Filtre

Goede service, goede kwaliteit

Voor onze zoon en dochter een airtrack en airspot gekocht van 12 springs. De kwaliteit is goed, levertijd snel en op mails word snel gereageerd

Alles tip top

Eenvoudig te bestellen, veel keuze Eenvoudig te betalen Heel snelle en zeer vriendelijke levering Direct een juist antwoord van de klantendienst bij een vraag Nu hopen dat de Airtrack van goede kwaliteit is op lange termijn

Jong voelt zich oud en oud voelt zich weer jong op een airtrack

Een veilige en sportieve invulling voor in de tuin om samen met de kinderen op te spelen en te oefenen met rollen, springen etc. Tevens een mooie manier om te kijken wat het product doet om deze later in mijn lessen LO te gaan gebruiken! Daarnaast levert 12 spring een fijne en goede service.

Prima geholpen met een goed passende trampolinerand

Ik ben prima geholpen door 12springs Trampolines. Telefonisch werd ik vriendelijk te woord gestaan en er volgde advies over de keuze die er was voor vernieuwing van onze trampolinerand. Uit alles bleek dat dit bedrijf veel kennis heeft over trampolines en goed kan adviseren over een passende bestelling. Binnen een paar dagen ontvingen we een goede en goed passende trampolinerand. Hartelijk dank voor de goede en snelle service!

top producten en super service

Nu voor derde keer product (schuinvlak) gekocht, mega veel plezier van, net als de airtrack en trampoline die we al even in ons bezit hebben. Hele goede service, en gewoon super producten!

Gepassioneerd en professioneel

Sinds 2 jaar een fantastische trampoline in de tuin waar vrijwel dagelijks gebruik van wordt gemaakt. Aangeschaft bij 12Spings, die met veel enthousiasme en passie geholpen hebben bij het maken van de beste keuze voor ons.

Wij hebben een airtrack bij 12springs trampolines gekocht. Heel snel geleverd en super goed verpakt. Er zat een schoudertasje bij en fijne antislip sokken! Er word met veel plezier gebruik gemaakt van de airtrack!!

Geweldige trampolines en airtracks, meer hief ik niet te zeggen

We hebben de airtrack al een poosje, en hij blijft gewoon goed! Trampoline hebben we 2 weken geleden in de tuin gegraven. Wat een super Trampoline, die veert, niet normaal zo goed. Kids zijn meer dan tevreden!!!

Knappe producten als je de playstation kan verslaan!

Mijn zoon heeft de grote schans en de grote dikke mat. Met een beetje weer liggen ze buiten en wordt de ps4 op de 2e plaats gesteld. Een blije zoon en misschien nog wel blijere moeder!

Zeer goede producten

Altijd leuke producten van goede kwaliteit

Super tevreden!

Wij hebben airtrack materiaal aangeschaft waar we heel blij mee zijn. Wij zijn goed geadviseerd en top service.

Aanrader, Klantgericht, Snelle service

Vooraf prettig contact gehad, erg flexibel, leveren snel en chauffeur was ook super vriendelijk!

Komt afspraken na en levert goed en zorgvuldig werk.

Inground trampoline laten verzorgen door 12springs. Komt afspraken na en levert goed en zorgvuldig werk.

Snel, plezierig en betrouwbaar

Nieuwe Trampoline gekocht voor onze kinderen. Ik had geen ervaring met 12Springs. Wat een tip van vrienden. Er goede ervaring opgedaan. Komen afspraken na, snelle levering, mooie materialen en plezierig in contact. Al met al erg goed geregeld!

Dankzij de goede adviezen en tijd die voor ons werd genomen, hebben wij nu een geweldige trampoline!

Wij zijn 3 keer langsgekomen om te komen praten en springen. We hadden al een goede trampoline die verouderd was en wilden er graag op vooruit gaan. Onze 10 jarige zoon zit op turnen en staat dagelijks uren op de trampoline. Dan wil je gewoon de beste! We werden fijn te woord gestaan zonder haast of druk. We hebben de Akrobat Primus Flat tintje ground gekocht. Hij springt echt fantastisch. De hele buurt loopt uit om hier te springen en na een regenbui is hij zo weer droog. En, hij staat nog mooi om de tuin ook! Bedankt 12Springs!

Deskundig advies en heel blij met keuze!

Mijn zoon van 13 springt graag maar de oude trampoline bleek van niet zo goede kwaliteit. Hij veerde niet hoog genoeg. In de showtuin in Rhenen kon hij alle trampolines uitproberen en konden we ook bepalen welke het beste zou passen in onze tuin. We kregen heel deskundig advies, waarbij alle voor- en nadelen goed op een rij werden gezet. Na bestelling werd de trampoline al de volgende dag geleverd. En binnen een uur hadden we de trampoline in elkaar gezet. Mijn zoon is er heel blij mee, hij kan nu goed hoog spingen en leert iedere dag weer nieuwe sprongen. Aanrader!

kwaliteit in product en service

we hebben onze trampoline kunnen testen in de testtuin, wat heel zinvol is geweest, omdat samen met het advies dat we kregen, toch een andere aankoop hebben gedaan (niet perse duurder)

Groot assortiment en goede levering

Een goede ervaring gehad, de levering was snel en goed. En fijn is de grote keus!

Super goed advies

Kwam hier terrecht omdat ik ging verhuizen en dezelfde trampoline wilde maar niet meer wist welk type ik had. Ze hebben me snel en goed geholpen. Eerst met het advies waarin ze echt hebben meegedacht en snel geleverd. Ook was er een actie waar ik geen weet van had maar die ze toch op mijn order toegepast hebben. Kei tevreden.

Kwaliteit en service met een glimlach…

Wij zijn van oriënteren t/m plaatsen van de trampoline goed geholpen. Prettig contact, kennis van zaken en kwaliteit! Wij hebben ook laten plaatsen via 12Springs… Ook top!

Goede spullen met een goede service

We hebben voor onze vereniging een freerun wandrek airtrack besteld. Geweldig ding! Snelle levering, goed verpakt en een fijne airtrack. De leden van jong tot oud zijn er allemaal blij mee. Onze leiding kan gemakkelijk met het materiaal om gaan. Fijn dat jullie het hebben, en fijn dat wij het nu ook hebben ;-)

Super bedrijf. Trampolines uittesten alleen al is een feest! Wat is onze zoon blij met zijn nieuwe trampoline!

Korte lijnen uitstekende service verstand van het product

De levering was iets later werd gelijk opgepakt ook wilde wij worteldoek zat er eerst niet bij werd niet moeilijk over gedaan werd er gratis erbij geleverd daarnaast wordt er alleen kwaliteit verkocht

Super snelle service en direct contact

Na uitleg van wensen,direct oplossing gekregen..super...

Vriendelijk, professioneel en kwaliteit!

Ik ben echt fan van 12SPRINGS! De producten zijn geweldig en het het bedrijf is zeer vriendelijk, gastvrij, professioneel en weten echt waar ze het over hebben. Kunnen je helpen bij elke vraag en denken mee voor een passend product. Zo gezellig en goed dat ik blijf terugkomen. Als volwassene geniet ik op de grote trampoline en airtrack voor trainig of voor de lol en alle kinderen uit de buurt springen mee!

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT