Goed bezig

Goed bezig

Snelle levering goede prijs

Gewoon toppie

Gewoon goed

Snelle bezorging, duidelijke mails en heerlijke producten

In één woord, heerlijk!! Ik hou van dit soort webwinkels. Veel producten, natuurlijk en duidelijke uitleg over hoe te gebruiken!

Snelle levering, juiste product

Uitstekend!!

Snelle levering, goed verpakt.

Strak geregeld

Razend snel!

Servicegericht

Bij de eerste bestelling was helaas de seal van het product gebroken. Na dit te hebben meegedeeld is er snel en adequaat gereageerd. Uiteindelijk heb ik zonder te veel wachten een zeer goed ingepakt product opgestuurd gekregen. Misschien een tip: Omdat de favoriete transport methode van postNL blijkbaar "gooien" is. Kan het wellicht handig zijn om bij producten met seal, 2 lege glazen potten mee te verpakken en een Breekbaar sticker op de doos te plakken. Op deze manier wordt er vanzelf voorzichtiger omgegaan met de pakketten in mijn ervaring.

Geen problemen

Snel en goed.

Fijne snelle correcte service

Fijne snelle correcte service

Vertrouwde "koninklijke" service

Zoals altijd exact ontvangen wat besteld op "exact" het gevraagde tijdstip. Super werk van Natural Spices en Postnl

Netjes verzorgde natural spices.

Goede en verzorgde levering van de spices. De zakken zijn hersluitbaar dat is heel fijn. En de prijzen zijn prima.

goed service

Overzichtelijke website, goede service en snelle levering tegen een mooie prijs.

Helemaal goed!

Snel geleverd.

De kruiden zijn goed geleverd en goed van smaak

Ik heb de kruiden goed ontvangen. Ze smaken heerlijk in mijn chai. Echter ook een minpuntje bij levering moest ik vaststellen dat het verzegelings kartonnetje op de bus Laos open was.

TOP

Ik was op zoek naar zigeunerschnitzel kruiden , maar toen kwam ik ook de rub's tegen voor vlees, kip en vis en daar hoort natuurlijk een salade bij, dus de Sirtaki mix er ook bij besteld, lekker!! En de potjes staan gezellig in de keuken :-)

Heerlijke kruiden

Heerlijke kruiden en potjes staan gezellig op het aanrecht.

Goed!

Aanbevelen doe ik nooit. Bij geen enkele firma.

Snelle en goede service!

Ben heel tevreden.

Snelle levering, goed product

Ruim aanbod, goede kwaliteit, snelle levering. Toen bij een eerste bestelling iets niet op voorraad was hebben ze netjes een mail gestuurd en uitgelegd dat het product de volgende dag geproduceerd werd en dat het meteen erna verzonden zou worden. Klasse!

Zeer goed dus, niks meer aan doen!

Al geruime tijd gebruiken wij natrium ascorbaat, een voordelige manier om dagelijks een goede dosis Vitamine C binnen te krijgen. Dit bevalt heel goed. Een grote emmer waar we lang mee vooruit kunnen. Gemakkelijk besteld en supersnel geleverd!

goede spullen

...

Mooie producten. Een product was niet voorradig en ik kreeg een vriendelijk berichtje: terugbetalen of later versturen? Later versturen!

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK