Mijn bestelling is naar een verkeerd adres verstuurd.

Ik moet mijn bestelling van vorige week nog ontvangen. Het pakketje is naar een verkeerd adres verstuurd. Ik moet maar afwachten wanneer ik het ontvang.

het wordt snel geleverd!

De snelle service was echt top, en in ons voordeel! De volgende dag konden we meteen weer ons heerlijke eigen grillworst maken!

Jammer van een kapot potje zwarte peper

Bij het openen van de doos stelde ik vast dat 1 van de verpakkingen zwarte peper volledig open was.

Jammer van een kapot potje zwarte peper

Goede kwaliteit en snelle levering

Fijne gedroogde groenten gekocht, makkelijk handje door saus of soep

Goede kwaliteit en snelle levering

Fijne gedroogde groenten gekocht, makkelijk handje door saus of soep

SUPER VLUGGE BEDIENING.

HEEL TEVREDEN OVER VERPAKKING EN LEVERING? OOK DE PRODUCTEN TOP. ZEKER EEN AANRADER.

Super snelle levering binnen 24 uur .

Ideaal als je het snel weer in huis hebt . Prima service

Website werkt niet makkelijk verder erg tevreden

Ik had steeds problemen met de website vooral het doorklikken naar de volgende stap werkte niet goed ik was zelfs al een keer helemaal afgehaakt dus dat lijkt me zeker een verbeter punt

Website werkt niet makkelijk verder erg tevreden

Veel keuze, snelle levering, prima prijs

goede prijs en kwaliteit verhouding...

Al jaren bestellen wij de kruiden bij Natural Spices. De levering ging soepel, de prijs- en kwaliteitverhouding is top. We zijn super tevreden met deze leverancier.

Lekker snel in huis

Netjes verpakt en goede kwaliteit

Snelle levering goede produkten

Snelle levering goede produkten

Het bestelde wordt snel geleverd

Kruiden moeten nog gebruikt worden.

Prima website

Snelle levering en nog belangrijker heel goed product !,

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK