Filtre

Snelle levering van een goed product!

Een airtrack besteld met een laagste prijs! Levering sneller dan verwacht. Kortom, prima bedrijf met goede communicatie!

Zeer tevreden met de flatground Akrobat Orbit trampoline!

Onze zoon is super blij met zijn flatground Orbit trampoline. Wel wat latere levering dan verwacht en het wortel doek zit er standaard niet meer bij. Goede en snelle correspondentie.

Die moet nog komen! Maar de het contact tijdens het wachten op de levering is snel en goed!

Wij (vooral mijn dochter) moeten nog even geduld hebben op de airtrack. Toevallig van de week een bericht gestuurd of er zicht op is hoe lang het ongeveer nog duurt en ik ben blij met de snelle (en leuke) reactie. Zodra er salto’s gesprongen worden deel ik graag onze ervaring met jullie! Ik hoop dat dit onze gecancelde reis naar Thailand de pijn een beetje verzacht in de zomervakantie

Ik ben tevreden

Product op tijd geleverd en in goede staat, kwaliteit uitstekend!

Top trampoline van Team Tantum!

Goede levering, heldere communicatie en geweldige trampoline! Enorm degelijke kwaliteit, hoge veerkracht en prachtig vlak met de grond. Het is de flinke investering zeker waard!

Fijn bedrijf

Goede communicatie en kloppende levertijden. Erg blij met onze Acrobat trampoline.

Fantastisch goede airtrack

De airtrack van 12springs is van super kwaliteit, makkelijk op te pompen met de meegeleverde elektrische pomp. Super voor alle stunts en aanleren van turnoefeningen. Zelfs als buikglijbaan gebruiken we de airtrack voor nog meer fun

correcte service

Heel blij met onze inground trampoline, hier gaan ons kindjes jaren plezier mee beleven, leveringstermijn was onduidelijk, maar heel goed opgevolgd en trampoline goed in ontvangst kunnen nemen.

Onze ervaring is klantvriendelijk, goed advies en goede levering.

Onze ervaring met jullie is goed. We mochten in de showtuin komen proefspringen. Hier werden we prettig ontvangen. Het advies was goed. Ook de online bestelling en het telefonisch contact dat we hadden was positief. We werden vriendelijk te woord gestaan.

Erg goed

Alles compleet en op tijd geleverd. Goeie kwaliteit

Top product en service!

12 springs is begaan met hun klanten. Ze luisteren eerst naar wat je zoekt en stellen dan het juiste product voor. Professioneel advies en goeie service. Ik had eerst een fout besteld product en afhandeling en retour gingen super vlot.

Super lieve mensen die ons heel goed hebben geholpen en heel duidelijk hebben uitgelegd wat de verschillen zijn tussen de trampolines. Hierdoor hebben wij de perfecte trampo aan kunnen schaffen voor onze zoon. Hij heeft de Akrobat primus flat nu bijna 2 maanden, hij spring zo'n beetje de hele dag en heeft al heel veel tricks bij geleerd.

GEWELDIG BEDRIJF!

goede ervaring met de bedrijf!! Goede en snelle service. En de trampoline is geweldig. Heerlijk springen goed vering hij ligt plat in de tuin waardoor het er ook nog erg mooi uitziet. Een goede keuze en hier gaan we met ons gezin nog erg veel plezier van hebben.

Goede kwaliteit

Ik heb telefonisch contact gehad omdat ik een aantal vragen had over een artikel. Ik kreeg een vriendelijke mevrouw aan de lijn die mijn vragen goed beantwoorde. Ze heeft mij zelfs geholpen de bestelling te plaatsen. Het is goede stevige kwaliteit, kinderen zijn er super blij mee.

goede kwaliteit en snelle levering

Veel plezier van de trampoline en de airtrack! Jammer dat ons niet was verteld dat de montageinstructie voor de schuimrubberrand van de trampoline per mail werd verstuurd. Nu hebben we zelf uitgevogeld hoe dat moest en dat kostte heel veel tijd!

Blije kinderen én blije man!

We zijn ontzettend goed geholpen en geïnformeerd bij het uitzoeken van een trampoline bij 12Springs. We hebben er nu een mooie, grote trampoline gekocht die beduidend minder lawaai maakt dan onze oude trampoline. Kinderen zijn blij omdat ze coole trucjes kunnen gaan doen en man blij omdat hij niet gek wordt van het lawaai :-).

Kwaliteit op elk vlak. Service, materiaal en bezorging.

Wij hebben een airtrack besteld en snel ontvangen. Elke vraag werd snel beantwoord, zowel via de email als telefonisch. Mijn dochter heeft haar airtrack kunnen vergelijken met die van een aantal vriendinnen. Zelfs zij gaven aan de airtrack van 12springs erg goed en fijn te vinden. Zowel de kwaliteit als der prijs van de airtrack is geweldig. Bedankt mensen

Super tevreden met 12springstrampolines

Voor mijn dochter een airtrack gekocht via 12springstrampolines. Na wat zoektochten op het internet bleek 12springstrampolines de goedkoopste te zijn. Aangezien de airtracks bijna overal uitverkocht waren zat er een levertijd op. Dit was duidelijk aangeven op de site en bij de bestelling. Uiteindelijk werd de airtrack zelfs een paar dagen eerder geleverd dan aangegeven was! Mijn dochter is er super blij mee!

Klant is koning

Wij kunnen enkel maar positieve comment geven over dit bedrijf. Wij konden telefonisch terecht na de reguliere uren voor het plaatsen van een bestelling van een trampoline. Na de levering kregen wij telefonisch bijstand tijdens het plaatsen door ons. Wij hebben zelf schade toegebracht aan onze trampolinerand maar ook hiervoor hebben ze samen met ons naar een oplossing gezocht om dit te vervangen op een manier waarin we ons beiden konden vinden.

Van vraag tot levering, als klant voel je je echt een king!

Wij hebben de Airtrack online besteld. Is netjes afgeleverd bij ons thuis. Onze dochter is heel blij met haar Airtrack. En zou hem graag cadeau willen doen aan haar nichtje. Zodat ze samen kunnen gaan springen. We zijn benieuwd naar de winnaar van de winactie. Hartelijke groet, Djanice en Anne Marie

Zeer ervaren mensen die je fantastisch helpen!

We hebben voor onze gymvereniging airtracks besteld. We werden goed geadviseerd door mensen die er verstand van hebben. Denken goed mee. Daardoor hebben we de juiste materialen kunnen bestellen, die goed van kwaliteit zijn. Wij zijn een tevreden klant!

Perfect!

Goed advies gehad over type trampoline. Goede kwaliteit en levertijd volgens afspraak. Aanrader dus!

Super geregeld!

Al jarenlang hadden mijn kinderen de wens een trampoline te hebben... Na enig speurwerk op internet kwamen we al snel uit bij 12springs Trampolines. Na alle trampolines geprobeerd te hebben op het terrein, hebben we uiteindelijk een keuze gemaakt. De trampoline was snel besteld. Ook het ingraven en monteren ging vlot en deskundig. Kortom: wij zijn super blij met de keuze en begeleiding door 12springs trampolines. Aanrader!

goede service en kwaliteit

We zijn pas geleden bij de showtuin rondweg in Veenendaal/Rhenen geweest. We zijn er heel goed geholpen. We mochten alle trampolines en airtracks uitproberen. Onze kinderen vonden het geweldig. We hebben zelf ook de trampolines uitgeprobeerd. Wat springen ze goed! Dat veert echt geweldig. We hebben zelf de flat to the ground van 330 x 244 gekocht. Totaal geen spijt en ik zou het iedereen aanbevelen.

I.v.m. de corona periode waren de sportverenigingen gesloten. Mijn dochter vol vd dat zo jammer dat we een airtrack besteld hadden. Vanaf het moment van 1e contact mail en telefoon gelijk een heel prettig gevoel bij de manier waarbij ik geholpen werd. Ze zijn heel vriendelijk en geduldig. Gewoon een top bedrijf.

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT