Natuurlijk lekker en makkelijk

Wat fijn, spullen in bulk kunnen kopen voor een goede prijs. Alles netjes en met zorg verpakt. Ik was heel blij met mijn bestelling.

Beste prijs

Beste prijs, Top kwaliteit en snelle levering. Dank je wel Natural Spices.

vlotte bezorging, goed gedaan

mooi assortiment, veel bio, juiste certificaten

Perfecte service en heerlijke producten

Perfecte service en heerlijke producten

Wel problemen met iDEAL-betaling. Dat is later wel gelukt, nadat Natural Spices BV een bericht had gestuurd dat de financiële transactie mislukt was.

Spullen waren snel binnen en goed verpakt.

Te zout

Oranje paneermeel was erg zout/kruidig!

Dinsdag avond besteld en donderdag in huis prima levering

Goede producten en snelle verzending.

Ook voor particuliere klanten is het fijn boodschappen te doen in het ruime assortiment van Natural Spices.

fijne kruidenmelanges

Mooie producten die je graag in de keuken wil toepassen.

Perfect product

Perfecte producten. Alleen jammer want ik had met spoed iets nodig. 12.58 besteld (want voor 13.00 uur besteld volgende dag in huis) Maar helaas toch niet volgende dag geleverd, dag erop pas.

Snel, goede prijs kwaliteit

De volgende dag al de producten in huis. Ben er heel blij mee.

Goede levering alleen niet in overeenstemming met de belofte op de site

Op tijd besteld (donderdag)voor next day delivery maar pas op dinsdag ontvangen . Geen groot issue hoor

Altijd goed!!!

Altijd stabiel in het leveren! Nog nooit problemen gehad. Ben heel tevreden.

Prima !!

Vlotte en goed prijs kwaliteit verhouding!!

zeer smakelijke specerijen

vanwege een uitgebroken brand heb ik bijna twee maanden op de levering moeten wachten. Ik heb ze toen erg gemist.

Heerlijke kruiden goeie kwaliteit

Professionele mensen in het bedrijf

Zelfs met een brand in het magazijn werd ik goed op de hoogte gehouden.

Satisfied

Very fast ... Good packaging thank you

Fijne kruiden mengelingen

Het is een leuke shop, sommige dingen zijn er wel niet voorradig en de verzending duurt ook wel lang voor je het thuis krijgt, maar voor de rest perfect verpakt en netjes

naar verwachting

Snelle en perfecte opvolging

Dienstverlening was prima. Ik moest iets veranderen aan mijn oorspronkelijke bestelling en dat is prima opgevolgd.

Zeer snel geleverd, producten extra verzegeld zodat er tijdens transport geen verpakking kon open gaan. Top

Goed maar zeer langzaam

Helaas hadden jullie een brand die we natuurlijk niemand gunnen Maar desondanks kan wel iemand een gearomatiseerde mail klaar zetten om alle mensen die een bestelling plaatsen mede te delen dat het gewoon veel langer duurt dan de volgende werkdag (waar ook iedereen begrip voor zou hebben) maar om nou niets te laten weten is weer zonde vooral als je de eerste x besteld Hopelijk de volgende x beter en tevens hopen we dat alles weer goed is met jullie

Uitstekend !!

Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Uitstekend verzorgd !!

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK