Filtre

Uitstekend geholpen, snelle reactie via mail

Een airtrack besteld die niet voorradig was, keurig op de hoogte gehouden via mail. Nog iets eerder geleverd dan was aangegeven. Super tevreden

Airtrack is a product of good quality

Some issues with the shipping, otherwise good followup

Super snel en correcte levering

Net ietsjes meer

Super. Na 1trampoline bij jullie gekocht te hebben, besloten om de tweede ook bij jullie af te nemen. Ook nog eens korting gekregen, super bedankt. De Acrobat is super in de smaak gevallen bij mijn dochter en haar vriendinnen.

Prima Airtrack materiaal voor een zeer goede prijs

Als turnvereniging waren we al een tijd op zoek naar een Airtrack en hebben nogal wat marktonderzoek gedaan. We zijn bij 12Springs uitgekomen. 12Springs valt op door de peroonlijke benadering met gedegen advies (bv over antislip matjes en andere nuttige hulpstukken. 12 Springs reageert snel per mail of telefonisch en nodigt je uit om het materiaal te komen uitproberen. Levert zodoende maatwerk voor turnverenigingen. Duidelijke website, heldere prijsstelling. Alle materialen werden met pomp en reparatieset geleverd, vaak moeten die nog los bijbesteld en betaald worden, hier niet dus. Levering was binnen enkele dagen geregeld.

Goede service goede kwaliteit stipte levering

Goede professionele uitleg en uitstekende service

We werden vriendelijk geholpen. Geduldig kregen we uitleg over de verschillen tussen de trampolines en de verschillende opties. Er werd goed meegedacht met ons en de optimale leveringstijd werd bepaald een aanrader!

Goede service, komen hun woord na en probleem werd snel opgelost!

We hebben goede ervaringen met 12 springs trampolines. We hebben een airtrack aangeschaft, kwam volgens afspraak op tijd binnen. WE kregen een probleem met het ventiel. Helaas lukte het ons niet om deze eruit te halen. Toen hebben we een nieuwe gekregen. Al met al een goede service!

Schitterende service!!

Wij bestelden de grootste flat to te ground trampoline van Aktobat en deze zou net na de verjaardag van onze zoon (8) geleverd worden maar men heeft na onze vraag hemel en aarde bewogen om toch te kunnen leveren vóór zijn verjaardagsfeestje! Als dat geen Topservice is... Danku 12springs!! Keep it up!!

Keurig advies, volgens afspraak alles geregeld

Goede kwaliteit.

Goede ervaring, mooie tuin, snelle communicatie

Prima ervaring gehad bij 12Springs in de tuin, duidelijke uitleg van vriendelijke man gekregen. Uiteindelijk trampoline besteld en zowel telefonisch als via email goede communicatie mee gehad. Nu wachten we nog even op onze trampoline na de vakantie, zin in!

12Springs springen als een veer!

De trampolines van 12Springs zijn geweldig omdat ze echt goed jumpen. Al mijn tricks lukken perfect: de salto, de schroef maakt niet uit met 12Springs komt het goed!

Goede levering, goede kwaliteit.

Met vragen word je heel goed via e-mail op de hoogte gebracht. Zeer snelle reactie binnen een dag. Correcte verwerking van gegevens en de levering was nog eerder dan verwacht. Wij zijn super tevreden.

Super service!!

Op zaterdagmiddag gebeld over een airspot, super vriendelijk te woord gestaan en een uurtje later konden we hem al ophalen! Kind super blij natuurijk, dat het zo snel gelukt was. Zat ook nog een mooie tas bij en een pomp. Helemaal top!

Wil je beste dan gewoon een trampoline bij 12springs!

In de zomer zoektocht uit gekomen bij 12springs. anderen konden niet leveren of afspraken nakomen en de kwaliteit was niet zoals gewenst. dus bij 12 springs uitgekomen. super zware EU kwaliteit Trampoline. Vriendelijk geholpen. ( ze waren officieel dicht maar namen de tijd voor een goed advies.) En het belangrijkste volgens de kids hebben zij de beste trampoline en alle vriendinnen komen nu heerlijk hier springen en genieten.

Werd super ontvangen en me dochter mocht alles lekker uitproberen

We wisten niet wat voor airtrack we moesten nemen verschillende dikte en maten . Toen we aankwamen. Waren ze heel vriendelijke. Vertelde wat we wilde en ze gaven goede advies lieten ook het verschil zien en konden het uitproberen wat me dochter het beste vond .en legde ook uit waarom we deze worst noemt me dochter zo ook beter kwa maat keuze was omdat ze een flik vlak wilde oefenen . Dus wij zijn dikt te vrede . Nu kan ze thuis lekker turnen en veel kunstjes oefenen . Hadden de airtrack 5 meter gekocht 20 cm dik en een rol van 75 . En dat gaat super .

De veren waren erg snel geleverd en zijn van erg goeie kwaliteit

Fantastische producten, fantastisch bedrijf!

Hele mooie artikelen voor alle leeftijden

Super service met nette levering!

Prima afwikkeling vanaf aankoop tot levering aan huis. Netjes op de hoogte gehouden

Fantastische trampoline met een sjieke uitstraling in de tuin

Snel geleverd en prima in elkaar te zetten trampoline. De kinderen kon snel hun energie kwijt en zijn volop bezig met het oefenen van de salto. Zelf voor Noek (1 jaar) is het een feest om lekker te rollen op de trampoline

De bestelde airtrack van 6x1x0,2 meter ziet er goed uit. Achteraf ook erg blij dat we er eentje van 20 cm dik hebben besteld. Deze is namelijk veel meer geschikt voor volwassen meiden. Met een 10 cm dikke airtrack hadden wij de grond geraakt. Voor jongere kinderen is die wel geschikt. De levering duurde relatief lang, maar dat is te begrijpen. Verder pompt de airtrack binnen 5 minuten op met de bijgeleverde pomp. En pompt die binnen 3 minuten leeg. Wat ideaal is. Wij zijn erg tevreden met onze airtrack!

Zeer blij met de persoonlijke aandacht

Toen ik een bestelling van een trampoline ging doen werd ik niet alleen telefonisch zeer vriendelijk en klantgericht geholpen er werden zelfs direct aanpassingen op de site doorgevoerd om de bestelling mogelijk te maken. Daarna was er een snelle levering zoals toegezegd. De geleverde trampoline was compleet en van goede kwaliteit.

12Springs levert een prima airtrack en heeft een geweldige klantenservice!

Voordat we de airtrack kochten, hebben we eerst telefonisch contact gehad. We werden heel vriendelijk te woord gestaan, onze vragen werden duidelijk beantwoord en we kregen een realistische levertijd. Het pakket werd prima verpakt én volgens afspraak geleverd. De airtrack is gemaakt van degelijk matriaal en met de bijgeleverde elektrische pomp, is het in een mum van tijd opgepompt. Ook op het gebied van after sales is de klantenservice écht een klantenservice. Kortom een betrouwbaar bedrijf waar je met een gerust gevoel bij kunt bestellen!

Superservice en topkwaliteit!

voor mijn dochter een airtrack besteld, we werden prima geïnformeerd over de leveringsperiode en de airtrack kwam goed verpakt aan. Hij is van goede kwaliteit en de dochter is er superblij mee.

super service

Hele goede service, al mijn vragen werden heel vriendelijk en goed beantwoord. Was niet op voorraad, maar kon gereserveerd worden, en ook op de afgesproken tijd netjes geleverd. Kwaliteit is ook heel goed, en mijn dochter is superblij met haar airtrack.

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT