Alles naar wens.

Prima verpakt en op afspraak.

Superveel info en heel goede levering

Ik koop heel graag mijn benodigdheden hier niet enkel omdat alles supervlot loopt maar ook omdat de producten van heel goede kwaliteit zijn.

Geen excuses ivm latere levering

Door de brand zijn jullie leveringen flink vertraagd. Het had jullie gesierd al jullie hiervoor excuses hadden aangeboden. Jullie klanten zouden dit vast erg waarderen. Ook hadden jullie ervoor kunnen kiezen om een briefje of een kaartje bij de zending te stoppen. Of een gratis potje met kruiden voor gedupeerden. Ik hoop dat jullie deze opbouwende kritiek tot jullie nemen.

Netjes geleverd

Mooie verse kruiden voor een goede prijs.

perfect

perfecte service en bezorging

Makkelijk bestellen en snelle levering

Fijne webwinkel

Super Kruiden

Super-Bio (voor mij)-Shop en Super Service

Korte lijnen qua communicatie en top-produkten

Gedroogde groenten en de frikandellenmix besteld. 1 soort wordt nageleverd en een korte retourmail op de leveringsmail met de vraag qua leveringstermijn geeft direct uitsluitsel. Fijne communicatie, fijne producten.

Blijkbaar niet op voorraad

Op de site stond dat ze normaal binnen een dag bezorgen, maar door een brand kon het iets langer duren. Dat iets langer bleek een aantal weken! Op de site stond niet aangegeven dat het product niet op voorraad was. Toen ik de vraag stelde aan de klantenservice wanneer ik het kon verwachten kreeg ik te horen dat ze niet wisten wanneer het binnen kwam. Was de eerste keer dat ik er bestelde, maar nu ook de laatste keer als het zo moet.

Super fijne mixen

Heb echt zoveel plezier dan de potjes gemengde kruiden zoals Pablo’s potato of Rosemary’s chicken. Zijn heerlijk in vlees en groenten.

Goede producten en snelle levering

Nette verpakking. Lekker producten.

Good shop but beware of possible delays

As they said on their website they are recovering from fire they had. They warned me about it and said when they will ship my package. They did it in the exact day they promised, and package came very quickly after that. Prices are literally the best of what I've seen online. I had some problems with bank transfering payment first and was quite harsh with technical support. I want to apologize again, was absolutely not your fault. Thank for being so polite!

Goede produkten

De kruiden zijn goedkoper en snel geleverd

Al jaren erg tevreden over het product.

Ik koop al jaren biologische ceylon kaneel bij Natural Spices en ben er erg tevreden over.

moeite van het wachten waard

Heb gebakken uitjes, gedrooge erwtensoepgroenten, knoflook en uienpoeder besteld en ontvangen. Moest wel even wachten. Goed bereid, kost even tijd. Ik vind het absoluut de moeite waard. Uitstekende kwaliteit. Precies wat ik nodig had voor mijn gerechten. Ik ga hier vaker bestellen. Overigens heb ik bij navraag snel antwoord gekregen dat ik nog een tijdje moest wachten. Informatie op de website en via de bestelbevestiging was duidelijk.

Duidelijke website. Makkelijk bestellen. Binnen drie dagen bezorgd.

ondanks brand levering de volgende dag

ondanks brand levering de volgende dag

Top product

Prima product, prima prijs.

Zeer goede ervaring. Indien interessante produkten dan koop in hier opnieuw

Lijkt zeer goede kwaliteit, was eenvoudig te bestellen, is goed en snel aangekomen en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Top !

Degelijk en beschermend verpakt. Snelle levering.

Goed paardeworst kruiden

Gemakkelijk en gebruik

Bestelling pas na n maand binnen

Vorige maand besteld, niks van gehoord pas na n maand kreeg ik het binnen

Goed product snelle levering

Goed product snelle levering

Top producten, goed verpakt

Goede communicatie

Bestelling had wat vertraging maar klanten service reageerde meteen op mijn mail Goed opgelost

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK