Filter

Ben erg tevreden.

Nadat ik 25 jaar een ELRO alarminstallatie heb gehad naar alle tevredenheid, is het nu tijd voor een nieuwe Alarminstallatie de AS90S HOME+ ALARMSYSTEEM. De installatie ging erg voorspoedig en zeer eenvoudig middels de QR codes. Ben er erg tevreden over. Een dag later nog de draadloze alarm sirene besteld. Deze waren we zo gewent bij de vorige installatie. Ook hiervan de levering super geregeld en snel. Kortom, wij kunnen er weer enkele jaren tegen.

Goede babyfoon

Goede babyfoon met goed bereik, ook in een nieuwbouwhuis

Keurig geholpen door de klantenservice

Na het bestellen van een nieuw scherm voor de babyfoon werd deze direct verzonden en zou de volgende dag in huis zijn. Helaas was het pakketje bij dpd spoorloos verdwenen en werd ik van het kastje naar de muur gestoord door dpd. Even gebeld met Elro en ik werd keurig geholpen. Ze hebben mij direct zonder discussie via PostNL een nieuw scherm gestuurd en lossen het op de achtergrond op met dpd.

Snelle levering, eenvoudig installeren

Vlot geleverd, mooi kwalitatief product en goeie support

Bestelling liep vlot. Vraag per email werd binnen één dag beantwoord. Product is naar verwachting.

Wisselend

Product, alarm home+ prima. Helpdesk slecht. (steeds navragen bij een collega. Mogelijkheden van het alarm zou niet kunnen, of zat er niet op). Door eigen speurwerk alsnog gevonden.

moeilijke installatie, verbinding is beperkt / gemakkelijk verbroken.

zou veel gebruiksvriendelijker moeten zijn

Product op tijd geleverd en voldoet aan de verwachting.

Correcte firma, stipte levering.

xxx

Zeer goede babyfoon die basisstation heeft, meerdere camera’s ondersteund en via een app werkt. Kon de combinatie van deze functies verder amper vinden. Was niet bekend met Elro, maar zeer tevreden dus.

App is niet gebruiksvriendelijk

Het brandalarm geeft soms vals alarm , we checken dan meteen de app waar het zich bevind, maar dan moeten we inloggen. Op het moment dat er nood is is inloggen een handeling teveel, je moet meteen kunnen zien waar de melder afgaat

Zeer goede camera, simpele installatie Goed beeld en geluid!

Tevreden over het product

Tevreden over het product.

Mijn ervaring is prima ik heb de home+ alarm system aangekocht

Al jarenlang ervaring met ELRO mijn oude systeem moest vervangen worden. Het home + systeem ervaar ik als een hele verbetering. Met name toegankelijkheid via de app. Ook de nieuwe accessoires koppelen via de app is heel eenvoudig.

Kwaliteit, bestellen en Levering is Top

Wij hebben al 2 jaar de bc3000 babyfoon met camera. Stekkertje moest vervangen worden ivm breukje. Makkelijk bij besteld en snel geleverd! Blij mee!

Snel en volledig thuis geleverd.

Besteld en enkele dagen later was het er al.

Prijs kwaliteit verhouding goed en uitstekende service

Snelle levering. Prijs kwaliteit verhouding is goed en uitstekende service (hulplijn).

Verkeerde artikel ontvangen

Ik heb de zending direct terug gestuurd op vrijdag 30 juni . afgelopen Maandag bericht ontvangen dat zending ontvangen is door Elro. Maar nog geen bericht dat de juiste intercoms verstuurd zijn. Vandaag 6 juli. Graag uitsluitsel Vr. Groet

Hallo, ik had de rookmelders in het thuisnetwerk + de K2 connector besteld. Ik moet zeggen het viel allemaal reuze mee om deze te installeren. Ik had ook de bevestigingsmagneetjes erbij besteld voor alles eenvoudig en snel te installeren. Ik raad je het aan. Het installeren wijst zichzelf eigenlijk wel uit. Doch moest je problemen of euvels tegenkomen Elro voorziet Youtube filmpjes voor onduidelijkheden. Nu ik zou mezelf absoluut geen "handige Harry" noemen en mij heeft het ongeveer een 45-tal minuten gekost om 5 melders in een netwerk te krijgen, deze op te hangen en uit te testen. Mvg Frank

Compact verpakt, met beschrijving en snel geleverd.

Makkelijk te installeren

Top babyfoon

Al langere tijd op zoek naar een babyfoon. Het fijne van deze is dat hij zowel een app als een ouderunit heeft. Een ander groot voordeel vind ik dat je kunt uitbreiden met nog een camera zodat je twee kinderen op 1 babyfoon in de gaten kan houden. Dit merk was voor mij eerst onbekend maar na goede reviews te hebben gelezen de gok gewaagd en geen moment spijt van gehad.

perfekt geregeld

probleem heel vlug opgelost

Top service!

Geweldige ervaring. Direct contact via de telefoon. Product werd dezelfde dag nog opgestuurd en de volgende dag hadden wij deze in huis. Heel erg fijn dat de klantenservice ook out of the box denkt. Kortom perfect!

Mega slechte app

De app werkt nauwelijks. Bij 1 camera constant foutmeldingen. Traag, geen meldingen slecht beeld.

46 Meirseweg

Zundert 4881MJ