Filtre

Fantastisch bedrijf

Goede uitleg, zeer goede service. Wij hadden een afdekzijl voor een trampoline in huis. Mocht zonder problemen buiten de normale retour termijn terug. Snelle terugbetaling . Dus TOP bedrijf !

12Springs heeft degelijke en lichte producten waarmee je als coach heel veel oefensituaties bouwt!

De producten van 12Springs zou ik aan iedereen aanbevelen omdat je er eigenlijk alle mogelijke oefensituaties mee kunt bouwen die in je opkomen. De turnsters of leerlingen op school kunnen de producten goed zelf tillen en vinden het echt een feest om ermee te werken. Je turnhal inrichten als een groot luchtkussenparadijs; wie wil dat nou niet? De prijs-kwaliteit-verhouding is helemaal super. Dit zou het voor heel veel organisaties haalbaar moeten maken om met de producten te kunnen werken.

Goede kwaliteit en top service van mensen met kennis!

Als sportprofessional denken ze goed mee in de verwachtingen die je hebt. Door het meedenken zorgen ze voor een perfecte aansluiting van materialen op de wensen. Ook bij eventueel ideeën voor nieuwe implementaties van producten of ontwerpen van productideeën

Super kwaliteit en uitstekend geholpen

Wij hebben een 4 meter lange airtrack gekocht. De kwaliteit is fantastisch goed en we werden heel erg vriendelijk geholpen.

Super product!

Airtrack wordt veelvuldig gebruikt en is prima van kwaliteit. Top!

Top service!

Ik heb afgelopen zomer voor onze kinderen een trampoline gekocht voor ons nieuwe huis. We konden de dag van levering zelf kiezen en bij het in elkaar zetten heb ik een live verbinding gehad met een van de medewerkers omdat het frame niet deed wat ik wilde. Uiteindelijk hebben we hem zo samen op afstand in elkaar gezet, helemaal in de geest van deze tijd. Het belangrijkste: de kinderen zijn dolblij met de trampoline!

Super goed geholpen en snel geleverd!

Wij zijn op een zaterdagmiddag in Rhenen wezen kijken. Daar zijn we zeer netjes geholpen met goede uitleg. Daarna hebben we de Akrobate trampoline besteld en een dag later hadden we hem in huis. Super service!

goede service en kwaliteit

Wij hadden een airtrack besteld tijdens de grote clubactie waarbij we 10% korting kregen en ook nog eens een gratis airspot. De levering van de airtrack was erg snel. Bij de levering bleek dat ze de airspot waren vergeten. 1 telefoontje en de airspot werd de volgende dag alsnog gratis nagezonden. Over de kwaliteit van het materiaal zijn wij erg te spreken.

top service top product

in mijn ogen de beste trampoline die je kunt kopen.

Fantastische trampoline

Snelle service, makkelijk contact. Heldere communicatie

12 springs trampoline geeft een vrolijk en blij ruimtegevoel

Op de 12 springs trampoline kan ik eindeloos backflips, frontflips, baranis en kaboems maken. Het geeft een heerlijk ruimtelijk gevoel. Het maakt mij vrolijk en blij en geeft mij bergen energie.

Top ervaring all the way

Unieke trampoline gekocht met uitstekende begeleiding door het team van 12 springs, met passende informatie vooraf, tiptop bezorging en zeer klantvriendelijke service achteraf. Warm aanbevolen!

Snelle en makkelijke service

Mini tramp gekocht bij 12 springs. Makkelijk contact en snel. Jongens kunnen ook alles testen bij 12 springs wat nog beter bevestigd wat je koopt.

Goed advies en heelprettige service!

Super trampoline, kinderen blij, wij blij. En ze regelden ook de plaatsing incl. uitgraven en afvoer van grond.

Snelle levering van kwalitatief goed product van tegen scherpe prijs

Na uitgebreid zoeken naar een goede airtrack, is voor ons de keuze op een airtrack van 12springs gevallen vanwege de prijs/kwaliteit verhouding. De kwaliteit is hoog, stevig materiaal, en de vering is uitstekend. We hebben deze vóór de zomer gekocht en de kinderen (3 plus hun vrienden) hebben er de hele zomer met veel plezier intensief gebruik van gemaakt. Inmiddels is de airtrack voor de winter schoongemaakt en opgeborgen in de bijgeleverde tas, zodat we hem van het voorjaar weer tevoorschijn kunnen halen voor een nieuw buitenspeelseizoen vol frontflips, backflips, flikflaks, barani’s en duikoefeningen voor het keepen. Kortom, erg blij met het product en de kwaliteit ervan en 12springs is een absolute aanrader!

Met 1 sprong vrij van alle stress

De kinderen genieten enorm van hun airtrack, hij is snel op te zetten en klaar voor gebruik. Met een paar sprongen zijn ze helemaal los van de dagelijkse stress/prikkels van school en elektronische apparaten. Hun behendigheid in trucs groeit en zo ook hun zelfvertrouwen. Een win win situatie dus !!

Veel ervaring

Medewerkers met veel kennis. Kunnen goed de verschillen uitleggen.

trampoline van 12springs veel beter dan onze vorige trampolines

We hebben nu sinds een maand de primus trampoline van 12springs en onze 3 zoontjes en hun vriendjes blijven springen en tricks doen. Ze springen hoger, kunnen meer draaien en hebben enorm veel plezier op de trampoline. We zouden iedereen aanraden om in ieder geval eens proef te springen in de showtuin in Rhenen om het verschil te ervaren. En dan zijn je kids verkocht :)

Snelle levering, kids dolgelukkig!

De 12springs werd snel geleverd, de kinderen zitten er bijna dagelijks op!

Ideaal voor veel springplezier

De airtrack ligt hier momenteel ook regelmatig binnen. Blij met de maat (4x2 meter) dus. Mijn dochter oefent de handstand en mijn zoon zijn tricks voor freerunnen. Een goede aankoop geweest. In de zijkant lijkt wel iets van kleine scheurtjes te ontstaan. Dat houden we even in de gaten. De service qua bezorging was top.

Kwaliteit en snelle levering

Voor mijn dochter de tantum airtrack gekocht voor op te turnen. Vroeger zelf geturnd en had deze ook graag gehad hebben. Super kwaliteit en in mooie complete set geleverd. Zelfs papa kan nu weer een aardig trucje met deze prachtige airtrack. Voor tantum gekozen ivm afmeting 300x150 cm. De extra 50cm is zeker geen overbodige luxe en de 300 cm is Zelfs voor mij 185cm prima. Fijne pomp meegeleverd.

Keurig product en levering! Top!

Goede service, levering en product!

Topbedrijf

Airtrack besteld en na 1 dag al in huis. Heldere communicatie en uitstekend product, mijn dochter is de hele dag aan het turnen. Top!

Heel fijn geholpen!

Wij zijn fijn, enthousiast en deskundig geholpen toen wij met onze dochter langs kwamen om een airtrack te kopen. Onze dochter mocht alles uitvoerig testen en ging met een grote glimlach naar huis! De airtrack wordt dagelijks gebruikt!

Alles is top kwaliteit die een begrip is voor iedereen!!!

Sinds een jaar ook een trampoline van jullie. Mijn ouders hadden 30 jaar geleden al een trampoline van jullie die van top kwaliteit was. Bij vrienden en kennissen zien ik precies welke bij jullie vandaan komt. Alleen maar lof! Kwaliteit betaald zich altijd terug!!!

318 Cuneraweg

Rhenen 3911RT