Goede prijs goede product

Snel levering qualiteit van de product is zeer goed en de prijs ook

Goede kwaliteit

De gedroogde soepgroenten doen het goed in mijn tomatensoep. Ik wel het een nacht in water zodat het wat voller wordt.

Altijd prima

Fijne producten, goed klanten service

Snelle levering van heerlijke producten

Mijn ervaring met de producten van Natural Spices is positief . De Ceylon gemalen kaneel is zo krachtig en puur van smaak.

Van jullie ben ik zeer tevreden maar jullie betalen postnl voor niets want die leveren niet. Die gaan rechtstreeks naar een afhaalpunt waardoor de pakketten te laat toekomen

Tegen de avond de bestelling gedaan volgende dag tegen de avond was het pakketje super correct ingepakt al aan mijn deur. Dank aan Naturel Spices en Postnl.nl.

Snel goed spul

Gedroogde groenten perfect materiaal en zeer snel in huis.

Bestelling vergeten

Op zaterdag 12-11 een bestelling geplaatst, deze zou dinsdagmiddag geleverd worden. De middag vrij genomen om thuis te zijn (vanwege het zware gewicht niet bij de buren willen laten afleveren) Levering niet gebracht en nadat ik had ingelogd was de bestelling geannuleerd en er opnieuw ingezet door Natural spices. Uiteindelijk vrijdag eens gebeld en bleek mijn bestelling te zijn vergeten. Deze is opgepakt en zaterdag 19-11 toch geleverd.

Een geweldig bedrijf die er alles aan doet om het de klanten naar de zin te maken ,

Zowel met de produkten als met de online-verzendingen een bedrijf die het beste voor de klanten doet .

Goed verzorgd

Fijn product, goede kwaliteit, goede prijs en keurig verzorgd.

Wordt altijd netjes en snel geleverd,producten voldoen aan verwachting

Snelle en correctie levering, specificatie van type kaneel zou fijn zijn.

Al met al tevreden, maar ben er bij het bestellen van kaneel vanuit gegaan dat het om Ceylon ging. Bij aankomst bleek dit om Cassia kaneel te gaan. Specificatie hiervan op de website bij de beschrijving zou dit kunnen voorkomen.

Goede verpakking en een snelle service

Kwaliteit & snel geleverd

Bestel hier bio ceylon kaneel en de smaak is erg goed. Verpakking ook fijn en snel in huis; wat wil je nog meer?

Uitmuntend!!

Fantastische eerste ervaring! Ga zo door en hopelijk tot snel weer!

Helaas geen snelle verzending verder prima

Ik kreeg bericht van zoek geraakte order, dit is gelijk rechtgezet

Snel levering.

Uitstekend!!

Snelle levering, product keurig verpakt!

Ruim aanbod en snelle levering

Moet better

Bestelen tot 13 uur en morgen in huis werk niet

Ik kom hier speciaal voor biologische specerijen - heerlijk!

Ik kom bij Natural Spices voor de biologische specerijen. Zoveel smaak! Heerlijk!

Goed verpakt en snel!

Ik koop graag van deze website want ze voldoen aan hoge verwachtingen en mooie prijzen.

Zeer constante service

Goede kwaliteit en prijs zeer snelle levering top

Prima verpakt en keurig op tijd.

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK