Snelle kwaliteit

Altijd heel snel prima kwaliteit in huis

Geweldig assortiment krijgen e.d.

Voordelig geprijsd en snelle levering

Heel snel ontvang ik de product

De kwaliteit van de product is prima en de verpakking ziet er goed en mooi uit.

Super snelle correcte dienstverlening

Snel geleverd. heerlijk geurende kruiden Mooie verpakking, kruiden kunnen er goed in bewaard blijven.

Mooie produkten, tegen scherpe prijzen

Alles was prima

Datum van levering, verpakking

Zeer smakelijk

De website is overzichtelijk en vlot toegankelijk. Mijn artikel (gedroogde Bami Groenten) wordt helaas alleen in een 2Kg (emmer)verpakking verkocht. Ik had ook graag een 5Kg en/of 10Kg (zak/baal)verpakking gezien. Misschien dat dit nog gaat komen. Er is een duidelijke (e-mail)communicatie m.b.t. de bestelling, betaling (met factuur), verzendingsmoment, verzending en aflevering. De levering is in principe de volgende dag met Track & Trace. Hier schrijft een tevreden klant, te meer daar de gedroogde Bami Groenten zeer smakelijk zijn en ik zelfs af en toe een lepel ervan zó in de mond doe.

Goede producten En snelle levering

Gewoon goed.

Overzichtelijke website, aantrekkelijke producten.

Snelle levering en met grote zorg verpakt

snel vlug en netjes

erg snel en netjes aan geleverd

Zorgvuldig en goed verzorgt

Zoals aangegeven

goede kwaliteit van kruiden en specerijen.

Veel keuze en goed geprijsd, ook wordt het snel geleverd. Wel mogen de deksels van de strooibussen wat beter sluiten, deze springen uit zichzelf vaak weer open in de kast. Dat is niet zo fijn als je het droog wilt bewaren, ik plak ze dan ook dicht met plakband en gebruik de schroefdop als opening. Wel fijn die grote bussen, je doet er lekker lang mee i.p.v de kleine potjes uit de supermarkt.

Prima producten voor prima prijzen

Beste prijs van Nederland

Goed product, handige verpakking (mooie verpakking), snelle service en een geweldig lage prijs!

Prima geleverd wat ik besteld had

Moet mijn ervaring met dit produkt nog opdoen,!

Heb contact opgenomen voor info wat snel en goed werd beantwoord

Leuke herbruikbare emmers aan over gehouden...

Tevreden, thank you. De bedoeling is dat wij beiden tevreden moeten zijn, toch...

Snelle levering en product voldoet mijn verwachtingen

Verrast

Via via ontdekte ik jullie site en ben aangenaam verrast door jullie producten Geniet er elke dag van Verzenden ook perfect en snel in huis

Halve bestelling ontvangen

Rest zal later gestuurd worden. Daarna kan ik een beoordeling geven.

Snelle service en goede kwaliteit

snel en goed

snel geleverd en goed verpakt

Positief

Goede producten, vlotte levering