snel en netjes geleverd mooie producten

snel en eenvoudig

snel en eenvoudig

super service altijd

super service altijd

Webshop en producten OK

Uitgebreide keuze en goede producten. Wel wat problemen gehad bij het aanmaken van account voor het ingeven van een adres

teleurstellend

In het verleden waren de bulk grondstoffen verpakt in kleine emmertjes. Tegenwoordig zijn hoeveelheden van 2-5 kilo verpakt in enkelwandige zakken. Bovendien zaten de zakken aan de buitenkant vol met karton poeder. Verder kost het altijd erg veel moeite om de CoA's te ontvangen hoewel dat een verplichting is. tel 06-54325301

Sage

Is eight natural

Snelle levering van het gevraagde en goed verpakt

Prima snelle levering

zeer snelle reactie en levering

Ik kreeg onmiddellijk reactie per mail

product prima, levering zeer slecht

De bestelling op zich is keurig verzorgd, maar de levering ervan is erg slecht verlopen. Op de gekozen dag de hele dag aanwezig geweest, maar bericht gehad : we konden je bestelling niet afleveren. Pakket is naar een afhaalpunt. Dat zou de volgende dag zijn, maar werd weer een dag later.

Goed spul

Netjes geleverd en verpakt.

Goed en snel

Een bestelling chorizo kruiden gedaan omdat ik die kruidenmix altijd het lekkerste vond. Ik had de bestelling razend snel in huis.

Een aanrader

Heerlijke producten. De Amerikaanse uienpoeder is een echte aanrader, lekkerder dan de poeders die ik eerder van andere merken kocht, ook de tomatenpoeder smaakt zoals tomaten horen te smaken, ook lekkerder dan andere. En alles snel geleverd.

Correcte snelle levering

Correcte en snelle levering

Mooie gezonde producten

de bestelling kwam in twee etappes, ik werd hier duidelijk van op de hoogte gesteld. Prettige transactie

Kwaliteit

Heb vadauvan besteld. Scherp. Damenstelling matig-slecht.

Veel te veel mails na 1 aankoop

Veel te veel mails na 1 aankoop. Product en levering was in orde

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit producten. En een groot assortiment.

Lekker !

Correct en snel geleverd.

Fijne smakelijke kruiden

Vlugge levering

Snel

Website werd beetje oncourant weergegeven (kan ook aan mijn device liggen) maar kon wel bestellen. Supersnel geleverd in leuke verpakking.

Perfecte dienstverlening

Alles verliep vlot, van bestelling tot levering.

Duidelijk en snel

Uitgebreide website, vond de prijzen erg meevallen

Prima levering Verpakking goed

Heerlijke kruiden

Snelle levering en goede producten

Correcte en snelle levering

van een prima product met een prima prijs

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK