Filtre

Uitstekend! (Airtrack 15x3x0.3 m)

Fantastische airtrack, springt heerlijk! Het contact met 12Springs hebben we als zeer positief ervaren.

Die Verpackung ist ein Witz, ein riesen Karton für ein kleines Tütchen.

So etwas haben wir noch nie erlebt, ein riesen Karton für ein kleines Tütchen. Das hätte man auch viel kleiner verpacken können, dann wären auch die Versandkosten nur halb so teuer gewesen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snel geleverd en goed verpakt, airtrack zelf is mega goed en van super kwaliteit :)

Mooi stevig product

Helaas duurde de levering langer dan verwacht. Maar een mooie stevig product gekregen met alles er netjes apart verpakt bijgeleverd. Wij zijn er blij mee.

Goed geregeld

Ik belde of de trampoline rand direct leverbaar was, dat was zo, ik hem besteld en de volgende dag al in huis

Netje en geleverd.

Ziet er goed uit, past goed. Alleen het hulp tooltje zat er niet bij. Zelf een gemaakt, dat ging goed.

Super snelle en goede levering

De volgende dag hadden we onze bestelling binnen, dus we er snel gebruik van maken.

Tolles Produkt und exzellente Service!!

Wir sind sehr zufrieden und können nur empfehlen! Da wir nur begrenzten Platz für das Trampolin, brauchen wir ein Gartentrampolin mit dem Eingang an der breiten Seite. Die Suche gestaltet sich als sehr schwierig. Kurz vorm Aufgeben haben wir ein Akrobat-Bodentrampolin mit der gesuchten Größe und Eingang. Wir haben beim Service angerufen und gefragt, ob wir das Netz vom Bodentrampolin für Gartentrampolin umtauschen können. Ohne Extra Kosten dürfen wir umtauschen . Die Lieferung war schnell und wurde sogar bis zum Garten geliefert. Unsere Kinder sind begeistert und springen besser auf diesem Trampolin als auf dem alten.

goede producten met een hoge kwaliteit

de levertijd kan wel wat rapper, maar de producten zijn heel goedkoop en hebben een goede kwaliteit

Stevige mooie airtrack, zoon is super blij!

Na een testrondje in de showtuin heeft mijn zoon besloten de ronde airtrack (diameter 1m) te bestellen van zijn eigen spaarcentjes. Wat een topaankoop! Snelle levering, eenvoudig op te pompen, stevig materiaal, stoere uitstraling en hij jumpt perfect. Mijn zoon is er ontzettend blij mee en is er elke dag druk mee in de weer. Allerlei tricks oefenen zowel binnen als buiten en soms ligt hij er gewoon lekker op te chillen. Hij overweegt zelfs om er nog eentje bij te kopen :-) Moet hij wel weer even sparen. Echt een aanrader!!

Snelle levering en product netjes verpakt. Eenvoudige montage!

Prima, meteen een deskundig advies. Geen wachttijd aan de telefoon. Snelle levering

Ge-weldig

Wij hebben als vereniging een Air-bench cover aangeschaft. Na bestelling hadden wij de bench cover al snel binnen en konden we het product meteen uittesten in de zaal. Voor onze vereniging een mooie aanwinst!

Kwaliteit en snelle levering

Dag na bestelling al aan huis bezorgd. Zeer degelijke trampoline die staat als een huis. Kinderen hebben er vanaf de eerste dag grote lol van.

Super airtrack en hele vriendelijke hulp van Francis

Met behulp van Francis heb ik een airtrack gekocht voor mijn dochter. Ze is er ontzettend blij mee en de airtrack is van hele goede kwaliteit. (dit merk wordt ook gebruikt bij het wedstrijdturnen van mijn dochter) Erg fijn dat het compleet geleverd wordt en daardoor direct in gebruik kan worden genomen. Francis heeft mij telefonisch erg vriendelijk te woord gestaan, advies gegeven en gezellig gekletst over turnen.

Super snelle, vriendelijke service

Wij hadden een springmat besteld die te klein bleek (zelf fout opgemeten). Na een telefoontje kregen we de volgende dag al de juiste springmat toegestuurd. Hele snelle service zodat onze jongens datzelfde weekend alsnog los konden gaan op de trampoline.

Goed, snel en makkelijk

Toen onze zoektocht net begon was het fijn dat wij naar een locatie konden waar je daadwerkelijk de trampoline kon zien liggen. Wij hebben daar een fijn gesprek gehad met advies en tips voor als we de trampoline hebben. Uiteindelijk besteld en met 2 werkdagen hadden wij deze netjes binnen. Monteren is een makkie, het vereist enkel wat kracht hier en daar. Met z’n tweeën ging dit prima.

Uitstekend!

Snelle levering, mooie aanbieding. Eindelijk kan onze dochter ook thuis oefenen op de airtrack. Helemaal compleet geleverd met opbergtas, antislipmat, reparatiesetje én elektrische pomp! Wij zijn er blij mee :)

Tolle Produkte und bei einem Problem wird einem Kunden toll geholfen.

Die air track hält was sie verspricht, unsere Tochter ist begeistert. Definitiv das Geld wert. Bei einem unkonventionellen Anliegen wurde mein Problem gelöst und das ganze zu meiner vollsten Zufriedenheit.

In mijn beleving de beste deal die er is.

Produkt voor een zeer gunstige prijs en snelle levering, in Duitsland. Uitstekende service en nette communicatie. Ik zou er zo weer kopen.

Duidelijk advies en (wederom) fantastisch geholpen.

Onze oude trampoline heeft na jaren trouw dienstverband de geest gegeven. De kinderen inmiddels wat ouder en vooral zwaarder heeft ertoe geleid dat we een nieuwe wilde hebben. Het merk wat we hadden werd niet meer geleverd en dus werden we geadviseerd een ander merk in een wat zwaardere uitvoering te bestellen. Dit heb ik "even" over de winter heen getild. Toen ik de opdracht eenmaal geplaatst had was het ook binnen een week geregeld. Dank jullie wel.

Great products, helpful customer service!

We ordered a couple of air products for our gym and the 12springs customer service was really helpful for consultation, ordering etc. The product are also great so far! The only tiny "problem" is that we struggle to fold part of the items into a size that fits the included bags... instructions for that might be helpful :-D

Een hoop springplezier!

De leerlingen van onze school maken veel gebruik van de airtracks. Wij hebben het complete educatieve airtrack set gekocht. We kunnen niet wachten op de mooiere dagen om de airtrack ook buiten te gaan gebruiken. ook fijn om als energizer tussendoor te gebruiken. Ik zou het leuk vinden als er nog een uitbreiding op uitgewerkte spellen komt, die je kunt doen met het set.

Prachtige materialen, supersnel geleverd, zeer fijne persoonlijke adviezen, goede service.

In een zeer prettig telefonisch gesprek met een zeer vriendelijke en meedenkende meedenkende medewerkster, kreeg ik dezelfde dag de overte met mooie korting op alle producten. Maandag gebeld, Vrijdag de bestelling binnen, afgeleverd in de zaal. Zeer laagdrempelig bij vragen en ruim de tijd voor jou. Je wordt echt als persoon behandeld, wat heel fijn is. Alle lof voor 12spring, in alle opzichten, geen enkele wanklank!

Springt hoog en neemt weinig plek in

Ik ben heel blij met mijn nieuwe trampoline. Eerst had ik Salta, daar leerde ik salto’s op. Op deze Acrobat kan ik nu dubbels en combo’s oefenen. Hij springt super fijn, ik spring soms wel 5 uur achter elkaar! En papa heeft hem ingegraven, dus hij neemt weinig plek in. (Luuk, 10 jaar)

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT