Filtre

Top!!!!

12 Springs levert zeer goede kwaliteit.Helpen bij keuze te maken.Correcte levertermijn.Alles top!!!

Perfecte trampoline, goede service en snelle levering

Fijne winkel, goede producten, super kwaliteit trampoline en snelle levering

Heel goede service en contact. Houden je steeds op de hoogte als er een wijziging is in je bestelling. Stellen alternatieven voor en geven je nog een extraatje bovenop!. Heel tevreden over 12 springs ! En al veel aan anderen aangeraden ook !

WebexcellentExperience

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling tot levering incl persoonlijke en snelle communicatie ! Top!

Geweldig stevige airtracks!

Ik heb een geweldige airtrack gekocht en hij werkt super goed! De handleiding die er bij staat voor de pomp is perfect en de pomp is makkelijk te gebruiken/aan te sluiten! Zeker een aanrader om zelf te kopen!

12springs staat voor enthousiasme en persoonlijke begeleiding!

Super blij zijn wij met onze producten van 12springs, een Akrobat trampoline en 12springs airtrack. Heel fijn dat ze persoonlijk de tijd voor je nemen bij je keuze en dat de kinderen alles gewoon goed uit kunnen proberen in de showtuin. Wij hebben twee jonge kinderen van acht en tien en zij zijn gek op jumpen. Heel prettig hoe 12springs ook online door middel van filmpjes met coole tricks laat zien dat bewegen en buiten zijn super cool is. Op een positieve manier kinderen aansporen om te bewegen, dat is heel veel waard!

Wij hebben een Akrobat trampoline aangeschaft en wilden deze graag snel hebben als verjaardagscadeau. Hoewel de levertijd langer was is het toch gelukt om de trampoline snel te krijgen. Vriendelijk personeel en super service. De 10 is echt verdiend.

Goede uitleg in het verschil van trampolines. Daardoor de juiste keuze gemaakt. En hebben ze hier veel spring plezier!

Altijd een correcte manier van handelen!

Heb nu als ZZP-er de eerste trampoline van jullie verkocht. Ben altijd snel en correct behandelt en wanneer er vragen/onduidelijkheden waren, direct geholpen!

fantastisch en zeer betrouwbaar, ontzettend klantvriendelijk!!

Wij hebben in de coronacrisis een trampoline besteld, maar doordat er zoveel vraag naar was moesten we wachten totdat de trampoline geleverd zou worden. Telefonisch contact gehad, hele vriendelijke medewerkers met betrouwbare uitleg en informatie, heel erg fijn. Na de beloofde wachttijd werd de trampoline snel en netjes bezorgd, zoals afgesproken. Ik zal een ieder die een trampoline aan wil schaffen zeker doorverwijzen naar jullie website en winkel. De trampoline is precies zoals er is omschreven en springt ontzettend fijn! Ook de instructies die bij de trampoline zitten zijn duidelijk en makkelijk te volgen. Hartelijk dank 12springs trampolines!

Gewoon uitstekend!

Gewoon uitstekend!

Schitterende trampoline

Een nieuwe trampoline volledig in grond ingebouwd, schitterend resultaat naar omgeving, je ziet ze niet eens liggen. Het springen is fenomenaal goed . Ik heb er ook alleen aangeraden aan eenn vriendin, waar ik ze nu volgende week als ze geleverd is ook ga inbouwen in de grond. Top materiaal.

Gewoon alles perfect !!

We bestelden in april een air track als verjaardagscadeau voor ons dochtertje. Hij werd zelfs vroeger geleverd dan voorzien wat echt fantastisch was! Alles mooi verpakt en prima product met pomp erbij! Een échte aanrader dus!!

Top-trampolines van top-kwaliteit !

Super vlotte communicatie en afhandeling bij de online aankoop van een Acrobat trampoline! Perfecte en stipte levering! Intussen werd de trampoline ingebouwd in onze tuin, vlak met het gras, wat een prachtig resultaat geeft ! De trampoline is top-kwaliteit, maakt geen storend lawaai, heeft uitstekende springveren en zo zijn wij en vooral onze kids super tevreden!

Wij hebben de Akrobat Primus Flat to the ground Trampoline 520x305 zwart besteld. Levering was tijdig volgens afspraak. De verpakking was goed en de spullen zijn onbeschadigd afgeleverd. Tijdens de montage hadden we zo nu en dan vragen en deze werden vriendelijk beantwoord. De Akrobat is een super fijne trampoline. Veerkracht is super. De kids hebben nu veel springplezier!

Zeer behulpzaam

Snel een trampoline voor ons geregeld terwijl het een super drukke tijd was. En erg goed geholpen. Goede service en uiterst vriendelijk!

Helemaal blij!

Mijn dochter doet alle dagen oefeningen op de airtrack. Hij ligt zelfs in de woonkamer! Stiekem vindt de rest van de familie het ook leuk om er even op te springen.

Ik heb een hele goede ervaring met 12Springs. Goed advies over het ingraven van de trampoline, zeer vriendelijk te woord gestaan. Het bescherm net wilden we toch niet gebruiken en mogen we terugsturen. Super service. De kinderen springen elke dag op de trampoline, de kwaliteit is heel goed.

goede service geweldig product

De bezorging was snel. Er was een vertraging met het net, maar dit werd duidelijk gecommuniceerd. Het product is eenvoudig te installeren en de kwaliteit is geweldig. Kinderen hebben nu veel plezier.

Zeer persoonlijke service en snelle levering

We zijn heel goed geholpen bij 12springs, erg fijn dat we de airtrack konden uitproberen in Rhenen. En na bestellen een hele snelle levering! Wij waren superblij!

Top service - top kwaliteit

Snelle en correcte levering - trampoline van top kwaliteit- online gekocht maar beschrijving was zeer accuraat

Top producten en Service!

Heb er een grote trampoline voor in de tuin gekocht, werd er goed over geadviseerd. Vooral over het ingraven van de trampoline. Zou er zeker nog een keer wat bestellen en iedereen aanraden!

Persoonlijk, oplossingsgericht en komen afspraken na

Wij hebben impulsief besloten een trampoline aan te schaffen. We konden op kort termijn komen kijken en werden prima ter woord gestaan. Het leveren op kort termijn was nog wel een uitdaging maar uiteindelijk wel gelukt om deze binnen een week binnen te hebben. Bedankt voor goede service!!

Super fijne trampoline

Goede service! Alle tijd voor vragen.

Top trampo

Fijne trampo prima service