Filtre

Prima bedrijf!

Wij wilden graag een airtrack kopen en zagen door de bomen het bos niet meer, op internet werd zoveel aangeboden. Dan is het prettig als je een bedrijf in NL zelf vindt, waar je ook gewoon mee kunt bellen en mailen, dat komt betrouwbaarder over dan een vage buitenlandse website. Helaas was er wel een lange levertijd maar ook dat werd uitgelegd en uiteindelijk kregen we onze airtrack goed uitgeleverd en hebben er veel plezier van!

Super!!!

Super producten en super service met 1 woord een top bedrijf

Een goede ervaring!

Heel fijne communicatie. Snelle levering en goede kwaliteit.

Voor onze jongste zoon, 10 jaar, een airtrack gekocht, super goede kwaliteit, zowel de airtrack als de service. Weet zeker dat hij ongelooflijk gelukkig word als hij wint, kan hij zijn freerun skills nog meer oefenen en verbeteren

snel geleverd, nieuwe model. instructie ontbrak.

importeur dus dichter bij de leverancier van akrobat en geen chinese onderdelen zoals berg. Werd snel geleverd en was het verbeterde model met extra verbindingen. Helaas ontbrak de gevraagde extra instructie en zat er een moeilijk vindbare sticker op de doos met advies de draadeinden eerst vast te maken en daarna de springmat, dus alles weer los.

Fantastis waar ik mijn kind mee gelukkig maak.

Zelf ervaar ik het niet maar mijn dochter doet tumbling en kan zo haar kunsten beter uit oefenen. Ze doet in oktober haar communie zou to zijn ams ze een extra cadeau krijgt dat wij haar niet kunnen geven.

Vriendelijke en vlotte service

Ik kocht 2 airtracks. Dochter is er heel tevreden mee. Telefonische service voor- en achteraf was top.

Goed bedrijf, spullen zijn tijdig geleverd en voldoen aan de verwachting. Kortom ik zou er zo weer bestellen.

Kwaliteitsproducten en prima service

Al diverse producten aangeschaft bij 12springs. Producten zijn van prima kwaliteit tegen betaalbare prijzen. Service ook prima. Altijd heel prettig en snel contact zowel in persoon als per mail of telefoon. Kortom, zeker aan te raden.

Hij heeft er even op moeten wachten! (door populariteit was de airtrack even niet beschikbaar) maar sinds de airtrack er is springt hij dagelijks op los!! Helemaal blij. Stevig materiaal dus kan tegen een stootje en het maakt helemaal niet uit dat de airtrack nat wordt! Super

Behulpzame klantenservice met duidelijke communicatie en vlotte levering.

Wij twijfelde over welke trampoline we zouden kopen. We werden voortreffelijk geholpen en aangeraden om een iets minder dure trampoline te kopen die beter bij ons zou passen omdat wij als gezin niet zo een intensief gebruik zouden maken als een openbare aangelegenheid. Heel eerlijke en waardevolle info die we meegekregen hebben. De communicatie ging vlot en snel.

Goede telefonische hulp bij het uitzoeken van het juiste materiaal voor onze 2 turnende dochters.

Fijn dat er laagdrempelig contact was met de eigenaar die zelf ook turnlerares was. Tijdens het telefonische contact kreeg ik duidelijk en vakkundig advies. Dit gaf mij het vertrouwen om de airtracks bij dit bedrijf te kopen.

Snelle levering. Product goede kwaliteit

Snelle levering. Product goede kwaliteit

Goede service en deskundig

Deskundig advies gekregen en dankzij hun goede service de trampoline snel in huis

Snel, vriendelijk

Vriendelijk. Prijs goed. Snelle levering.

Topkwaliteit

Fijne ervaring met 12springs trampolines. Airtrack 6 meter aangeschaft. Dit is echte proffecionele kwaliteit! Snelle service. Duidelijke en vriendelijke communicatie. Gewoon heel prettig. Kortom dikke aanrader! Van ons een dikke 10!

Top service!

Eerder heb ik via een extern bedrijf een 12springs airtrack gekocht. Echter kwam ik er achter dat deze airtrack niet volledig bij mij paste. Ik heb vervolgens contact gezocht met 12springs en ben toen fantastisch goed geholpen. Ik heb advies gekregen en direct een airtrack besteld. Na 5 dagen heb ik mijn airtrack al in huis (met tas, pomp en garantie) en ben ik dolgelukkig! Ik zeg echt top service! Dank jullie wel!!

Super tevreden met de service, begeleiding en kwaliteit van 12Springs

Na een niet onbewogen ervaring voor de aanschaf van een airtrack uiteindelijk bij 12Springs terecht gekomen. Hierbij persoonlijk telefonisch contact gehad voor enkele bijkomende inlichten waarbij wij heel goed geholpen werden bij al onze vragen en bleek dat hetgeen we naar op zoek waren nog bij hen direct beschikbaar was. Daarmee de bestelling doorgevoerd en de daaropvolgende dag - volledig volgens afspraak - de airtrack met alle beloofde toebehoren netjes bij ons geleverd. In enkele minuten, met de bijgeleverde pomp, de airtrack opgeblazen en onmiddellijk een aantal super-tevreden kids die er gretig hun kunsten konden op showen. Algemeen gezien een SUPER Tevreden ervaring!!! Zeker aan te raden met deze mensen samen te werken!!

Zelf na 19 uur een telefoontje, i.v.m ongerustheid of de airtrack zou komen.

Makkelijk bereikbaar, eerlijke gespreksvoering over levertijd en prijs. Communicatie verliep vlekkeloos. Persoonlijke aandacht, duidelijke uitleg over de producten.

Uitstekende winkel

Goede producten, juiste afspreken, geven updates met betrekking tot levering! We zijn erg blij met de airtrack! Groetjes uit Enkhuizen

Super goed snelle levering en nog veel meer

Ik kreeg een mail dat de airtrack was verzonden en de dag erna was hij al toegekomen. De airtrack zelf is super goed kwam met een tas pomp en set voor als er een scheur inzit. Een echte aanrader!!

De trampoline van akrobat is fantastisch. Kinderen vinden het helemaal geweldig. Service van 12springs kan ook niet beter. Topbedrijf!

Onder de indruk...!

Zooo snel geregeld, alle tijd bij bestellen, snelle levering en plaatsing. En zooo netjes ingegraven en gemonteerd, super netjes gewerkt.

Goede service. Snelle levering. Klantvriendelijk.

Heldere website en goede product informatie, kwalitatief goede producten. Komt afspraken na.

Wij zijn zeer tevreden over de Akcrobat trampoline.

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT