Babyfoon, mooi product

We hebben de Elro Babyfoon Royale sinds kort in huis met 1 camera. Doorslaggevend voor dit apparaat was het goede bereik in nieuwbouw woningen, scherp beeld, app en de vele mogelijkheden. In de praktijk pakt dit goed uit. Het signaal is idd. erg goed en stabiel. Het is fijn om op afstand de camera te draaien, het nachtlicht is subtiel en dus voldoende. We zijn nog in afwachting van de kleine, dus we kunnen nog niet beoordelen hoe de slaapliedjes en terugspraak functie bevallen. Al met al op dit moment zeer tevreden.

Mijn deurbellen snel en goed geleverd en na montage een mooie melody uitgezocht. Werkt prima voor een leuke prijs. Ben zeer tevreden.

Is een jaar

Volgend keer ook willen bestellen bij jullie wat.Maar straks

Goede keuze en snelle levering en een goede helpdesk

Snel geleverd en top product

Producten voldoen aan specificaties en werden snel geleverd.

Mooi product

Goede babyfoon

Goed bereik, helder beeld

Prima babyfoon!

Recent de Elro monitor royale babyfoon aangeschaft omdat onze vorige babyfoon regelmatig ineens geen bereik had via de app op de telefoon. Dit hebben wij tot op heden nog niet meegemaakt. Het beeld is wel minder scherp dan wij gewend waren van de vorige, maar het bereik vind ik het belangrijkste! Ook met de ouderunit is er goed bereik en duidelijk beeld. Wat ook heel fijn is is dat je de camera op afstand kunt bedienen (links/rechts/boven/beneden). Accuduur is nu (nog) goed van de ouderunit. Hij is nog maar 1,5 week in gebruik. De voornaamste reden dat we voor deze camera hebben gekozen is dat je er ook meerdere camera’s op aan kunt sluiten.

Ik had dringend de buitencamera voor de AS90S alarmsysteem nodig. Dankzij de snelle service van Elro was deze op tijd in mijn bezit.

Het enige apparaat dat vier kindjes tegelijk monitort

Heb een ELRO BC3000 baby monitaor gekocht. Fantastisch! Je kijkt op een scherm inderdaad naar vier bedjes, tegelijk of na elkaar (afhankelijk van je instelling). Onmisbaar in ons geval van een kinderoppasbureau. Maar ook als de kleinkinderen komen logeren zie en hoor je of ze slapen. Volgens mij is dit het enige apparaat ter wereld die dit kan.

Snelle en betrouwbare levering

Ik bestelde rechtstreeks op de website van ELRO. De levering volgde snel per post. De inhoud van het pakket was conform afspraak. Ik heb het alarmsysteem nog niet geïnstalleerd, maar alle onderdelen zien er van buiten en van binnen kwalitatief bovengemiddeld uit. Overal net even wat meer. Gezien de goede recensies van anderen verwacht ik bij de installatie en m.b.t. de werking geen problemen.

Excellente expérience !

Très bonne

Top product

Goed product, snelle levering

Snelle levering ondertussen de lamp geplaatst en uitermate tevreden. Aanbevolen voor familie en vrienden. M.v.g. W.P.Smit

Ontzettend blij mee. Prachtig beeld en gemakkelijk in gebruik.

Professionele side

Nuchtere goede reclame Snelle afhandelingen Meer product info is gewenst

Alles werd snel geleverd en was makkelijk te installeren en te verbinden met elkaar

Goede beveiligingscamera

Eenvoudig te monteren, zelfs een 2e camera koppelen gaat gemakkelijk.

Accuraat.

Ik dacht delen van mijn bestelling te missen maar na navraag blijkt alles toch geleverd. Je kunt tegen een echt mens praten als je belt en ook om 5 minuten voor sluitingstijd ben je nog welkom met vragen.

Valt tegen op ontvangst en beeldkwaliteit!

Na veel reacties gelezen te hebben deze babyfoon aangeschaft. De ontvangst zou super moeten zijn en het beter moeten doen dan andere merken. Helaas bij ons in huis (geen beton) komen we niet verder dan een meter of 6 á 7 hemelsbreed. Met 3 camera’s en bijna €400,- lichter een miskoop voor ons.

Alles naar wens

Prima product

Goed product

Snelle levering.

Zeer compleet en eenvoudig te installeren

Mooi product en voldoet aan alle verwachtingen

Dubbel kopse lamp gemonteerd een ingesteld werkt perfect.

eenvoudig te installeren

Het hele pakket is eenvoudig te installeren, enkel met de camera duurde het wat langer maar alles werkt perfect. Ik kreeg ook snel antwoord op een vraag aan de klantendienst

46 Meirseweg

Zundert 4881MJ