Filtre

Cool goud en fijn

Hallo wij zijn Siem en Faas, Sinds deze zomer hebben we een trampoline van 12SPRINGS. Een super mega vet ding. Het zou kei leuk zijn om hier ook een airtrack van te hebben. Gr Siem en Faas

Goede services en goede kwaliteit

Voor de verjaardag van mijn dochter hebben we een 12spring rol besteld. Zij heeft hier ontzettend veel plezier van. Turnplezier niet alleen tijdens de trainingen, maar ook thuis!

Professionele en enthousiaste uitleg

Wat een feest is de trampoline die we uitgebreid konden testen. Samen met het helder en uitgebreide voorlichting. Hebben we een trampoline aangeschaft waar dagelijks gebruik van word gemaakt!

12springs Trampolines levert snel en hoge kwaliteit!

Wij kochten een trampoline bij 12springs Trampolines en hij werd meteen de volgende dag bezorgd. De trampoline is van zeer goede kwaliteit en we hebben er elke dag enorm veel plezier van met elkaar!

Super goed geholpen!

Ik had nog wat nodig voor onze trampoline en 12springs heeft mij snel en efficiënt geholpen. Super fijn.

Fijn geholpen door de medewerker van 12springs. Goed advies en tevens goed geholpen met inbouwen van de trampoline. Aanrader!!

Goede service!

Klantvriendelijk en goede service

Mooi bedrijf met een goede service

Hoge kwaliteit trampolines die je kunt proberen op het mooie showterrein!

Fijne producten en fijne service!

Een mooie trampoline uitgezocht en deze is keurig uitgegraven en geplaatst door 12Springs. Ben er super blij mee, maar nog niet zo blij als mijn kinderen!

Beter speelgoed kun je niet verzinnen!

Kids spelen er elke dag op. Zo leuk dat ze lekker buiten spellen in plaats van al dat gamen. Leuk personeel met deskundig advies.

Super goede kwaliteit en prima voorlichting.

Heel goed geholpen met de keuze maken voor een trampoline voor onze kleinkinderen. Al eerder een trampoline gehad voor onze kinderen die na 14 jaar nog steeds uitstekend fungeerde en er nog heel goed uitzag. Zelfs nog voor goede prijs verkocht. Dus was de keuze om voor onze kleinkinderen een trampoline te kopen niet zo moeilijk. Een uitstekend bedrijf wat zeker super goede producten verkoopt.

Fantastisch product, geweldige service

We zijn geweldig geholpen bij 12springs op hun prachtige showterrein. Vakkundig personeel dat ons goed begeleid heeft om de juiste keuze te maken. Veiligheid was een belangrijk issue voor ons. Dat zijn we goed in geholpen. Dankjewel 12springs.

Top bedrijf!

Trampoline in de showtuin uitgezocht en daarna laten plaatsen. Zeer snel en vakkundig geplaatst! Kinderen zijn er niet meer vanaf te krijgen springt super!

Top bedrijf!

Mooie showtuin en heel goed advies gekregen. Goede en snelle service.

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Ben zeer prettig geholpen

Top service , fijne mensen en goed advies.

Wist niet precies welke Airtrack ik moest hebben, na een goed telefoongesprek een prima advies gehad.

Je wordt er vriendelijk geholpen.

Bij een probleempje wat niet onder de garantie viel hebben ze het wel uit coulantie gerepareerd.

Vet

Heel erg chill, top service van een topteam! Het is wel iets duurder, maar de kwaliteit is erg goed en de service ook. Uiteindelijk ben je hier mee denk ik een stuk goedkoper uit.

Top bedrijf!

De beste trampolines en airtracks!

Geweldige service

Heel veel keus en goed geholpen

Super kwaliteit voor een zeer mooie prijs

Service, kwaliteit, kwantiteit en prijs zijn top.

Top bedrijf

Zeer uitgebreid advies en snelle levering. Zeker een aanbeveling

La découverte de la marque et des produits sont excellents.

Nous étions à la recherche de produits gonflables, les marques françaises étaient bien trop onéreuse pour les produits proposés. Après de multiples recherches, nous avons vus sur des postes Instagram des clubs utilisant votre matériel, et c'est ainsi que l'aventure a commencé.

Heel tevreden

Stevige trampoline, makkelijk in elkaar te zetten, goed verpakt, duidelijke informatie erbij. Gemakkelijk besteld en geleverd.

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT