Filtre

super goed!!

Onze trampoline, die al van onze eigen kinderen was, nu opnieuw opgeknapt voor onze kleindochter!! Met geweldige hulp van 12 Springs!! De eigenaar die ons telefonische te woord stond heeft ons zeer goed geholpen. Geweldig goede service!! Top!

Top bedrijf!

Goed geholpen, kwalitatief goede producten. Komt afspraken na.

Super!!!

De trampoline springt geweldig! En mijn lampjes waren kapot, ontving ik binnen 2 dagen nieuwe! Dus, de service was ook geweldig!

Product en levering beiden volgens plan en naar verwachting

Contact verliep uitstekend. De schommel is precies zoals beschreven.

Ik werd gebeld om te vragen voor welke trampoline de rand bedoeld is. De bestelde rand bleek niet mooi te passen. Ze hebben een vergelijkbare opgestuurd. Deze past perfect.

Supergave airtrack

Wij hebben twee airtracks van 3 meter met een electrische pomp. Na een jaar zien ze er nog mooi uit en zijn ze kwalitatief goed. Onze airtrack is 10 cm dik en dat is wel een aanrader voor thuis, zo kom je niet op de ondergrond. Je kunt er prima flikflak en overslag etc op doen. De kleur roze ziet eruit als op de foto’s. Een hele mooie prijs-kwaliteitverhouding. Mijn dochter geeft een 9,5 i.p.v. 10 omdat het oppompen wat sneller zou mogen gaan;)

Goede kwaliteit, prijs en service

Wij hebben een airtrack en een airbeam met beide super tevreden! Goede kwaliteit en voor betaalbare prijzen.

Favoriet speelgoed hier in huis!

Wij zijn fan van de airtracks. Hebben een 4 meter in huis (20 cm wel aan te raden) en een air block.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede kwaliteit, netjes verpakt en verzonden

Hele goede service en fijne communicatie

Wat een topper!

We hebben een airtrack 4m een airblock en een airrol. De meiden turnen er zomers buiten mee op het gras en swinters in huis! Dag in dag uit wordt hij gebruikt.

Top product

Helemaal geweldig, makkelijk op te blazen en leeg te laten lopen. Super te gebruiken voor turn oefeningen

Super fijne airtrack, goede kwaliteit! Erg blij mee

Super product!

De airtracks zijn heel fijn, maar ook duurzaam!

We hebben meerdere materialen als airtracks, airblocks en zelfs een heel groot schuinvlak. We werken er dagelijks mee en zijn erg tevreden!

Top producten

Goede producten en top kwaliteit. Na veelvuldig gebruik nog geen lekje te vinden. Prijzen zijn voor de kwaliteit die je krijgt echt top!!

super service

heel goede service, fijn en snelle communicatie en Francis was heel vriendelijk en proffesioneel

Super snelle levering

Heel blij met de fantastische trampoline.

Springt zo fijn!

Mijn kinderen zijn helemaal blij met hun nieuwe trampoline. Ook ik heb er even op gesprongen en hij springt super fijn. Veel beter dan de vorige!

Zeer positief

Net klantcontact. Makkelijk via internet besteld, daarna gebeld en levering was makkelijk te volgen.

Dikke prima

Dikke prima

Pluspunten

prima schommel sympathieke chauffeur

Pluspunten

Levering super snel en product geheel volgens verwachting

Geen

318 Cuneraweg