Ben tevreden alleen de toezegging dat de bestelling mits op tijd besteld wordt de volgende dag wordt afgeleverd is niet nagekomen

zeer vlotte levering prima produkt in goede verpakking

topleverancier !!!

Super bedrijf

Altijd verse producten en snelle levering

Snel en mooie producten!

Goeie, duidelijk site. Mooie en lekkere producten. Snelle levering

Mooie producten en soepele levering

helaas niet mogelijk om buiten Europa te verzenden , maar gelukkig via kennissen in Nederland mijn spullen kunnen krijgen , bedankt voor de snelle levering. Wim de Hek. groeten uit Colombia.

supersnelle service, goeie prijs

supersnelle service, goeie prijs

Super, net als altijd.

Prima kwaliteit en service.

Goede ervaringen

Altijd perfecte kruiden netjes verpakt

Een overzichtelijke webshop en het bestelde in twee dagen thuis!

Voor een autarkisch ingesteld persoon, die zijn eigen visvangsten verwerkt en als het paling betreft, rookt. Die zelf gansburgers en ganzenworsten maakt en rookt, evenals ganzenborsten, is voor de daarbij te gebruiken producten, een leverancier als 'Natural Spices' onontbeerlijk.

Volgens mijn wens verpakt en snel bezorgd

Ik kan zien dat het product speciaal voor mij in meerdere zakken verpakt en opgestuurd is. Ik ben het al gelijk gaan gebruiken.

top

goede service, snelle levering, goede producten, problemen met bestelling één telefoontje en direct geholpen echt top

Supersnelle levering

Snel en niet duur, en kwaliteit

Kaneel of Ceylon kaneel??

Bij de voorkant van de verpakking staan Ceylon kaneel maar bij de ingrediënten alleen kaneel!!!!Wat is er aan de hand?!??De smaak en de geur is ook anders!!!

Mooie gedroogde groenten voor de pantry

Snelle levering mooie gedroogde groenten.

Veel!!!

Heerlijke kruiden en veel!!

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeer goede ervaring

Zeer goede service grote sortering en goeie kwaliteit en je bestelling Super snel in huis.

Topper

Super leuk mijn eigen spicy telen

Probleemoplossendgericht

Besteld: Twee artikelen met verpakkingsgrootte 5KG Ontvangen: De twee artikelen, maar met verpakkingsgrootte 2KG Gegeven oplossing: Alsnog de twee artikelen met verpakkingsgrootte 5KG gestuurd en de twee artikelen met verpakkingsgrootte 2KG kan de klant behouden. Uiteindelijk resultaat: Tevreden klant. :>)

Goede service en fijne producten

Bestellen ging makkelijk en de levering was snel. Alle vragen werden goed beantwoord.

Heerlijke biologische kipkruiden

Ik bestel hier de biologische kipkruiden. Het wordt snel geleverd en de prijs is echt voordelig!

3 Rendementsweg

Mijdrecht 3641 SK