Mijn bestelling was gedeeltelijk niet op voorraad, dat gedeelte wordt dan zonder extra verzendkosten nagestuurd.

Snel geleverd en zeer redelijk in prijs

Mooie samenstelling van deze kruidenmix om in te maken.

Goede levering top service!

Kruidenpotjes ruiken muf

Sorry sorry sorry dat ik dit moet schrijven, maar de kruiden in de potjes ruiken niet naar de kruiden zelf. Bv de basilicum heeft toch aangename en specifieke geur, wel het ruikt muf. Idem voor het citroengras, je ruikt de geur van het citroengras niet, maar zoals bij basilicum een sterke geur , geen frisse geur. Doe zelf eens de test zou ik zeggen…

Heerlijke kruiden goede kwaliteit

Heel blij met mijn bestelling weer! Alles wordt snel en netjes verpakt verzonden. En de kaders maken

Snelle levering, geweldige service, geweldige producten.

Al eerder kruidenmixen besteld bij Natural Spices en dat beviel prima. Deze keer ook wat grotere verpakkingen besteld en helemaal top. Top kwaliteit en in verhouding veel goedkoper dan bij de supermarkten. Doen dus!

Soepel, vlot.

Snel geleverd, zonder complicaties...

Goed vers

Bestelling is goed verpakt aangekomen en wanneer de deksel opengaat: aroma!

Prima online shop, mooie bevrijding.

Koop er regelmatig

Ook prima

Perfecte ervaring met deze firma.

Fast efficient service.

Everything arrived promptly undamaged.

Goede leverancier

Ruim assortiment en vlotte levering

Snelle levering. Degelijke verpakking.

Goed.

Even bestellen,snel geleverd.

Zeer correct en snelle levering

Kwaliteit en smaak uitstekend

Netjes en vlot geleverd

Netjes en vlot geleverd

Zeezout grof 25KG

Nergens kun je zakken zeezout van 25KG per stuk kopen, hier wel. De verzendkosten zijn laag, mischien moet dat op de website aangepast worden, ik klaag er niet over :)

Great range of products

However, really disappointed that a lot of the spices I wanted to order are only available in bulk sizes, so are impractical for the general public or typic family household. I’m happy with what I received and would order again.

snel en goed

zeer goeie service !

Betrouwbare firma.

Goede ervaring, koop hier altijd mijn vitamine C.

Prima verzending, snel en goed verpakt. Kruiden van prima kwaliteit.

Fijn dat deze site bestaat!

ze leveren snel, alleen is het jammer dat ze de order niet goed hebben gelezen. ik wilde graag 2 kg bakpoeder hebben en ze hadden 1 kg gestuurd. maar 1 mailtje later had ik de 2e kg in m'n bezit

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK