Filtre

Topkwaliteit en supersnelle levering

goede voorlichting, je mag uitproberen, ingraven wordt geregeld. Echt professioneel.

goed vering en licht

Ik vind de airbox super fijn veren . De airbox is heel dik en daarom veert hij lekker hoger. Ik heb verschilende producten van jullie zoals een schans en de Acrobat trampoline over alles ben ik super enthousiast. Alles werd binnen een korte tijd geleverd en jullie trapoline veert veel hoger dan mijn oude : )

Echt een aanrader

Na wat wikken en wegen toch besloten om de airtrack te kopen. 6x1x0,20. Want tja het is best prijzig. Maar we hebben hem nu enkele maandag en het is echt z'n geld waard. Met 3 turnmeiden wordt de airtrack bijna dagelijks gebruikt. Zowel binnen als buiten. Het is het mooiste cadeau ooit volgens onze dochters haha. Dus twijfel je nog. Ik zou zeggen BESTELLEN. De levering was ook top.

Dochter heeft er uren plezier mee, niet alleen om op te trainen :)

Mijn dochter heeft een airtrack gekregen voor haar verjaardag. Super makkelijk op te blazen, leeg te halen en in leuke bijgeleverde tas op te bergen. Ze traint er iedere dag op, als ze even niet traint leest ze er wel een boekje op of kijkt ze op haar tablet of telefoon. Dus niet alleen een trampoline maar ook een bank....

Super spullen goeie qualiteit fantastische service.

Airtracks getest helemaal super.!!! Daarna besteld thuis afgeleverd.(Super service). Al meer dan een jaar aan het springen in zon en regen en de airtracks kunnen nog steeds over al tegen.. 12springs = 3xsuper.

Het is het beste van het beste

Ik kan er genoeg power uit halen om super coole turn en Freerun tricks te doen. Je kunt er echt alles op doen

Superproducten van topkwaliteit

We zijn superblij met de airtrack van 12springs. We hebben er heel veel plezier mee. Ik heb veel bijgeleerd op de airtrack. Echt top!

Springcomfort is zeer goed!

Ok, je betaalt er wat meer voor dan de reguliere merken maar je wordt op een professionele manier geholpen en de kwaliteit van deze trampolines zijn echt goed...De kids staan hier in de rij omdat de trampo van 12springs zo fijn springen. Kortom het geld meer dan waard!

Fantastische levering plus goeie qualiteit

Het springt12m hoog plus ik heb alles informatie Gevonden die er was op team tamtum plus ik volg jullie op insta later.

Goede klantenservice, duidelijke handleiding om trampoline te installeren, mooi materiaal en springt super.

Zeer goede trampoline.

We hebben een paar weken geleden een trampoline gekocht de levering was erg snel, ondanks de coronatijd. De trampoline is erg makkelijk in elkaar te zetten en springt super fijn.

Hele goede service en denken goed met je mee.

Super behulpzame en ervaren mensen. Zij denken goed mee met wat je wilt en wat het veiligst is voor jou. Ook een heel mooi showterrein.

Goede keus om bij jullie een airtrack te kopen de damens zijn dolblij met deze keuze maar vooral de goede service hier zijn wij enorm blij mee zo'n block is hier dan meer dan welkom M v g familie nijland

Prima communicatie

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag per mail. Na de bestelling zijn we goed op de hoogte gehouden ivm datum levering. Zeer tevreden over de Airtrack, onze dochter kan er goed op turnen en het is stevig genoeg zodat papa zich ook kan uitleven.

Super klantvriendelijk en een bedrijf die met je meedenkt

Vanwege Corona een airtrack besteld voor mijn dochter. Voorkeur ging uit naar mint, maar omdat de mint bij de nabestelling ook op was en de tweede nalevering langer op zich liet wachten, heb ik toen gevraagd om levering van een airtrack ongeacht de kleur. Kreeg binnen enkele uren een reactie van 12Springs, dat ze hier rekening mee zou houden. Uiteindelijk was het 12Springs toch gelukt om een mint versie voor ons apart te zetten bij de eerste nalevering. Mijn dochter supergelukkig en ze oefent nu hard op de airtrack die van haar mee op Vakantie moet.

Super service, snel antwoord via mail. Komen hun belofte na. Mijn dochter is zoooo blij met haar airtrack.

uitstekende ervaring

Ze hebben goed met mij meegedacht toen ik airtracks bij ze besteld heb. De levering is goed afgehandeld. Uitstekende service.

Onze 7 kleinkinderen.zijn er ontzettend blij mee, hij springt heel erg fijn.

Wij hebben de trampoline aangeschaft voor onze kleinkinderen. Ze hebben ook allen een trampoline bij hun eigen huis, maar die van opa en pma springt het best ! Heerlijk voor ons om ze bezig te zien, lekker in de buitenlucht, lekker in beweging.

Flippin' amazing !

Supergoeie airtrack van 3x1x0.2 van 12springs. Al veel tricks op geleerd! Veert goed en je kunt zelf kiezen hoe hard of zacht je de airtrack wilt. Snel op te pompen en snel op te ruimen. Best gemakkelijk om mee te nemen ergens naar toe. Heul blij mee! https://youtu.be/6yaqeucX1F4

Behulpzame medewerkster, top product.

Mijn dochter had lang gespaard voor een airtrack. Deze was echter steeds uitverkocht. We hebben van een meer dan behulpzame medewerkster tekst en uitleg gekregen. Ook over een reservering plaatsen. Na veel geduld heeft ze haar airtrack. En ze is zoooo blij. Stevig product, netjes verpakt, fijne pomp. Top gewoon. Mijn dochter heeft al aardig wat uurtjes op de airtrack doorgebracht.

Klantvriendelijkheid staat voorop

Goede service door duidelijke uitleg en hulp bij installatie. Leverfout werd nog dezelfde dag opgelost!

Professioneel, klantvriendelijk en betrouwbaar.

Wij zijn mega blij met onze trampoline. Door de Corona crisis was het niet mogelijk voor ons om van te voren de trampolines te bekijken. Even gebeld en we werden via de telefoon goed geïnformeerd. Trampoline springt fantastisch. Geen idee dat een trampoline zo hoog kon. Hier gaan we nog vele jaren plezier van hebben. Goed bedrijf met een mooi product!

Hele goede ervaringen met dit bedrijf, snel en goed

Na de bestelling een snelle levering en het materiaal is top. Onze judoka's maken nu de mooiste worpen op de airtrack maar het is ook heel leuk om de airtrack te gebruiken voor tegekke spelletjes. Bijvoorbeeld, ga allemaal op de airtrack zitten of staan en probeer iedereen er af te duwen. En word zo koning van het eiland. Grandioos spel

Ruim en zeer leuk assortiment

Door het ruime en zeer leuke assortiment veel keuzes en snelle levering

Mijn dochter had een AirTrack besteld en was snel geleverd en heeft er heeel veeel plezier mee

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT