Filtre

Zeer tevreden!

Wij kochten bij 12springs Trampolines een exit kickback multi-station voor onze zoons. Elders werd deze voor een lagere prijs aangeboden dan bij 12springs en bij navraag werd direct de prijs voor ons verlaagd. Goed telefonisch bereikbaar met een prettig contact. Ook aan de beloofde levertijd werd voldaan. Wij zijn dan ook zeer tevreden!

Goed product, betrouwbare levering

De kinderen zijn erg blij met de gekochte airtrack. Na een aantal weken gebruik is de conclusie dat het een prima kwaliteit airtrack is, hij wordt intensief gebruik. De levertijd was wat lang, waarschijnlijk door schaarste door corona, maar er is altijd duidelijk over de levertijd gecommuniceerd, zelfs al voor het bestellen. De genoemde levertijd is prima nagekomen. Een klein minpuntje: de geleverde draagtas is al snel gescheurd, wellicht dat het gewicht van de airtrack iets te hoog is voor de stof waarvan de tas is gemaakt.

Topservice

Snelle levering. Goede en snelle communicatie gehad via de mail en telefonisch. Mijn kinderen zijn heel erg blij met het (tot, zoals gevraagd, in de woonkamer) geleverde product.

TOP!!

Wij hebben de akrobat flat to the ground trampoline gekocht. Het was even een werkje maar wat een geweldige trampoline!! We hadden eerst een andere maar wat een verschil met de akrobat. Veel betere kwaliteit, mooi vlak in de grond en de mat is gewoon super! Mocht je een trampoline willen aanschaffen dan zou ik zeker voor deze gaan! Tevens een afdekhoes gekocht die perfect aansluit. Goede service en duidelijke communicatie!

Snelle en correcte levering. Mooie producten en goede kennis de markt.

mooie showtuin aanwezig. Wij zijn goed geïnformeerd over de kwaliteit en veiligheid. Kennissen ervaren de lange kwaliteit met een trampoline welke hun al meer dan 20 jaar gebruiken. Top zaak

Mega super tof materiaal om overal te kunnen turnen!

Zeer tevreden van de airtrack van 3m en verbindingsstuk, onze dochter heeft zich perfect kunnen uitleven wanneer ze niet in de zaal mocht.

Goeie service, snelle levering en topkwaliteit

Al eerder via onze turnvereniging een airtrack set besteld bij 12springtrampolines. De set werd snel geleverd en de turnsters hebben er heel veel plezier van gehad. Toen onze dochter een eigen airtrack wilde aanschaffen hebben we geen moment getwijfeld en opnieuw hier besteld. De airtrack werd snel geleverd, helaas was de postbezorger wat fanatiek geweest met het pakket en was de pomp stuk, maar ook dat werd binnen een dag opgelost. Super service en kwaliteit!

Super goede kwaliteit en snelle levering

We zijn super tevreden goed kwaliteit en goed geprijsd artikelen zeker waar voor u geld

Goede prettige service

De airtrack die ik wilde bestellen was niet leverbaar. Prettig email contact over gehad en goed up to date gehouden. Mooie en fijne airtrack voor mijn zoon die op Freerunnen zit en veel op de trampoline is te vinden. Nu nog een Airbox :)

Zeer positieve ervaring

Zeer positieve ervaring, snelle levering en kwalitatief materiaal

Zeer uitgebreide informatie gekregen en supervriendelijke mensen! Aanrader!!

Hoes gekocht, snel geleverd

Top bedrijf!

Helaas was onze airtrack bij aankomst wat beschadigd, contact gehad en zonder problemen hebben ze een nieuwe opfestuurd, dit duurde wel ff voordat hij weer op voorraad was maar we mochten gewoon de beschadigd airtrack gebruiken, top!!!

Fantastische beleving!

De trampoline is een groot succes en de beste die we ooit gehad hebben! Zeer goede kwaliteit! Netjes geleverd met duidelijke beschrijving.

Heel erg goed!

Snelle verzending. Erg mooie en kwalitatief goede producten voor een fantastische prijs.

Correct !

Geleverd zoals afgesproken en vlotte reactie per e-mail.

Trampoline is het meest gebruikte speelgoed ooit

Onze flatground trampoline was direct een hit voor de kinderen. Hele proces verliep vlot: duidelijke informatie over orderstatus, levering en goede technische ondersteuning. De trampoline is van hoge kwaliteit, ziet er heel strak uit en springt fantastisch. Kortom: top!

Super mooi trampolines

Heb een akrobat gekocht super kinderen zijn super blij. Mat springt super

uitstekende kwaliteit en heel klantgericht

Wij hebben sinds kort een trampoline van 12SPRINGS Trampolines Hij is perfect geinstalleerd en de klantenservice is uitstekend. Wij kunnen dit bedrijf zeer zeker aanraden. Complimenten!

Air track top produkt!

Goede klantenservice, ondanks wachttijd voor de aflevering goed op de hoogte gehouden en persoonlijke benadering

Super service en top kwaliteit

Sinds we onze trampoline hebben, vinden onze kinderen eigenlijk alleen deze fijn. Hij werd keurig thuisbezorgd en mijn vragen die ik nog had werden snel beantwoord. Eigenlijk werd levertijd later dan afgesproken. Ik had juist al van alles geregeld voor het graven en zo. 1 telefoontje verder en het was geregeld; toch levering op afgesproken datum!! En super kwaliteit!!!

Super goede trampolines heel fijn om op te springen.

Het komt heel snel aan en het werkt heel goed.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekende producten

Hallo mijn naam is felice en doe aan freerunning ik heb laats een freerun bal bij jullie gekocht en heb deze ingegraven in mijn tuin dit is de beste freerun bal die ik ooit heb gehad . Ik hoop dat ik de airbox win dat zou heeel leuk zijn . Jullie zijn een top bedrijf en hebben uitstekende producten . Met vriendelijke groeten Felice.

Trampoline is top! Compleet geleverd en duidelijke handleiding.

Ik ben zo Blij met de nieuwe Akrobat Trampoline dat er tientallen kinderen in de wijk zijn komen springen en dat ik dezelfde trampoline bij 3 bekenden heb aangeraden. Zij, ook uit Eindhoven, hebben deze de afgelopen weken ook aanschaft. Dus 5sterren review van mij en ik raad het ook persoonlijk aan bij vrienden en bekenden en dat doe ik alleen maar als ik echt tevreden ben

Ondanks de lange levertijd, werd onze bestelling plots enkele dagen vroeger geleverd. Heel tevreden van onze aankoop.

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT