Filtre

Fijne service en mooie producten.

Al meerdere dingen besteld (trampoline en airtracks) goed geadviseerd en goede service. Meiden zijn super bij met de spullen en worden hier veel gebruikt (op gesprongen) ☺️

Geweldige trampoline

Wel getwijfeld of een trampoline zo duur mag zijn, er zijn tenslotte veel goedkopere varianten te vinden. Echter dit is wel even een andere trampoline dan die varianten. Kids helemaal gelukkig. Mooi ingegraven in het gazon. Goed stevig randkussen. Top ding ! 12 Springs leverende snel, wel even opletten dat ze dus snel komen, dat is natuurlijk top. Maar je moet wel thuis zijn, want het zijn best de nodige dozen. En afstemming wanneer ze exact leveren verloopt niet in overleg, vandaar een half sterretje als minpunt.

Goed advies en afhandeling van de airtrack die wij gekocht hebben.

Voor ons alles perfect geregeld.

Telefonisch hulp gekregen bij het maken van mijn keuze!

Vlotte afhandeling en behulpzaam.Top producten!

Springt er echt bovenuit!

Goede service, snelle levering, prijs kwaliteit verhouding prima, een zeer tevreden klant met erg blije kinderen.

Snelle levering en Topairtracks!

Ervaring met 12springs is alweer even geleden. We hebben 3 jaar geleden de BOAZ12springs special edition besteld met pomp en BOAZ sokken. Was een snelle levering, airtrack wordt nog dagelijks gebruikt en bevalt super. Later de mini airtrack erbij gekocht, na telefonisch overleg met en tip van 12spring medewerker over welk beste te combineren was met grote BOAZ airtrack. Zou elke nieuwe airtrack of trampoline zeker hier bestellen!

Geweldige service en kwaliteit!

Van oriënteren en bestellen t/m plaatsen is prima verlopen. Onze dochters zijn nog dagelijks blij met de trampoline en toebehoren!

Top service en info

Voor de turnvereniging waren we opzoek naar o.a. een airtrack. In de 'probeertuin' al veel kunnen proberen en zien en toen we graag een andere maat airtrack wilde zien, werd die ook zonder problemen uit de berging gehaald en opgeblazen. Alle vragen die we nog hadden werden okk gelijk beantwoord, erg fijn. Offerte was er ook snel en contact voor eventuele vragen of wijzigen ging heel gemakkelijk. Snel iemand te pakken. Oftewel super service dus. Aanrader voor iedereen die op zoek is naar airproducten maar eerst nog het een en ander wil zien en proberen!! De vereniging en zeker ook de leden zijn erg blij met de producten.

Fantastische producten en service

Een aantal maanden geleden de schoolset aangeschaft na contact. De kinderen zijn werkelijk waar lyrisch over de producten. Echt een verrijking voor de gymlessen. Naast dat het fantastisch materiaal is, is de kwaliteit ook fantastisch. Ondanks dat er een lek was, was deze simpel te repareren met de bijgeleverde reparatiekit. 12SPRINGS is echt een aanrader betreffende de airtracks!

Snel en goed geleverd

Mijn 2 dochters zitten op Turnen en nu kunnen ze de lastige onderdelen thuis blijven oefenen… goede kwaliteit… ik denk dat we in de toekomst wel meer bij jullie gaan bestellen want ze willen ook nog een grote Rol om de flikflak beter te kunnen…

wij hebben tot nu toe niets ontvangen

Helaas, hebben wij tot nu toe nog geen airtrack ontvangen. Beetje lastig voor een review nu. Wij staan op de uitkijk!

Een kwalitatieve airtrack, de zoon is heel tevreden met het verjaardagscadeau.

X

Goede service, prettig contact

De eerste springmat die we bestelden was niet juist qua maatvoering, dit werd snel opgelost. We kregen per omgaande een andere mat opgestuurd welke perfect paste.

Heel goed matje! Geen enkele moment spijt!!

Het matje van 12 is een heel goed matje! Geen enkele moment spijt!! het valt lekker zacht. Je kan je er totaal niet op bezeren! Ik gebruik het dagelijks al van de zomer en nog altijd geen schade! Top kwaliteit!!

Goede kwaliteit, snelle levering

Zeer tevreden met onze airtrack van 4 x 1,5 m. Onze dochters van 6 en 9 kunnen er prima samen op. De kwaliteit lijkt goed na een paar weken gebruik.

Super goeie ervaring

Fijn bedrijf, persoonlijke behandeling met goed advies. komen gemaakte afspraken na! en niet onbelangrijk goede kwaliteit.

Snelle service vriendelijk te woord gestaan.

Goed materiaal makkelijk te bedienen met de pomp en goede service en een snelle levering. TOP.

Prodotto eccellente ad un prezzo concorrenziale

Siamo una società di Ginnastica Artistica che ha acquistato i prodotti airtrack di 12springs. Siamo rimasti soddisfatti sia del prodotto e che del servizio di consegna impeccabile. Consigliamo pertanto a tutti di provare la qualità delle loro attrezzature.

• Ci consiglieresti? Si

Eerlijk, meedenkend

Hebben een speeltoestel en een speelhuisje gekocht, goed advies gekregen. Levering en plaatsing netjes volgens afspraak

Duidelijke site, waar voor je geld

Voldoet aan de verwachting

Bestellingsproces is uitstekend. Prijs conform alle andere trampoboeren :) Snelle levering en enige wat lastig is dat het een behoorlijk pakket is en je niet precies weet eanneer dat bezorgd wordt. Je kan dat ook niet goed aangeven of afstemmen.

Mooi nieuw doek prima prijs

Afgelopen zomer een mooi nieuw doek besteld voor een prima prijs. Ik miste wel (een link naar) montageuitleg en het niet standaard meeleveren van de benodigde tool. Die optie was niet duidelijk.

Goed product

We hebben een airblock gekocht. Zeer tevreden over . Alleen zit er een vrij grote handpomp bij . Heb gelukkig een elektrische, die werkt daarop ook prima en sneller. En de tas waar die in bewaard moet worden is net iets te klein om hem in te bewaren. Dat is erg jammer . Moet hem nu in een andere tas doen .

Prachting ding

Eindeloes plezier voor de turn kunstjes zonder risico en pijn!

De juiste oplossing

Ik was op zoek naar een nieuw randkussen voor een extra groote stampoline en die werd mij direct aangeboden en verstuurd. Uitstekende service. Dank u

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT