Filtre

Ontzettend goeie, zeer vriendelijke en duidelijke snelle service!

Een hele fijne zaak!! Een service om U tegen te zeggen. Ik krijg gratis een herstelkit om de lekkage te maken. Geen verzendkosten. Gewoon service zeiden ze. Waar maak je dit nog mee. Wij zijn zeer tevreden van de snelle levering en zullen zeker meer hier bestellen!! Dank je wel.

Zeer tevreden over product en service

Erg blij dat we de trampoline bij 12springs besteld hebben. Snelle levering, lijkt een kwalitatief goed product en toen er iets mistte hadden ze het binnen een dag opgelost! Snelle reactie op telefoon en app! Eerst wat twijfels over een trampoline voor een drie jarige kopen, maar zo inground werkt perfect. Hij rent rondjes, laat zich achterover vallen en fantaseert dat het zijn huis is, genieten!

Goede kwaliteit airtrack, erg tevredern!

We hebben de aitrack voor onze dochters besteld. Hij werd geleverd met pomp, handige opbergtas en wat gereedschap om zelf klein onderhoud aan de track te kunnen doen. De kinderen zijn er erg blij mee. Na even na lezen op de site, mag hij blijkbaar ook op het water. Dus naast veel turn plezier, hebben we er ook al veel waterplezier mee gehad. Wat een super ding, echt een aanrader.

Meedenkend, klantgericht en bovenal een hart voor kinderen en medemens

Wij zijn met 12Springs in contact gekomen via team Tantum. Jongens met hun hart en ziel op de juiste plek. Kinderen groeien als ze zien dat een sprong lukt! Positieve aandacht en op een positieve manier energie kwijt kunnen. De producten zijn gewoon goed en de klantenservice perfect!

Super fijn en goeie service

Ik Heb voor mijn verjaardag in april een trampoline mogen uitzoeken. We zijn toen naar 12springs gegaan en werden daar goed geholpen en geinfromeerd over de trampoline die ik graag wilde. Super fijn!

Duidelijke website, prima service en snelle levering

Door een subsidie veel air producten kunnen aanschaffen. Via de site kun je goed zien wat je krijgt. Fijn dat de prijzen incl. BTW vermeld staan. Zo kom je niet voor verassingen te staan. Producten snel geleverd. Over de verandering van kleur van een besteld product is netjes telefonisch contact geweest.

Fijn contact en goed product!

Na een eerdere teleurstellende ervaring met een airtrack leverancier, bij 12Springs wel fijn contact over de levering. Gewoon eerlijk en ook met kloppende informatie. De airtrack zelf ook van een goede kwaliteit, evenals de meegeleverde tas. Dus dik tevreden!

klasse

zeer goede ervaring . zeer blij met de spullen ( dalto driebergen) ook zeer tevreden met de service . ga zo door geen 5 sterren want er moet altijd ruimte zijn voor verbetering

Het is een super goede en mooie airtrack!

Het is een super mooie en stevige airtrack ik had er lang voor gespaard, maar het is het dubbel en dwars waard ik ben er heel blij mee. En turn er graag op.

De bestelde producten waren snel geleverd en goed ingepakt. Tijdens de buitentrainingen hebben wij goed gebruik gemaakt van de producten!

Top trampoline top advies

Zowel in de showtuin, telefonisch als per mail heeft 12springs ons prima geadviseerd en zijn we tot een goede keus gekomen. Onze akrobat trampoline is vakkundig gemonteerd en ingegraven. In een dag was alles voor elkaar. De kinderen (turnster en freerunner) zijn erg blij met hun supertramp en genieten hier inmiddels alweer 3 maanden van.

Hele fijne service en de volgende dag in huis!

Wij hebben hele goede ervaring met 12springstrampolines. Op de mail werd dezelfde avond nog (lees zondag) gereageerd. Vriendelijk en aardig en snel een airtrack geregeld. Volgende dag in huis! Ik zeg een top service ! Daar wordt je blij van, dit geven wij ook weer door aan andere! Mvgr Fam. Van den Berg

Mijn nichtjes kregen een airtrack en airrol van 12 springt het was echt super ik had zelf al een airtrack en wilde nog meer hebben teken heb ik een airblock bij jullie gekocht echt zo blij mee! En mijn nichtjes en ik willen Graag nog veel mee kropen en dat zal ons al een heel stuk helpen ik deel alles van m’n airtracks met m’n nichtjes en hun ook met mij dus het is super leuk!!

Zeer netjes geleverd!

Zeer mooie airtrack besteld en ontvangen. Zeer snelle levering, netjes verpakt! Bij vragen wordt er snel en netjes geantwoord en ze denken met je mee voor het juiste product.

Top bedrijf, goede service

Super goede service. Ze hebben alle tijd voor je om vragen te beantwoorden en je te helpen bij het maken van je keuze. De kinderen waren mee en voor hen was het een walhalla. Ze konden vanalles uitproberen om tot een goede beslissing te komen. Heel vriendelijk en goede service. Meer dan dik te vreden over dit bedrijf en hun producten. De volgende keer komen we hier zeker terug.

Heel vriendelijk geholpen, goede uitleg en snelle levering. En niet onbelangrijk, hele duidelijke website waar je je makkelijk kunt oriënteren!

goede kwaliteit

ik heb hier een airtrack gekocht hij is van goede kwallitiet en veel plezier op gehat tot nu ver nog nooit problemen gehad

Topservice

Besteld, heel snel binnen

Kwaliteitsprodukt en prima service

In mei een airtrack besteld voor onze zoon. Omdat het een verjaardagscadeau was en er geen voorraad was, was de levertijd nogal krap. Vriendelijke en meedenkende mensen bij 12springs hielpen om de airtrack toch op tijd te krijgen. Airtack ligt bijna 24/7 opgeblazen in de tuin naast de trampoline en wordt intensief gebruikt. Goede stevige airtrack, gaan we vele jaren van genieten.

Deze top producten gebruik ik met groot succes thuis maar ook in de zaal.

Als moeder van 4 turnende meiden hebben wij veel plezier van de 12springs producten thuis. Maar ook als turntrainer heb ik de 12 springs producten binnen onze vereniging geïntroduceerd. We gebruiken inmiddels veel 12 springs producten voor diverse groepen. Freerunnen, selectie, sprinvgroep maar ook de kleuters en andere recreatie groepen gebruiken de 12 springs producten met veel plezier. Daarbij verloop het contact ook altijd erg prettig!

Top en goede kwaliteitsproducten en goede en snelle service !!

Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Snelle reactie en zeer goede service en super producten.

Heel duidelijke website, snelle levering en kwaliteit is heel goed

Cirque de 12springs

Voor onze kinderen hebben we een Airtrack van 12springs gekocht, die samen met een trampoline zorgt voor fitte en vrolijke kinderen. Het is alsof we iedere dag een voorstelling van cirque de soleil in de tuin hebben. De Airtrack is super stevig en eenvoudig van hardheid te wisselen, zodat de hele buurt los kan gaan.

Een snoepjeswinkel voor kids en dan ook nog goed kunnen informeren.

Als ouder ben je een leek in dit soort dingen. De kids zien vanalles op social media en kunnen ook veel meer dan wij vroeger konden en deden. Als je dan iets wil aanschaffen is het fijn om gerichte en fijne informatie te krijgen. Je schaft iets aan aan voor een verjaardagscadeau met als resultaat een mega blij kind, wat niet meer van een airtrack te krijgen is. Topcadeau dus!!!

Snelle service en top kwaliteit

3 m airetrack snel ontvangen, van goede kwaliteit. Onze dochter van 12 jaar is er super blij mee, goed voor uren speel/stunt plezier.

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT