Filtre

Fantastische mensen die daar werken

Wij wilde veel zelf doen, maar lukte niet altijd even goed. Meerdere malen telefonisch contact gehad en altijd goed en geduldig waren we te woord gestaan. En kwaliteit materialen

Fijne firma om zaken mee te doen en trampoline is prima!

Na leuk telefonisch contact op zaterdag gelijk een trampoline kunnen bestellen die de maandag erna al geleverd werd! Perfect geholpen en perfecte, snelle levering! Trampoline is goedgekeurd door de kids!

mooie fijne trampoline

Ik heb de trampoline persoonlijk opgehaald bij 12SPRINGS Trampolines. De trampoline is heel netjes en onze dochters van 9 en 11 zijn er heel tevreden over. De enige reden dat ik 4 sterren geef ipv 5 is dat ik vooraf expliciet met vermelding van mijn type auto (Peugeot 3008) heb gevraagd of alles in de auto zou passen, maar bij de terugreis zat mijn auto zo vol, dat ik mijn binnenspiegel niet meer kon gebruiken tijdens de rit van 1,5 uur en op mijn buitenspiegels heb gereden. Niet geheel veilig. De inhoud van 1 doos moest zelfs uit de doos, omdat het anders niet zou passen.

Snelle levering, product bevalt prima

Een airtrack 3m x 1 aangeschaft bij 12springs Trampolines, zo'n 6 weken geleden. Er wordt hier bijna dagelijks op gesprongen, waardoor we hem niet vaak geheel opruimen. Even bijvullen is zo gedaan, maar ook het opruimen gaat met de bijgeleverde pomp prima. De lucht is er zo uit. In de bijgeleverde tas past de pomp er niet echt bij in, wij hebben nu een grotere shopper in gebruik waar het geheel wel in past. Als volwassenen gebruiken we hem ook als mat om oefeningen op te doen, (i.p.v. een yogamat) terwijl de kinderen hem gebruiken om turnoefeningen op te doen. We zijn tevreden met onze aankoop, hadden we eerder moeten doen.

Top product!

Mijn dochtertje van 8 is hier superblij mee. Voldoet helemaal aan de verwachting!

Goede service, snelle levering, goed product.

snelle levering van een fijne trampoline. Telefonisch contact was ook goed toen we wat vragen hadden en zijn goed geholpen.

Mooie, degelijke trampoline

Goed advies en keurig op afgesproken moment geleverd. Hele mooie degelijke trampoline!

Mooie airtrack

Mijn zoon heeft al de hele middag geweldig gesprongen. Airtrack ziet er degelijk uit, binnen 1 minuut spring klaar!

Snelle levering, duidelijke website. Uitstekende kwaliteit.

Uitstekende kwaliteit. Onze jongens zijn dolenthousiast.

prima product, prijs en levering

is een mooie airtrack voor een goede prijs,

Best wel snel gebracht en ik kreeg gelijk mailtje van bestelling

Echt een goede ervaring met de bestelling. Ik kreeg gelijk een mailtje van bestelling en ook een mailtje dat die verstuurd is.

Wauw!!

Wauw! Wat een goede trampoline! Mijn jongens springen er met heel veel plezier op!! Meer dan tevreden! Contact met 12springs verloopt altijd heel prettig!

Goede informatie, prima levering en prima product

Tevreden.

Prima service. Ik werd netjes gebeld dat de beschermhoes een paar weken later komt. Die moet ik nog ontvangen, maar ik vertrouw erop dat deze binnenkort komt.

Super.

Wij ging kijken voor een trampoline. Ondanks dat heel druk was Met alle bestellingen die ze kregen en alle COVID-19 regels die ze moesten nemen. Konden wij komen kijken. Het was erg spannend of ze de trampoline nog op voorraad hadden. Gelukkig hadden ze er een en de trampoline wasser met 2 dagen bij ons thuis.

Geweldige trampoline en airtrack van 12springs

De trampoline van Akrobat van 12Springs veert beter dan andere trampolines en na de koop van de geweldige trampoline heb ik ook een airtrack gekocht. Ik kreeg heel goed advies en heb veel plezier van de airtrack en de trampoline! Naud 12 jaar.

Goede uit leg over onze airtrack 6x2 hij is super

Wij kregen goede uitleg over onze airtrack. Onze Nick is er erg blij mee. Super geholpen

Goed, leuke en goeie trampolines

De trampoline die ik had besteld was niet helemaal goed geleverd er miste een paar stukken maar 12 springs loste het goed op door 2,5 uur te rijden naar mijn woonplek om de trampoline in elkaar te zetten aardige mensen en goede service

Super goed geholpen !!!

Zeer fijn bedrijf , we zijn er even naar toe gereden waar door onze dochter alles heeft kunnen ervaren wat ze in hun showtuin hebben liggen. Ze kreeg de kans om alles te proberen en dat vond ze geweldig. Ze denken zeer goed met je mee met de mogelijkheden, zeker een aan rader .

Goed van vertrouwen

In de Corona tijd met drie kinderen thuis blijven hmm.. dat is voor bewegende kinderen een dingetje. Onze oudste zoon kijkt veel op YouTube naar Team Tantum. Dit bracht ons op het idee we gaan op zoek naar een zoals de jongens zeggen trampo. We kamen gelijk op 12 trampoline terecht en tot verbazing zijn ze ook nog ambassadeur hoe mooi kan het zijn. De volgende dag heb ik gebeld en werd opgenomen door een zeer beleefde mevrouw. We wisten al welke we wilde hebben, maar door de enorme drukt werd het fingers korst en ze ging na vragen of deze nog leverbaar was. YESS hij was er nog ik stelde gelijk de vraag of we hem gelijk op mochten halen en dit was geen probleem. Hoe mooi kan het zijn dat je de volgende ochtend drie behoorlijke dozen in de woonkamer heb liggen en de kinderen s’ochtends wakker worden en die dozen zien liggen. Gelijk toen ze naar beneden kwamen stelde ik de vraag wat zou er in zitten? Binnen 2 seconde O papa ik heb het al gezien het is een trampoline!! Ze sprongen een gat in de lucht!! En nu graven!! Bedankt voor de goede service!

uitstekend

Onze ervaring met 12springs is naar tevredenheid verlopen. Ik kan het aanbevelen.

Ik ben heel blij met de airspullen die ik bij jullie heb gekocht en heb al veel trucjes geleerd.

Het was bijna gelukt om de Airtrack op mijn verjaardag te krijgen. Maar voor de rest was alles goed: de Airtrack is van goede kwaliteit en springt fijn, allebei de pompen werken zo als ze moeten doen en ik heb er al veel plezier mee gehad. Ik kan nu al een backflip, een frontflip, een arabier, baranie en ik ben nu aan het oefenen voor een sideflip. Mijn vrienden komen ook regelmatig om te oefenen.

Goede service & goede trampoline

No nonsens bedrijf. Bezorgdienst had de trampolinerand beschadigd. Zonder ingewikkeld doen, is er een nieuwe besteld en geleverd. Er kan altijd iets mis gaan waar mensen werken, de kracht zit in hoe het wordt opgelost. Snel en zeer vriendelijk.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend

Onlangs een airschans besteld, echter bleek deze niet meer op voorraad te zijn. Ze hebben ons toen zonder extra kosten een groter model aangeboden. Helaas paste deze niet in onze tuin en is alsnog erg snel de bestelde airschans geleverd gekregen. Erg vriendelijke geholpen en fijn dat ze meedenken. Hebben inmiddels al weer een nieuwe bestelling geplaatst.

De akrobat trampo van 12springs is top!!!

We zijn erg blij met onze aankoop: De Akrobat Primus Flat to the ground Trampoline 430x305. Perfecte afmeting voor onze 3 kids van 10-8-6 jaar. Volgens onze oudste, die heel wat tricks kan, de fijnste trampo ooit. Ingraven was een klus maar daar gaan we dan ook jaren plezier van hebben! In elkaar zetten was prima te doen met de (engelstalige) gebruiksaanwijzing. Hij springt mooi stil. Het materiaal oogt oersterk. En werd precies geleverd op de leveringstermijn die ervoor stond.

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT