Filtre

2x besteld 2x uitstekende service kwaliteit en snelle levering.

Zoals eerder genoemd 2x besteld. 1 telefonisch en 1 keer online. Allebei top. Goed geinformeerd, uitstekende artikelen en snelle levering.

Goede service en goede kwaliteit

De airtracks die we hebben besteld zijn van goede kwaliteit. Ook de communicatie en service verliep vlot en correct.

Uitzoeken van de juiste onderdeelen

bij onze elfje Trampoline was de bescherming stuk gegaan en met hulp van jullie hebben wij nu een mooie bonte en nieuwe rand naar Spanje opgestuurd bekommen. Helemaal mooie service!!

Snelle levering en gave trampo

Zo blij met de aanschaf van de nieuwe trampo voor onze puber kids. Snel geleverd.

Schitterende dienstverlening, topkwaliteit

12Springs is een zeer betrouwbare en behulpzame leverancier van topkwaliteit. Kinderen zijn niet meer uit onze tuin weg te slaan, nu de flat to the ground er ligt :-) Zij zijn unaniem: de beste springervaring ooit!

Makkelijk bestellen, snelle levering ondanks corona en goede info per telefoon

Trampoline besteld, waarbij werd vermeld dat de levering langer kon gaan duren vanwege Corona. Ondanks dat was de trampoline binnen een week geleverd. Telfonisch advies gevraagd waarbij duidelijke informatie werd gegeven. Later ook een afdekzeil aangeschaft bij 12 Springs Trampolines naar aanleiding van de eerdere ervaring. Zou 12 Springs Trampolines zeker aanbevelen

Supersnelle levering van een goed produkt

Scherpe prijs, snelle levering, goede produkten!

Snel geleverd, goed product en reageren ook snel op vragen

Onze trampoline werd snel geleverd maar de. Bezorger was een doos kwijt. Om rennen ander in goede banen te leiden meteen contact opgenomen met 12springs en die mail werd zeer snel beantwoord. De trampoline zit nu al enkele weken in de grond en voldoet geheel aan de verwachtingen. De Akrobat was de eerste dagen wel heel erg stug maar is nu goed ingesprongen

Je leerd er heel veel mee bijna alles is mogelijk een prachtig product

Het personeel is zeer klantvriendelijk en zij hebben echt verstand van hetgeen zij verkopen.

Je krijgt goede uitleg en snel reactie als je per mail een vraag hebt gesteld. Na levering liepen wij tegen wat kleine zaken aan (onwetendheid van onszelf) en daar werd snel op gereageerd. Heel fijn en professioneel.

Geweldige trampoline en ook na afloop goede service

mooie kwaliteit trampoline

Helaas is het bij de levering niet helemaal goed gegaan. Kinderen hebben lang op de trampoline moeten wachten. Uiteindelijk heb ik zelf de trampoline opgehaald. De rand ligt niet mooi vlak maar krult op. Kinderen hebben wel heel veel springplezier. De flat to ground ( maat 430-305) springt fantastisch. heb je de ruimte in de tuin, neem dan deze maat. top. Zou ik de volgende keer weer bij 12springs een trampoline halen? Ja. De Coronatijden zijn voor iedereen lastig, of je het nu rustig hebt of druk. Dat moet je dus ook in de beoordeling betrekken.

Goed bedrijf en goed product

Mijn zoon heeft een airttrack schans gekocht van 1 bij 2 meter en 40 cm hoog. Hij combineert die met een airtrack van 1 bij 3 meter. Dit is volgend hem een perfecte cominatie. Voorsat hij tot aankoop overging, konden we langs komen om eea uit te proberen. Ontvangst was gastvrij. Mijn zoon met twee vriendjes hebben een hele ochtend zich kunnen uitleven op alle airtracks en trampolines die stonden opgesteld.

Gewoon fantastisch!!

Hallo beste mensen, Ik heb een kleinzoon die helemaal idolaat is van freerun, van s,morgens vroeg tot s,avonds laat stuitert hij van zijn trampoline naar zijn airtrack en terug. Hij maakt de mooiste salto,s en flips en raakt nooit vermoeid. Hij FaceTime,t met mij terwijl hij aan het springen is dan kan ik meekijken en genieten van zijn mooie sprongen. Wat zou ik hem graag gelukkig maken met zo,n mooie nieuwe 12 springs airbox. Dus ik zou heel graag kans maken op zo,n fantastische airbox van 12 springs. Met vriendelijke groet Marjo van Vugt

12springs helped us through COVID-19

Tijdens Corona konden onze turnsters en freerunners niet op hun eigen binnen locatie trainen. Na de meivakantie kwam daar iets verandering in en mochten de kinderen buiten trainen. Mede door 12springs waren er voldoende kwalitatief fantastische airmaterialen waar meer dan 100 P.i.T kinderen dankbaar gebruik van hebben gemaakt! Bedankt 12springs, wat een geweldige geste. ❤️

Zeer goede ervaring en snelle levering.

De airtrack voor onze dochter bleek een langere levertijd te hebben, dan eerst stond vermeld. Erg jammer want het was een verjaardagscadeau. Na er een telefoontje aan te hebben gewaagd, was de airtrack tóch nog op tijd voor haar verjaardag. Wat een goede service. Ze is enorm blij met haar airtrack.

Goede service en product geleverd van goede kwaliteit

Wij bestelden een blauwe airtrack, omdat deze het snelst leverbaar leek. Een dag later werden wij gebeld met de vraag of we ook een groene of zwarte wilden bestellen, omdat deze sneller leverbaar was. Het werd dus een groene. Een dag later werd deze airtrack al geleverd. Onze dochter is er erg blij mee.

Fijne trampoline

Wat een fijne trampoline. Hij zit degelijk in elkaar en springt heerlijk!

Goede service en kwaliteit!

Bij 12Springs Trampolines een Acrobat Trampoline besteld. Snel geleverd, een goede service en duidelijke gebruiksaanwijzing bijgesloten. Wij en alle kinderen in de buurt hebben er plezier van! :-)

Super snelle levering in kwaliteit!!

Besteld en kreeg al snel een mailtje dat het mogelijk was om sneller te leveren als ons dat uitkwam. Makkelijk in elkaar te zetten en goede kwaliteit...

Uitstekend bedrijf!

Goed bereikbaar en erg dienstverlenend. Trampoline spreekt voor zich.

Springt eruit in service en kwaliteit!

Met de duurzame, veilige en hoogwaardige producten van 12Springs, springen acrobaten en gymnasten een gat in de lucht en bereiken ze grote hoogten. 12Springs is al 30 jaar een ware hoogvlieger op het gebied van trampolines en airtracks. Met de geboden service en kwaliteit staat 12Springs op eenzame hoogte.

Prijs kwaliteit is dik ok

Goede service, snelle reactie op mail, hele goede trampoline

In coronatijd een trampoline besteld, werd toch nog heel snel geleverd en op mailcontact werd snel gereageerd! Bij het langsgaan in Rhenen werden We erg welkom ontvangen en alles mocht even uitgeprobeerd worden! Fijne zaak om je trampoline aan te schaffen. Mijn zoon vind de trampoline na maanden intensief gebruik nog erg goed qua vering

Duidelijk, van bestemming tot levering

Mijn dochter bestelde een airtrack. Heel transparant over de levertijd en goede informatie over de verzending. Op vragen via de mail werd snel en duidelijk gereageerd. Een aanrader!

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT