Filtre

Niet alleen ons gezin is superblij met de nieuwe trampoline, maar ook kinderen die komen spelen zijn verrast door de goede vering van deze trampoline. Kortom: Erg blij met onze nieuw aankoop!

Super!!!

Ik werd telefonisch goed geïnformeerd over de airtrack en de leveringstermijn. Ze waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De airtrack werd geleverd volgens de afgesproken (korte) termijn, dit is in deze tijden niet meer zo evident (korte leveringstermijn en correcte leveringsdatum)! De dochter is super tevreden met haar airtracks! Ik raad 12springstramolines zeker aan iedereen aan!! TOP

12springs. Is de beste kwaliteit voor een tof prijsje. Je kan als er een veer ontbreekt dan kun je effe bellen, dan krijg je gratis een nieuwe veer! Jullie zijn toppers!!!

Mensen met kennis van zaken.

Fijne ontvangst, Wij kwamen voor een nieuwe rand voor de trampoline en een boogschommel. Je merkt dat ze veel ervaring hebben en we kregen ook fijne tips mee om zelf de schommel te plaatsen. Vlug geleverd en het schommel bed was ook makkelijk in elkaar te zetten en van mooie kwaliteit. Wij zijn ontzettend blij met onze aankoop

Goed en net bedrijf

airtrack besteld bij hun goede service en klantvriendelijk en snelle levering dik tevreden

Rechthoekige, strakke, degelijke, veilige en fijne trampoline met mooi, hoog net!

In onze stadstuin is deze rechthoekige kwaliteitstrampoline met hoog veiligheidsnet voor ons de fijnste trampoline ooit. Vanwege de vorm is er nog voldoende ruimte over; vanwege de mooie strakke uitvoering kijken we er met plezier naar en vanwege de kwaliteit zijn onze (grotere) kinderen (13 en 19) dik tevreden. De rits gaat moeiteloos open en dicht; ze komen niet met hun voeten op de veren want de rand is stevig en blijft op zijn plaats, en hoog springen of salto's maken gaat prima en blijft veilig; het net is stevig en extra hoog. Knoopjes aan hun kleding of horloges, blijven niet in het net hangen. Ook onze nicht, die op trampolinespringen zit, wil nu zo'n soort trampoline hebben!

Vriendelijke en correcte service

Door de corona crisis moesten we langer wachten op onze bestelling dan aangegeven en bleek ook de kleur niet juist. Dit werd goed gemaakt en er werd telkens snel en vriendelijk gecommuniceerd. De trampoline springt heerlijk en de instructiehandleiding is heel uitgebreid en duidelijk.

Geweldige springervaring

Ik kan nu nog beter oefenen met de radslag, handstand, backflip, e.d. Het landen gaat nu veel beter en ik heb geen zere voeten meer. Ik vind het gewoon een superding!

Wat een klantvriendelijk en behulpzaam bedrijf. Telefonisch goed bereikbaar en alles snel in overleg geregeld en geleverd. Top

Prima bedrijf, snelle levering

Wij hadden een trampolinerand nodig. Na even zoeken op internet kwamen wij bij dit bedrijf terecht. Duidelijke beschrijvingen, snelle levering, precies wat wij zochten.

Super trampoline!

Wij hebben een Akrobat Orbit flat-to-the-ground trampoline 335x244 cm en hij bevalt erg goed! Volgens de kinderen springt hij beter dan welke trampoline ook. Wij kregen goed advies van 12SPRINGS en de trampoline was op voorraad. Het ingraven was even werk, maar het resultaat mag er zijn. De trampoline is van zware kwaliteit en makkelijk te monteren. Wij gaan er van uit dat wij nog jaren plezier hebben van deze trampoline.

We hebben de Akrobat Orbit besteld. Er zat een levertijd op aangezien heel Nederland in deze Corona-tijd een trampoline wilde hebben. Goede communicatie! En als nog snel geleverd! Zeer tevreden.

Het is leuk dat je nu ook thuis kan turnen en dat kan dan ook nog eens op een goeie airtrack

Ik heb een airtrack van 5 bij 1 meter werkt super en is heel fijn zo kan ik goed met mij vriendin oefenen

We hebben afgelopen maart een airtrack besteld voor onze dochter haar verjaardag. Deze zou halverwege mei geleverd worden ivm niet meer op voorraad. Tot onze verassing werd de airtrack begin mei al geleverd. Onze dochter was heel blij. Kwam de airtrack op tijd voor haar verjaardag.

Super service en kwaliteit!

Mijn zoon mocht alle trampolines uitproberen bij jullie. Dat was erg waardevol. En nu heeft ie er inmiddels al een paar maanden plezier van, springt elke dag, leert elke dag en is inmiddels één bonk spieren, gezond!

Goeie service!

Ik heb een super fijne trampoline en toen mijn trampolinelichtjes kapot waren kreeg ik binnen de week nieuwe! Ik raad iedereen aan om bij 123 springs een trampoline aan te schaffen!

Super kwaliteit en snelle levering

Heel erg prettig geholpen. Duidelijke voorlichting en snelle levering. Heel tevreden en de kinderen ook

Goed en snel geregeld Perfecte trampoline en goede service

In een hectische periode ben ik snel geholpen en hebben we goed advies gekregen, welke (on)mogelijkheden er zijn. Opties, gevaren, overal werd aan gedacht. Zeer kundig, klantvriendelijk en professioneel.

Fijne trampoline en snelle levering!

Overzichtelijk website, snelle afhandeling en goed product. Onze kinderen maken er iedere dag met veel plezier gebruik van. Ook leuk om zelf af en toe te springen!

Goede kwaliteit prijs verhouding

Mooi op tijd geleverd en de airtrack is van goede kwaliteit

Heel blij met Akrobat Primus in deze Covid19 periode

Wij hebben besloten om in deze rare tijden met Covid19 een trampoline in de tuin te plaatsen. Na veel zoeken gekozen voor een inground trampo van Akrobat. Bijna overal waren de trampo's uitverkocht. Na een vriendelijk telefoontje gehoord dat 12springs een nieuwe lading kreeg en dat ik op de wachtlijst kon. Paar dagen later bevestiging gekregen dat 12springs kon leveren. De akrobat primus 330x250 is een degelijke trampo. De springmat is heel goed. Mijn jongens (14 en 11 jaar) zijn heel blij en vriendjes/vriendinnetjes komen graag bij ons springen. Wat naar mijn idee beter kan is de documentatie. Voor dit model waren er 3 verschillende plaatjes over de diepte van de kuil. Na een vriendelijk telefoontje met 12springs was dit punt opgelost. De afwerking van de trampo is degelijk. Ik hoop dat wij jaren plezier hebben en dat het materiaal de verschillende seizoenen overleeft. In de winter gaan wij de trampo afdekken. Wel beginnen bepaalde metalen ringen van de rand nu al te roesten. Dat valt mij wel tegen. Ik had verwacht dat alle onderdelen van hoge kwaliteit zouden zijn.

Betrouwbaar en geleverd conform Aangegeven

Voor de verjaardag van onze tweeling een airtrack besteld. Deze werd geleverd aan het begin van de week waarin deze zou worden geleverd. Dus geen vertraging. Daardoor hele blije kinderen hier die niet konden wachten totdat de airtrack kwam.

Een fijn bedrijf die doen wat ze beloven!

Net als veel Nederlanders hadden we een trampoline besteld (bij een concurrent). Helaas werd deze net voor levering geannuleerd. Wat rond surfen op internet bracht ons bij 12springs. We besloten ze te bellen voor de mogelijkheden en levertijden. Wat ontzettend fijn dat er direct iemand opnam toen we het bedrijf belde. Een vriendelijke medewerker gaf goed advies. Na overleg met onze kinderen belden we ze terug. Weer gelijk contact! In dit gesprek een trampoline besteld. Wat we als prettig hebben ervaren was een duidelijke uitleg, goed advies en concrete leverdatum. Kortom, een super fijn bedrijf!

Zeer goed geholpen!

We zijn zeer goed geholpen door meneer Francis Moraal (what's in a name?), eigenaar van deze website. We zijn hiervoor helaas slachtoffer geworden van internetfraude door mensen die geen moraal hebben. Centen gepikt en helemaal geen airtrack. We hebben dus een andere airtrack moeten bestellen en deden dit op deze website. Ik hoop dat mijn dochters nog veel plezier beleven aan deze outdoorturnmat en dat de rest snel vergeten is! Groeten uit België, Familie Timmermans.

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT