Mooie pyjama’s, waarvan ik er één heel eenvoudig in de winkel kon ruilen.

Snelle levering, mooi resultaat

Goede kwaliteit hemdje, snel geleverd.

Alles snel gekregen

Mooie hemdjes en snel bezorgd.

Voor de 1e keer shirts besteld, mooie kwaliteit, snelle levering. Erg netjes hoe deze zending was ingepakt inclusief als verrassing een chocolaatje.

Betrouwbaar goed bedrijf

Snelle levering van mooi product. Helaas maat te klein maar direct mijn geld terug ontvangen.

Geweldige en snelle service!

Blijkbaar was de voorraadadministratie niet up-to- date...., maar toen ik vroeg me in ieder geval de aanwezige shirts al toe te sturen, werd dat verzoek zonder portokosten ingewilligd!!!

Kwaliteit

Vandaag mijn corrigerend badpak ontvangen. Prachtige kwaliteit met goede pasvorm en correctie waar nodig. Heel blij mee!

Snel geleverd met persoonlijke touch en mooi verpakt!

Goede service en mooi kwalitatief assortiment!

Ik heb mijn bestelling spoedig ontvangen, er was een briefje bij, dat er nog 1 niet leverbaar was, maar die heb ik nog niet ontvangen.

Precies goed

Snel geleverd, mooi zorgvuldig verpakt

Snel en leuk verzorgt!

Cadeautje om te krijgen

Snelle levering en mooi verpakt

Voor het eerst hier besteld, aanrader!

Aanrader

Prachtige en goede kwaliteit. Snelle bezorging. Top.

Goed advies en goede kwaliteit.

Accuraat en uitnodigend

De bestelling was accuraat : precies wat de website aangaf. Kers op de taart was de uitnodigende verpakking : de bestelde pyjama ingepakt in mooi papier , een persoonlijk bedankkaartje met een chocolaatje, en de bestelde onderbroeken . de kwaliteit van alle spullen : uitstekend . Kortom : deze bestelling nodigt mij uit om terug te komen bij Mooi Eronder.

Fantastisch en snelle service, netjes verpakt.

Aardige mensen goede snelle en juiste verpakt. Raad het iedereen aan.

Bestelling kwam leuk ingepakt binnen. Met een kaartje en kleine attentie.

Goede afhandeling

Super snelle levering

Besteld volgende dag in huis, je wird goed op de hoogte gehouden

Snelle levering, mooi product

Goed!

Zorgvuldig en met een leuke attentie

Zie boven

Snel op tijd geleverd. Helemaal blij mee

Een echt cadeautje

Het arriveerde zo snel, en zo prachtig verpakt!

Goed advies en topkwaliteit van het ondergoed

Subliem

Snel lever baar

Platielstraat 8

6211GV Maastricht

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze ondermode voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €40 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst!