Filter

Nog onzeker over de kwaliteit van de produkten, maar snel en correct geleverd

Perfect alarmsysteem

Heel makkelijk te installeren en aan te melden goed werkend systeem

Zeer goede service, product ook ok

Hadden 1 toestel gekregen dat bij aankomst niet werkte. Dit doorgegeven aan de service dienst Zonder verdere vragen nieuw toestel gekregen. Correcte afhandeling en goede service. Tevreden klant

Goede service , mindere deurbel.

Deurbel camera werkt niet naar behoren , slechte beeld kwaliteit zeker als het donker is en trage verbinding , ook geen opname bij beweging detectie en aanbellen.

snel geleverd, makkelijk te instaleren.

het product is exact wat ik ervan verwacht had. ik wilde wat extra info en advies, die heb ik keurig netjes en snel gekregen. de installatie uitleg is simpel en de installatie zelf is makkelijk uit te voeren.

Prima aankoop

uitstekende camera met haarscherpe beelden die zich makkelijk laat installeren als aanvulling op mijn bestaande ELRO alarm systeem. Tijdens de installatie waren aan onze kant wat hardware problemen, maar in telefonisch overleg met ELRO zijn deze opgelost [email protected]

Prima alarmsysteem

Dpd bezorging slecht

Product goed, maar bezorging met DPD slecht. Op donderdag besteld, dus vrijdag door Elro verstuurd, had zaterdag dus bezorgd kunnen worden. Pakket werd pas dinsdag op het verkeerd adres bezorgd. Moest er weer achteraan bellen, om mijn pakket te krijgen. Is al eerder gebeurd met DPD…ik zou maar snel met een andere bezorg dienst in zee gaan. Ps…2 uur na gebeld te hebben met DPD heb ik mijn pakket nog steeds niet.

gemakkelijk te installeren.

Wij hebben een alarm aangekocht van Elro. Perfecte levering (goed verpakt). Alarm zelf was zeer gemakkelijk te installeren. Werkt naar behoren!

Geweldig product met handige functies

De ELRO BC3000 is een fijn product met handige functies. De kwaliteit van de camera is goed en het is erg handig dat je vanaf de console de camera kan draaien.

Het perfecte rookmeldersysteem

Ik heb de set van 6 rookmelders van het type FZ5002R en een K2 Connector besteld en zeer snel ontvangen. Met de duidelijke handleiding erbij was het installeren een fluitje van een cent. Met de K2 connector is via een aap op je telefoon alles te monitoren. Het grote voordeel van dit systeem is, omdat ze draadloos met elkaar zijn gekoppeld, dat wanneer een sensor afgaat met sirene ze dan ook alle 6 afgaan. Dus gebeurt er iets in het schuurtje, dat kan bijv. de sirene op zolder mij ook waarschuwen. Ik ben zeer tevreden met deze aankoop en kan het echt aanraden.

Gemakkelijk te installeren

Ik heb de Elro via bol.com gekocht nadat een vriendin deze had aangeraden. Het installeren moest op de alternatieve manier, maar die uitleg stond heel duidelijk opgeschreven. Het beeld is van goede kwaliteit.

Er word snel gereageerd, ze denken mee.

Klantenservice

Goed contact (bereikbaar, beleefd, doen wat ze beloven) over het ruilen van een artikel.

Dure maar waardeloze rommel

Wat een zogenaamd eenvoudige installatie van rookmelders moest zijn, eindigde in ruim een halve dag pure tijdverspilling. Ik kocht via Bol.com de Smoke Alarm Kit met daarin de K2 connector en 3 rookmelders. Alles stappen volgde ik volgens het boekje, maar na nog een half uur liet de connector het afweten en was er buiten een rood lampje geen beweging meer in te krijgen. Voordien, toen er nog wel iets bewoog, stond de rookmelder voortduren "offline" nadien ook de connector. Over de software (app) lees ik intussen ook al slechte recenties. Jammer om de boel te moeten terugsturen.

Producent geleverd

Mijn producten van eerder beoordeling zij geleverd en op tijd. Helaas ook als ik thuis was heft deze DPD aan onze beuren gegeven. Zonder note of iets anders. Misschien andere bezorging dienst kiezen?

snel en op de man af

hulpvaardig, meedenkend

Niet tevreden

Ondersteuning oude systemen en materialen worden niet meer gedaan. Einde levensduur is er pas als consument het zelf wil vervangen en niet omdat de leverancier of fabriek de service stopt.

Top installatie

Goede service en vooral gemakkelijk te installeren + bedienen

Top product

Ik ben erg blij met mijn Elro babyfoon. Hij werkt naar behoren en het was makkelijk te installeren.

Uitermate tevreden van het ELRO Home+ Alarmsysteem

Het ganse proces vanaf bestelling t/m levering en installatie is vlekkeloos verlopen. De geleverde goederen waren perfect ingepakt en zijn volgens planning geleverd. De installatie van het alarmsysteem, volgens de voorgeschreven procedure en stappenplan, spreekt voor zichzelf en is gemakkelijk te plaatsen. Het grote voordeel van dit systeem is de mogelijkheid tot uitbreiding van het systeem, wat ik ook zeker nog zal doen. Op en top tevreden.

Goede product

Goede product en service van Elro Ik zou andere bezorgdiensten kiezen

Korte levertijd en prima produkt AS90S home+

We hebben 25 jaar een bedraad alarm van Elro gehad en deze heeft altijd goed gewerkt. We waren nu toe aan een nieuw alarmsysteem en we hebben voor Elro AS90S home+ gekozen, omdat er een goede resensie was van HCC. Wij kunnen ons hierbij aansluiten: een prima produkt, duidelijke instructies, korte levertijd en goed en overzichtelijk verpakt en het allerbelangrijkst het alarmsysteem werkt prima! Een klein punt van kritiek is: Waarom hebben jullie niet voor torx schroeven gekozen. De kruiskopschroef werkt toch echt minder dan de torx.

Snel en juiste bestelling

Alleen jammer dat we bezorgkosten moesten betalen, was ca 7 % van het aankoopbedrag

46 Meirseweg

Zundert 4881MJ