Filter

Snel geleverde sokken

Sokken besteld voor m’n moeder die slecht ter been is. Snel geleverd.

Aussergewöhnlich gute Kundenbetreuung

Wir wurden von der Beratung des Trampolins bis hin zum Kauf (Export in die Schweiz) bestens betreut. Hier wurden sämtliche Abklärung seitens Akrobat mit dem Zoll getätigt sodass alles reibungslos über die Bühne ging. Vielen Dank nochmals

Goede klantenservice en snelle levering

Telefonisch contact gehad met de klantenservice die vriendelijk was en mij goed kon adviseren. Uiteindelijk voor de Airtrack 5m x 1.5m x 0.15m gekozen. Deze heeft voldoende lengte, is met 1.5m breedte net iets vergevingsgezinder dan de 1m en de 0.15m dikte is voldoende voor kids. Even getwijfeld over de anti slipmat, maar deze er toch bijbesteld. De bestelling was snel geleverd.

Verarbeitung lässt zu wünschen übrig

Generell ein gutes Trampolin, aber für den Preis ist die Verarbeitung auch nicht besser wie bei den anderen günstigeren Modellen. Die Löcher für die Schlaufen passen nicht mit den Schlaufen im netz überein . Dadurch lässt sich das Netz nicht richtig befestigen und man kann durchfallen ! Sicherheit ist somit nicht vorhanden.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Alles kwam in orde

Ik bestelde op 2 september een reparatie kid, Order 000007673, Sindsdien kreeg ik enkel dit berichtje om mijn tevredenheid uit te drukken. Voorlopig nog niet erg tevreden... Maar het bedrijf heeft de bestelling, na een eerste mislukte poging, perfect in orde gebracht. Mét een correcte uitleg. Miel Scheurweghs

Om blij van te worden

Het is een stevige kussens, gebruiksvriendelijk, makkelijk meenemen en er zit een pomp bij, heel fijn. Het enige wat beter kan, de slijtage van de kussen is vrij hoog ik heb een zelfde kussen schuin vlak en door het gebruik en verplaatsen van de kussen zit er al na drie jaar 6 lekkages aan.

Supersnelle service

Dag na bestelling al thuis ontvangen.

Top product en hele snelle levertijd!

Een schuin vlak besteld bij jullie en de volgende dag al in huis! Super goede kwaliteit!

Snelle service, goede communicatie en degelijk materiaal.

Snelle service, goede communicatie en degelijk materiaal.

Leuk speelgoed, vlotte levering!

De airblocks die we bestelden zijn goed afgewerkt en zien er zeer mooi uit. Zexworden geleverd met herstelkit en draagtas superhandig!

Tolles Produkt!

Wir sind sehr zufrieden mit der Airtrack! Nur mit der Lieferung hatten wir kleinere Probleme: Das Produkt wurde an die Rechnungs- nicht die Lieferadresse geschickt (konnte dort aber zum Glück angenommen werden) und die zusätzliche Luftpumpe war nicht dabei. Aber nach einer kurzen Nachricht an den Support, wurde sie sofort losgeschickt.

fast delivery

very happy. good price.

Excelent

Very good product, fast delivery!

Super kwaliteit en goede service!

Wij hebben laatst een Akrobat flat to the groud trampoline besteld. Snel en netjes volgens afspraak geleverd. Tijdens het opbouwen leek het alsof het product niet in orde was. Na een mail de volgende dag goed geholpen en de trampoline gelukkig toch op kunnen bouwen omdat het product wel in orde bleek te zijn. Super blij met de aanschaf van de Akrobat trampoline bij 12Springs, van zeer degelijke kwaliteit tot hoe ik dusver kan beoordelen!

Mijn dochter oefent heerlijk om haar nieuwe airtrack

Door de dikte van de airtrack en de lengte van 3 meter lang genieten al onze drie kinderen van de airtrack. Door de bounce die er in zit durven ze ook meer. Het doet niet pijn als je valt.

Super snel geleverd

Super snel geleverd

Het superleuk alleen nog spannend

De airspot is heel fijn alleen is het nog spannend om een salto te maken ik weet zeker dat ik het ga doen en dat ik niet opgeef en daarom geef ik hem eigenlijk 9,5 maar dat kon niet dus omdat ik jullie video's altijd kijk geef ik het een 10

perfekte lieferung, super trampolin

Aus Rumänien bestellt, bekam sehr gute Beratung am Telefon. Lieferdienst war professionell. Trampolin habe ich heute aufgebaut, ging einfach und wirkt sehr solide.

Tolles Produkt sehr netter Support und schnelle Lieferzeit

Ich habe lange nach einen Produkt gesucht was eine Höhe von 30 cm hat. Ich bin auf 12springs aufmerksam geworden und habe mir gleich eine Airbox bestellt diese kam innerhalb von 5 Tagen bei mir zu Hause mit sehr viel Zubehör an. Meine Tochter findet sie mega. (Zum Langzeittest können wir noch nichts sagen es ist der erste Tag wo wir sie haben). Wir werden auf jedenfall wieder hier bestellen.

Mooie producten, snel in huis.

Wij zijn tevreden, we hebben de juiste onderdelen snel ontvangen. Overzichtelijke website en degelijke spullen. Heel blij mee!

Fraaie trampoline, snel geleverd, prettige service. Helemaal goed!

Prima telefonisch advies en makkelijk online bestelproces

Vooraf even telefonisch advies gevraagd over de te bestellen veren. Goed geholpen en bestellen daarna ging heel erg makkelijk online.

Vriendelijk en behulpzaam

Wij hebben goede informatie gekregen daarna online besteld wanneer het voor ons goed uitkwam met leveren ivm verhuizing . Snel geleverd De kinderen hebben er erg veel plezier van.

Statusupdates fehlten

ich habe eine Bestellbestätigung und danach eine Rechnung erhalten. Keine ca. Lieferdatum, keine Tracking ID, keine versandbestätigung. Da wäre noch Luft nach oben. Artikel wurde geliefert und hat auch gepasst.

Super service.

Onze eerste review was eigenlijk erg slecht, maar dit is allemaal opgehelderd en was door een mis communicatie. We hebben contact met hen gehad en vervolgens een airspot besteld. Deze hebben wij meegenomen op vakantie om tot de ontdekking te komen dat deze defect was. We hebben een mailtje gestuurd met wat filmpjes en foto's. Ze hebben dit super goed opgepakt en 3 dagen later stond er een nieuwe airspot voor de deur. Echt top gedaan van 12springs. De meiden zijn onwijs blij. Ook de airtrack die we vorig jaar hebben gekocht is een top product. Bedankt voor jullie service !

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT

0318 512614

Om 12SPRINGS / Akrobat Trampolines

- NL - 12SPRINGS / Akrobat Trampolines biedt de beste Akrobat Trampolines, Airtracks en andere Airproducten aan. Met onze producten maken we jou en al onze andere klanten graag blij. Ze zijn veilig, duurzaam en oersterk, zodat je er zo lang mogelijk van kunt genieten. Ben jij er ook blij mee? Laat het weten en plaats een review. - EN- 12SPRINGS / Akrobat Trampolines offers you the best Akrobat Trampolines, Airtracks and other Air products. We like to make you and all our other customers happy with our products. They are safe, durable and extremely strong, so you can enjoy them for as long as possible. Are you also happy with it? Let us know and post a review. - DE - 12SPRINGS / Akrobat Trampolines bietet die besten Akrobat Trampoline, Airtracks und andere Air-Produkte. Wir möchten Sie und alle unsere anderen Kunden mit unseren Produkten glücklich machen. Sie sind sicher, langlebig und extrem stark, sodass Sie so lange wie möglich Freude daran haben. Bist du damit auch zufrieden? Lassen Sie es uns wissen und schreiben Sie eine Bewertung.

Kiyoh Recensioner