Filtre

Netjes geregeld

Mijn trampoline moest later geleverd worden. Na een telefoontje was dit heel netjes zo geregeld. Klasse

Snelle levering, goed verpakt

Super blij mee!

In één woord: geweldig! We wilden graag een trampoline in de tuin. Advies gekregen waar we echt wat aan hadden. Het is een hele mooie, stevige, ronde, Primus flat trampoline geworden waar we met het hele gezin heel lang plezier van gaan hebben. Van advies tot levering, service en nazorg, we hebben er alleen maar complimenten voor en gaan jullie dus ook zeker bij iedereen aanbevelen! Nogmaals bedankt!

Sehr hochwertig!

Ein wirklich tolles Trampolin, dass sich auch noch einfach zusammenbauen lässt. Die Qualität ist sehr hochwertig und das Sprungerlebnis einfach toll. Zudem war der Versand auch noch sehr schnell.

Super Qualität und Kundenservice

Wir sind sehr zufrieden mit unserem Airtrack. Leider wurde vergessen, die elektrische Pumpe mitzuliefern. Aber darum wurde sich nach einem freundlichen Telefonat sofort gekümmert und die Pumpe war 2 Tage später auch da. Also alles super.

Topfirma!

Supersnel verzonden, klantendienst is SUPER! Antwoorden snel, denken mee en zijn megaklantgericht. Connector voor airtrack besteld was redelijk kort (20cm). Direct andere verzonden. Super jongens!!

Super Qualität und mega schnelle Lieferung, guter Preis

Lieferung nach nur 3 Tagen, tolle Qualität inkl. Zubehör

Geweldig! Dikke aanrader

Een goede kwaliteit trampolines, mooie scherpe prijzen, geweldige service, super klantvriendelijkheid en een top service! Er misten bij ons een paar doppen van een poot, een veer, er was een verkeerde veer en er was ook een driehoek kapot. Contact opgenomen per mail, snelle reactie, goed opgelost, heel vriendelijk en meedenkend. Echt een hele fijne ervaring!!

Wij zijn eerst bij de zaak zelf geweest, je wordt vriendelijk geholpen met veel kennis! 2e dag na het bestellen van de trampoline werd hij bezorgd!!! Het in elkaar zetten wordt goed uitgelegd in het bij geleverde handleiding. Ons zoontje en wij ook, zijn er heel blij mee!!!!

Goed!

Goed. Echter levering via DPD duurt langer dan met PostNL.

Ist ein Geiles Trampolines

Ist alles super die kinder haben ihren spass auf dem Camping du Barrage in Stolzembourg

Goede ervaring, makkelijke ruiling en goede service

Goede ervaring, fijne service makkelijke omruiling en goed product.

We hadden een probleem maar is keurig opgelost. Dank voor de Service!

Bestelling gedaan en zou bezorgd worden op het moment dat wij niet thuis waren. Mail gestuurd in de ochtend met de vraag of het mogelijk was dat het op een locatie in ander gemeente bezorgd kon worden. Zelfde ochtend nog gebeld en was geen probleem. Kids en vooral dochter erg blij toen ze de air track zagen! Bedankt voor de goede service.

Product zoals beschreven en levering was goed

Mooie stevige airtrack

Snel opgepompt met het meegeleverde pompje. Prima hoogte en lengte. Erg stevig en goede kwaliteit.

prima product en snelle levering

reparatie setje voor de airtrack gekocht. Prima spul en had het snel in huis.

Snelle reactie en prima service

Enkele veren van de trampoline waren kapot en ik kreeg na melding meteen vervangende veren toegezonden. Prima service en onze akrobat trampoline is van zeer goede kwaliteit!

12springs Airtrack is top !

De Airtrack voor mijn dochter is top. 400x150x15 is precies wat ze nodig heeft om te kunnen oefenen zonder dat ze er naast neer komt wat wel eens gebeurde bij de 100 cm.

Ik vind de levering heel goed en duurt kort

De Airtrack zelf is heel stevig en kan niet snel kapot zijn. Ze prijs is laag voor wat je krijgt. Er zitten zelf dingen bij. Een pomp die het heel goed doet, je blaast hem binnen 1 minuut op. Je krijgt ook een setje op te plakken. En ook een hele grote tas waar de Airtrack gemakkelijk in word gezet. De Airtrack zelf spring heel lekker en je kan er veel trucjes mee doen. Dankjewel voor deze goede aankoop. 12SPRING is de beste!

Hochwertige und schöne Matte

Wir sind sehr zufrieden mit der Matte. Verarbeitung ist sehr gut. Das Design der Pumpe müsste mal überarbeitet werden. Eine Handgranate ist vielleicht nicht mehr zeitgemäß.

Top product

Een airtrack besteld, top ding! En een snelle levering

Zeer behulpzaam

Reageren snel op vragen. Airroll was helaas toch te groot en geen probleem om deze om te ruilen.

Uitstekende producten, prima service!

Onze 2e air-track voor onze dochter gekocht bij 12SPRINGS. Weer een groot succes!

alles ok

alles schnell und ordentlich