Filtre

Bra

Snappa leverans

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Komen beloftes na

Inmiddels aantal keren besteld, duidelijke website, geen 'onnodig' vraag een prijs aan zoals bij aantal concurrenten. Binnenkort volgende bestelling

Goede kwaliteit en fijne service

Het bestel proces was duidelijk en makkelijk. Airtrack werd op tijd geleverd. Alles precies volgens specificaties. Goede kwaliteit, stevig en goed. Pomp die er bij geleverd werd is ook van goede kwaliteit waardoor de airtrack in een paar seconden. Later nog een vraag gehad aan de klantenservice en heel snel antwoord op me vraag gekregen.

Fantastisch geholpen ze hebben een hoop staan!

Voor de kinderen een waar paradijs! ontzettend veel trampolines en air producten! Heel vriendelijk geholpen totaal niet opdringend!

Een feest in de gymzaal!

Ik maak al enkele maanden met plezier gebruik van de Educatieve Airtrack set. Het is een super leuke set waarmee je kinderen op verschillende manieren in beweging kunt zetten. Verder ben ik super te spreken over 12Springs. Het is een leverancier die echt luistert naar de klant en zich blijft ontwikkelen.

Schnelle Lieferung

Sehr schönes Trampolin.

goeie duidelijke site om de juiste springmat te kunnen bestellen.

goede site waar je duidelijk kan lezen wat je moet doen om de juiste springmat te kunnen bestellen. Daarna snel geleverd

WE hebben veel plezier van onze Elfje Trampoline gehad 22 Jaar is hij intensief gebruikt.

We hebben een nieuwe mat besteld en die is geleverd op zeer korte termijn. Onze hartelijke dank voor de goede en snelle service en bezorging.

Super klantgericht

Product voldoet aan mijn verwachting, na het bestellen van een verkeerde afmeting was het omruilen super en snel geregeld.

Goede communicatie en service

Goede communicatie en super snelle levering

Snelle levering, goede prijs, goede service

Snelle en correcte levering

Na een zoektocht en prijzen vergelijken, kwam 12springs er als beste uit. Mijn dochter is zeer tevreden!

Goede service, klantvriendelijk, goed bereikbaar en advies op maat. Tenslotte een snelle levering!

Perfect, snel, service en commumicatie top

Heel blij met jullie, tijdens de obtak turn wedstrijd een kortingscode ontvangen en die gebruikt in de webshop voor de aankoop van een airtrack. Wat een mooie kwaliteit en service. Snel ontvangen en de prijs is top

Onwijs goed! Snelle service en top product!

Goed advies door Jerry, mail gestuurd met vragen en nog laat in de avond reactie, zelfs nog de mogelijkheid voor telefonisch overleg om 22.00! En strak en netjes door Richard ingegraven, harde werker en alles netjes en opgeruimd achtergelaten! Wij hebben hele blije kinderen!

Fijne ervaring gehad. Goed geregeld.

Prima service, snel bezorgd

Nieuwe airtrack pomp besteld, vlot bezorgd. Na een telefoontje dat ik nog wat plakspullen nodig had in verband met een lek werden deze kosteloos opgestuurd. Prima service.

Fijn bedrijf en super goede service!

Goede voorlichting gekregen over de juiste trampoline. Snel geleverd voor een prima prijs. Ook een probleempje met het springdoek werd heel snel naar tevredenheid opgelost.

Bestelling eerst niet op voorraad, maar werd daarna vlot bezorgd.

Goede service, verzoek om nalevering onderdeel werd vlot geregeld!

Gewoonweg TOP!

Airtrack besteld, zeer snel en correct geleverd en nu uren van speel plezier hier. Super qualiteit en makkelijk te onderhouden en op te bergen

Fijne stevige maar niet stugge kwaliteit

De matten en de pompen zijn van een fijne kwaliteit, wordt snel geleverd. Wat fijn is dat je producten ook los kunt kopen dus alleen en pomp. Helaas past de aansluiting van de pomp niet op andere merken air-tracks.

Het gaat al 8jaar mee het is nog heel en nog nooit kapot gegaan

Snelle levering en snelle montage

Op vrijdag besteld en maandag al levering inclusief montage! Deden ook de klik melding (ging om voortuin trampoline); dus alles in 1 geregeld.

Top kwaliteit

We hebben een akrobat trampoline gekocht en hij veert fantastisch zelfs ik als moeder van onze 3 kids spring er graag op

Professioneel bedrijf met vriendelijke mensen

Fijne schommel gekocht en laten plaatsen . Allemaal top geregeld en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT