Filtre

Jullie krijgen voor het verlenen van service een koude douche!

Hier zal ik vast niets mee winnen! Maar het is triest om te zien dat mijn verzoek voor beoordeling van een garantiemelding een 4 maanden blijft liggen en ik dan te horen krijg dat ze het eens zijn met de mening van spring medewerkers. Dit alles aan de hand van een foto! En dan ook nog zeggen dat ik blij moet zijn. Want ik had bovendien al veel korting gekregen bij aanschaf!!!! Tjonge wat een klantgerichtheid

geweldige service!

Heel fijn hoe er mee gedacht wordt en een eerlijk advies wordt gegeven! Een paar maanden geleden hebben we een airtrack aangeschaft en onze dochter is er dagelijks op aan het oefenen. Zojuist een airrol besteld en weer werd er telefonisch uitvoerig meegedacht door Francis! Bedankt!

Wooh de volgende dag al in huis

Zelfs in de meest drukke tijd, krijgen wij de spullen de volgende dag al in huis! Keurig verpakt. Eindelijk geen gedoe meer met wegglijdende airtracks!! Meiden zijn super blij!

Na 20 jaar goede ervaring met product en service, hebben weer een nieuw product gekocht.

Fantastische trampoline waar onze kinderen jaren heel veel plezier van hebben gehad. Nu gaan we de nieuwe generatie trampoline ervaren. Het klant en product advies was wederom weer erg goed.

Coole Airtrack, mooi grijs, beetje hard

Ik kan lekker sapringen op deze airtrack. Is een mooie aanvulling op de Akrobat trampoline die wij ook van 12Springs hebben gekocht. Ik kan nu allerlei freerun trucjes uitproberen en kom altijd zacht terecht :)

Snel en duidelijk

Na langs te zijn geweest op locatie, heb ik online de bestelling gedaan van een vierkante trampoline. De levering, kwaliteit en opbouw instructies waren goed verzorgd. Al met al niks op te merken.

Snelle levering, goede producten

Prima adres met kwalitatief goede Trampolines

12springs prachtige Trampoline gekocht. Komen hun afspraken prima na! Ook fijn dat je de Trampolines kunt bekijken / testen met de kinderen. Arnoud

Aardig en goed geholpen!

Een vertrouwd bedrijf

Mensen die je goed uitleggen wat en hoe er allemaal mogelijk is. En laten je gewoon rustig een paar dagen nadenken of je tot de bestelling over gaat.

Trampoline van 12springs als uitlaatklep voor de kinderen

Onze kids vinden het super chill om te springen en allerlei kunsten te laten zien op de trampoline. We hebben nu een wat grotere Akrobat trampoline gekocht van prima kwaliteit. Service tijdens aankoop was prima. Kortom een aanrader!

TOP

Alles is gewoon TOP. Contact, advies, klantvriendelijk maar vooral de airtrack. TOP!

Betrouwbaar bedrijf, goed product en helpen je waar kan en komen dat ook na.

Mooie opblaasbare turn mat besteld, kwaliteit is goed. We waren de onder mat vergeten te bestellen deze zou goedkoper zijn in de combinatie. Hiervoor contact opgenomen en dit was zeer simpel aan te geven. Ze zouden het regel en dat hebben ze ook netjes gedaan met de korting.

Top trampoline

Prima advies en snelle levering van geweldige trampoline

Duidelijk, vriendelijk en supersnelle levering

We hebben op het showterrein rondgesprongen en een mooie trampoline uitgekozen. Vriendelijke service, eerlijke mening, en zaterdag besteld, dinsdag erna geleverd! Ik weet waar ik vrienden naar moet verwijzen als ze een goede trampoline nodig hebben.

goeie service en snelle levering!

degelijk materiaal. correcte en snelle levering

Supertrampoline waar geen einde aan komt

Ik vind de akrobat primus de beste trampoline. Ik heb altijd zin op te jumpen en zo hoog in de lucht te zweven met super vette trics die je makkelijk kunt leren door de super hoge bounch. Ook een top bedrijf en hebben super levering/verzorgen en samenwerking. Op zoek naar een trampoline koop een akrobat!

Uitstekende service en snelle levering

Snel geleverd! Super springende trampoline!!

Zeer degelijke flat to the ground trampoline

Trampoline opgehaald en direct gemonteerd, goede en degelijke materialen . Volgorde van opbouwen was makkelijk. alleen jammer dat er in het boekje geen Nederlandse tekst staat. Na het gat op maat gegraven te hebben, kunnen we hem op de plek plaatsen. En daarna SPRINGEN natuurlijk. Wat een goede service en tips hebben jullie gegeven. We zijn er Heel blij mee en kunnen andere mensen adviseren om met jullie bedrijf in zee te gaan. Dank jullie wel,

Super goede airtrack en service

echt blij mee

Goede, snelle en perfecte levering en plaatsing

topbedrijf en personeel

Super leuk

Ik ben heel blij met mijn nieuwe Airtrack van 12springs. Hij werkt erg goed en ik kan niet wachten tot de zomer! Ik vond het ook heel fijn dat er zulke aardige mensen zijn als personeel! Heel erg bedankt!!

Echt geweldig goede en fijne kwaliteit en ervaring!

Het gaat niet snel stuk en het zijn echt goede spullen die ze leveren

Snelle reactie bij vragen/opmerkingen

Na enkele weken bleek dat wij geen tas hadden ontvangen bij de airtrack die wij hadden besteld. Binnen 24 uur had ik een reactie in mijn mailbox dat deze uiteraard opgestuurd zou worden. Een dag later bleek dat de airtrack leeg liep. Opnieuw contact gezocht, er werd opnieuw binnen 24 uur gereageerd. Nu met de mededeling dat een collega contact zou opnemen. Dit gebeurde ook heel snel. Er kon duidelijk uitleg gegeven worden omtrent het oplossen van het probleem. Nu kunnen we weer heerlijk in onze turnlessen gebruik maken van de airtrack. We zijn heel blij met deze aankoop. We hebben de aitrack kunnen kopen met de opbrengst van het verkopen van bloembollen binnen onze gemeente.

Geweldige aankoop, waar we ontzettend veel mee kunnen!!

Wij hebben een schuinvlak 5 meter uitval en 2 meter breed aan geschaft. Dit is echt een geweldige uitkomst voor het aanleren van allerlei mogelijkheden in het turnen. We hebben een enthousiaste groep die hiervan ontzettend graag gebruik van maakt. Voor ons als vereniging een fantastische aanwinst!!

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT