra accessoires opnieuw moet programmeren, is dat vermoeiend!! ELRO's after-sales service is catastrofaal, geen hulp en geen aandacht voor de klant EEN FLEE voor iedereen die apparatuur wil aanschaffen..

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede overzichtelijke site

Goed, heb weer een camera systeem gekocht, zelfde als de oude maar nu met nachtcamera’s en groter scherm ..

Apparaat prima, service minimaal

Heb reeds een alarminstallatie bij dochter geïnstalleerd. Werkt prima ook de gsm is betrouwbaar. Helaas bij een nieuwe installatie bij mij zelf detecteert het geen simkaart. Na een mail naar de servicedienst gestuurd te hebben kreeg ik helaas geen zinvol antwoord. Daar heb ik weer op gereageerd maar na 3 dagen nog geen reactie helaas werkt het alarm zonder de gsm optie!! Ben teleurgesteld op de service.

Zeer goed en tevreden

Onderdeel is snel geleverd .

zeer positief , cijfer 10

zeer positief

Keurig antwoord gekregen op mijn vragen.

slechte verbinding

Groot huis met 2 camera's. Op de eerste verdieping heb ik beeld dat ook af en toe wegvalt. De verbinding naar de begane grond werkt gewoon niet. Ligt het aan mij? of zijn de verhalen in de winkel fantastisch overdreven?

Matig product

Het alarmsysteem van ELRO zou zowel via WiFi als met GSM werken. Wat er niet wordt vermeld is dat het GSM deel van het alarm alleen via 2G verbinding kan maken. 2G is aan het uifaseren en dus nog maar kort operationeel. Daarna dus geen GSM verbinding/alarmering meer mogelijk.

46 Meirseweg

Zundert 4881MJ