Filtre

Geweldige service!

Airtrack heel snel ontvangen, goede kwaliteit heel veel plezier van. De pomp maakte heel veel lawaai en kregen 2 dagen later een nieuwe bezorgd. Top service!

Top kwaliteit en top service!

Beter dan ik ooit had kunnen verwachten!

Na jaren trampolines van andere merken/leveranciers te hebben versleten enkele maanden geleden een Trampoline van 12SPRINGS Trampolines aangeschaft (Akrobat Primus Challenger 520x305) echt een top trampoline. Ik zie onze zoon zich ontwikkelen met sprongen dat was bij eerdere trampolines echt niet mogelijk. Verder was de service ver boven verwachting. Tijdens het plaatsen ontstonden er enkele vragen en die werden meteen opgelost (in dit geval zelfs s'avonds laat) De beste aankoop

Top geholpen

Een trampoline bij jullie gekocht. Klikken bestellen en snel thuis bezorgd gekregen. We kwamen een veer te kort. Even gebeld twee dagen later thuis gestuurd gekregen en ook meteen verteld hoe we tijdelijk de trampoline wel konden gebruiken. Gewoon super geholpen. Heel erg fijn, een voorbeeld voor vele andere bedrijven.

Superservice

Van bestelling tot levering was bestellen bij 12springs Trampolines een succes verhaal. Eenvoudige en duidelijke maar toch alles omvattende website maakt de keuze gemakkelijk. Na bestelling werden de goederen correct en op tijd geleverd. Niets op aan te merken.

Vlotjes!

Vlot onze trampoline ontvangen! Bij problemen kunnen we terecht en wordt er samen naar een oplossing gezocht! Dankjewel, onze dochter is in de wolken met haar trampoline!

Super product

Het product is makkelijk te gebruiken. De kinderen zijn er heel blij mee. Ze kunnen nu goed hun kunstjes goed oefenen

Mooi testterrein, goed advies en snelle levering.

Erg tevreden over de mogelijkheid om trampoline te kunnen testen. Hierdoor toch een grotere trampoline gekozen dan vooraf gedacht. Dit is echt een meerwaarde. Daarnaast goed advies om te komen tot de juiste trampoline voor onze kinderen. Trampoline is snel geleverd!

Super advies, top trampoline, kinderen blij!

Samen met mijn kinderen bij 12springs geweest om een trampoline uit te kiezen. Dat was niet moeilijk want volop keuze! En we konden alles uitproberen en de kwaliteit van de materialen beoordelen. Dat was echt nuttig. Daar zit echt verschil in. Dit is echt het betere werk! Zo hebben wij een mooie inground acrobat trampoline gekocht. Die konden we gelijk meenemen. De buizen zijn echt goed en de beschermkussens lekker dik gestikt. Bij ons thuis is deze trampoline in dagelijks gebruik. Super! Hier gaan we nog lang van genieten.

Ze geven goed en duidelijk advies ondanks de corona.

Mijn ervaring is zeer goed. Toen wij de trampoline kochten in corona tijd mocht mijn zoon het bij hun komen testen en via de telefoon hebben we advies gekregen. Top gedaan. Mijn zoon is nu iedere dag bezig om de auto's te doen. Hij kan er al aardig wat. Super leuk om te zien ook mede omdat hij op free running zit en ook een zeer moeilijke tijd heeft gehad en nog steeds (komt mede omdat zijn vader mijn man is overleden). En hij hier zijn energie in kwijt kan. Dus zou het super voor hem vinden als hij er 1 kan winnen.

Goed product, goede service!

Wij hebben een trampoline gekocht, deze was snel geleverd! Helaas een bandje bij een van de veren afgescheurd na even gebruikt te hebben. Maar ook daarin goede en snelle lever- en ophaal service, zodat er snel weer doorgesproken kon worden. Top!

Kwaliteit én snelle service voor een goede prijs

Het bestellen van de Airtrack ging heel eenvoudig. De leverering was snel. De Airtrack met elektrische pomp zijn van uitstekende kwaliteit. Wij zijn zéér tevreden

Klantvriendelijk top

Diens na verkoop top! Klantvriendelijk top! Ik raad jullie producten aan kennissen! Meer moet dat niet zijn, zo hoorde het. Doe zo verder!! Gr, Lesly

Makkelijk bestellen

Snel geleverd! Moeten nog opblazen! Hoop dat ie voor veel plezier gaat zorgen!

Super en snel

Goed en snel geholpen, tevens uitleg gekregen over het plaatsen. Blij met een mooie, veilige trampoline rand. Dank Jerry.

Mooie producten en goede uitleg over de airtrack

Superfijne telefonische uitleg gehad over de airtrack. Met onze meiden hem opgehaald en ook in Rhenen nog uitleg gehad en hebben onze meiden nog wat tips gekregen en trucs geleerd. Wat een fijn bedrijf met persoonlijke benadering en ze spreken uit jarenlange ervaring. De meiden konden nog even los op alle trampoline's en airtracks die bij de showroom stonden. Bedankt voor jullie hulp en tot de volgende keer!

Geweldig groot springplezier!

Deze trampoline is super fijn. Mijn 12 jarige zoon zei: ‘mama de glimlach gaat gewoon niet meer van mijn gezicht af, zo blij ben ik met deze trampo!’ Dat zegt genoeg denk ik! Alle tricks gaan veel beter omdat er goed hoogte mee gemaakt kan worden. Een echte aanrader

Super trampoline en levering volgens afspraak

Afgelopen week de trampoline Akrobat Orbit gekregen. De trampoline was goed te monteren en van een goede degelijke kwaliteit. Mijn zoon van 12 jaar die op turnen zit vindt de trampoline erg goed springen. Een aanrader!

Goede service, goede uitdagende materialen!

We hebben enkele maanden geleden contact opgenomen met 12springs Trampolines voor aanschaf van een airtrack voor onze gymvereniging. Uiteindelijk hebben we zelfs een prachtig pakket kunnen aanschaffen waar we nu heel veel plezier mee hebben omdat we niet binnen kunnen sporten. De service bij het uitzoeken van wat we als vereniging het best konden aanschaffen was goed. Er werd echt gekeken naar wat voor onze club het meest praktisch zou zijn en plezier zou opleveren! De kwaliteit van de spullen is ook heel goed! Een aanrader dus voor iedereen die op zoek is naar een kwalitatief goede airtrack met bij het aanschaffen een hele fijne service!

Fantastische service en supersnelle levering!

Na telefonisch contact met Francis over ons wensenlijstje hebben wij als vereniging snel de knop doorgehakt en een aantal spullen besteld. Binnen no time lagen de materialen in onze turnhal en konden wij er gebruik van maken, helaas maar kort door de lockdown... Onze airtrack (van een andere leverancier) is tijdens de eerste lockdown lek gegaan, deze mochten wij bij 12springs brengen. Zij zouden kijken of ze hem makkelijk konden repareren. Week later kon ik hem weer ophalen, gerepareerd en wel! Dat is nog eens service!

Top informatie en erg meedenkend nadat ik een mailtje had gestuurd.

Mijn dochter wil al een tijd een airtrack. Prima, maar dan wel een kwalitatief goede. Maar als moeder weet je hoe ze eruit zien en dan houdt het op. Dan maar een mailtje met een aantal vragen. Hierop kreeg een zeer fijne en uitgebreide uitleg. Door het antwoord kon ik makkelijk mijn keuze maken.

Trampoline vlot geleverd. Doek had hele kleine beschadiging maar direct werd er een nieuw doek nageleverd. Perfect!

Klantvriendelijk!

Ik heb de airtrack 4x1,5x0.15m besteld. Er stond indicatie week 5, uiteindelijk was er vertraging en werd het week 7. Toen kwam er nog meer vertraging en zouden de airtracks aankomen bij 12 springs op 16 Februari 2021 en zou het direct verstuurd worden. Ik heb nog geen mailtje gehad dat het verstuurd is dus afwachten maar. Hopelijk komt het voor vrijdag zodat het mee kan op vakantie. Een tip voor 12 springs is denk ik dat ze ons even een mailtje sturen als er vertraging is, zodat de klanten het weten. Ik had nu zelf berichten gestuurd namelijk. Voor de rest goede klantenservice en erg vriendelijk! Zeker een aanrader!

Springen van geluk!

Voor onze dochter van 9 dan toch eindelijk een Airtrack aangeschaft. Al vaak naar gekeken maar niet zeker van de betrouwbaarheid van webshops die voorbij kwamen in combinatie met de hoge prijzen hielden me tegen. Tot we bij 12Springs kwamen, via mond op mond reclame. Het bedrijf, met overigens een fantastisch show terrein, bleek net buiten onze woonplaats te liggen. Super fijn, want nu konden we het materiaal met eigen ogen zien èn testen. Oké, dat laatste hebben we aan onze dochter over gelaten. Samenvattend, we zijn erg enthousiast! Prachtig sterk materiaal, goede uitleg en service en heel erg veel keuze. Onze dochter gebruikt hem elke dag om te trainen en is er dolblij mee. Zoek je een betrouwbaar bedrijf met echt kennis van zaken en een service die niet stopt na de levering? Dan raad ik 12Springs van harte aan. Dochterlief gaat sparen voor een airblock dus we komen zeker nog eens terug!

Prima service,goede kwaliteit

Goed geholpen en een hele fijne airtrack,blij mee!

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT