Net wat ik wou

Van levering tot installatie. Alles ging vlot. Producten werken goed. Prijs kwaliteit in orde. Zeer tevreden

Niet goed...

Diverse email's over mijn gezichtmelder gestuurd,in het begin netjes email terug gekregen maar later niet meer... Probleem is nog niet opgelost,maar laten niets meer horen...

Gevraagde producten snel geleverd

Branddekens besteld voor ieder kind/ huishouden 1. Vertrouwen in de kwaliteit

Heb product retour gestuurd en is inmiddels gecrediteerd

Ben heel tevreden hoe de transactie gegaan is, na bestelling is product snel geleverd, heb het helaas retour moeten sturen omdat het toch niet paste waar ik het voor bedoeld had, en inmiddels is het geld ook weer terug op mijn rekening gestort.

Een zeer tevreden klant.

Overzichtelijke website met zeer uitgebreide info en uitleg over de verschillende items. Zeer vlotte levering en nalevering en zeer zorgvuldig en goed verpakt. Een absolute aanrader.

Kein Kontakt Telef. Möglich

Guten Tag, leider kann ich mit Ihnen keinen Telef. Kontakt herstellen. Habe zwei Fragen zu meinem gekauften Produkt C60RIPS-4 Sie können mich unter +49(0) 17610545264 erreichen Ein Rückruf wäre super Mit freundlichen Grüßen J Bierling

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Perfecte afhandeling

Productaanbod en afhandeling perfect verlopen

Voldoet aan verwachting

De Elro BC3000 voldoet volledig aan de verwachting. Deze babyfoon heeft zeer uitgebreide opties als je gaat kijken naar vergelijkbare producten. Dat je zowel een schermpje als via de app kan meekijken gaf voor ons de doorslag. Daarnaast is het apparaat ideaal als je meerdere camara's wilt koppelen (bijv bij meerdere kleine kinderen). Het koppelen aan Ios 17 is gelukt! Het duurde even, maar er is een work-around (op de Elro website) welke je precies moet volgen en dan is het een piece of cake! Wij zijn erg blij met deze aankoop (na ietwat stoeien met de installatie).

snel geleverd en geplaatst

snel geleverd en gebruiksvriendelijk

Home+ Alarm systeem AS90S

Geweldig systeem. Gemakkelijk te installeren met de bijgeleverde QR codes. Hele goede helpdesk die echt de tijd nemen om je te helpen en uit te leggen hoe het een en ander in te stellen is of aan te passen is. We zijn heel blij met dit systeem werkt zeer goed. Ook de uitbreidingsmogelijkheden zijn enorm.

snel bezorgd. goed verpakt en met handleiding digitaal redelijk snel te installeren.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Handzame deurbel met camera voor een schappelijke prijs. Vlotte levering . Beknopte handleiding die echter wel volstaat. Technische toelichting had uitgebreider gemogen. Zo had het splitsen van de adapter voor gevallen waarbij de afstand tussen de bel en een stopcontact verder weg is wel iets duidelijker gemogen. Verder werkt het in de praktijk prima.

Top apparaat

Klein en erg fijn.

Snel en goede reaktie en levering

Snel offerte geleverd en aangepast. Levering korrekt en snel.

Even stoeien met de app, maar werkt fijn!

Wij zochten een babyfoon met camera, die een veilige verbinding had en een app voor op de telefoon. Zodoende kwam ik bin Elro uit. Eerste indruk was super, alles werkte eigenlijk van zelf. Alleen met de app was het even stoeien. Verbinding werd niet meer hersteld als ik de app afsloot. Na wat te googelen kwam ik een alternatieve installatie tegen voor de app met wat kleine verschillen voor de app. Deze bleken te werken en zijn wij er erg blij mee.

Prima producten snel geleverd en makkelijk te installeren

Na de keuze voor Elro producten gemaakt te hebben viel de snelle en correcte levering op door DPD.

Fijn bedrijf met goed apparatuur

Snelle levering en een goed product. Werkt naar verwachting.

De installatie van het systeem is niet altijd zo eenvoudig als in de handleiding staat misschien heeft dat ook wat te maken met mijn leeftijd zou voor mij simpeler moeten zijn maar eens geïnstalleerd werkt het goed

zeer behulpzaam

Erg tevreden met de service van het bedrijf, aanpassing in bestelling en service achteraf als zeer goed ervaren.

Defecte rookmelder geleverd door Elro met nadien slechte dienst-na-verkoop

Ik bestelde 12 rookdetectoren, waarvan er eentje die ik activeerde defect bleek te zijn. Na telefonisch contact met de klantendienst werd beloofd dat er een nieuwe ging opgestuurd worden als ik alles op mail zette. Ik heb gemaild, maar kreeg een standaard-mail terug met de melding dat ik de detector moet stofzuigen... Ik ben niks met zo'n antwoord, want hij is defect. Jammer...

Zou een 5 sterren kunnen zijn.

Zou een 5 sterren kunnen zijn als ze niet zo irritant om de paar dagen per mail vragen om een beoordeling.

Fijne babyfoon, enkel oorspronkelijke connectie met WiFi wat lastig

We hebben de Elro babyfoon royale gekocht vanwege de vele functies met mogelijkheid tot uitbreiden en mogelijkheid tot connectie met WiFi en een app. Erg blij met alle functies en duidelijk camera beelden. Enige lastige was de babyfoon connecten aan WiFi waarvoor een 2,4 ghz netwerk nodig was terwijl wij 2,4 en 5 hadden. Dit hebben we uiteindelijk kunnen oplossen met een gasten netwerk maar we moesten veel verschillende dingen proberen. Nu werkt het goed nu het eenmaal geïnstalleerd is.

Zeer tevreden !

Mooie producten aan betaalbare prijs. Snel versturen met correcte facturen. Meerdere keren besteld en steeds gewoon erg goed. Aanrader.

Goede webshop

Overzichtelijk opgebouwde site, gemakkelijke afhandeling van bestelling en betaling. Snelle levering, op een goed ingeschat moment. Gratis verzending zit wel op een vrij hoge drempel van €75. Eventuele retourzendingen zijn op eigen kosten.

46 Meirseweg

Zundert 4881MJ